Gå til innhold

Trening til gutt 14 :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er kjetlene, og hvorfor vil du ha mer vann til dem/det.

srry bare dårlig skrevet :( glemte hva det het.

 

edit: btw:

 

Ønsker du rask økning i styrke og muskelmasse?

Kreatin monohydrat er av bodybuildere og styrkeløftere verden over ansett som det mest effektive midlet for styrkeøkning. Har du ikke prøvd en kreatinkur tidligere, er det nå på tide. Vi hos Athletic City har presset prisene på kreatin i Norge siden vi startet opp i Norge for 6 år siden. Athletic City kreatin er micronized og vi selger det direkte til deg uten fordyrende mellomledd. Derfor kan vi nå selge kreatin monohydrat av meget høy kvalitet til en latterlig lav pris.

 

Inneholder: Mikronisert pharmaseutical grade kreatine monohydrat 100%

 

Næringsinnhold

 

Energi, 0 kj/0 kcal

Protein, 0 g

Karbohydrater, 0 g

Fett, 0 g

 

Oppkjøring

 

Ta 5 gram ( 1 toppet teskje) kreatin, 5 ganger daglig i 5 dager.

 

Vedlikeholdsperiode

 

Ta 5-15 gram daglig, rett etter trening. På dager uten trening inntas kreatinet sammen med måltid.

Bruk av Creatine Booster i vedlikeholdsperioden øker opptaket av kreatin.

 

Kreatin brukes i perioder på 4-6 uker i strekk, med opphold på 2-4 uker mellom hver kur.

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Kreatin, ja..  alternativ til anabole steroider det da skulle jeg tro. En fyr i klassen holdt på med det der..  Bare tull..   :hmm:

det er Lovlig, selger det i de aller fleste kostholds butikker

Leser litt om det nå, virker ikke som det har noe med anabole steroider og gjøre i det hele tatt. F.eks kjøtt inneholder mye kreatin.

Les om det her

 

hmm, vurdere litt selv.. :hmm:

edit: tok visst litt feil her, ja..

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
Kreatin, ja..  alternativ til anabole steroider det da skulle jeg tro. En fyr i klassen holdt på med det der..  Bare tull..  :hmm:

det er Lovlig, selger det i de aller fleste kostholds butikker

Leser litt om det nå, virker ikke som det har noe med anabole steroider og gjøre i det hele tatt. F.eks kjøtt inneholder mye kreatin.

Les om det her

 

hmm, vurdere litt selv.. :hmm:

http://www.athletic-city.no/shop/

 

Athletic City kreatin, 0,5kg

pris: kr 198,00

innhold: 0,5 kg

 

 

Athletic City kreatin er mikronisert, og har en utpreget fin og lettoppløselig konsistens

 

billig var det også, men lurer på hvordan foreldrene mine reagerer på dette.

Lenke til kommentar
billig var det også, men lurer på hvordan foreldrene mine reagerer på dette.

For å si det sånn, du er ikke noe ekstrem i trening i det hele tatt. Noe av det siste du trenger, er å bruke kosttilskudd.

Det som er mye, mye viktigere er et skikkelig kosthold, det er der man må starte.

Kosttilskudd brukes tross alt kun for å perfeksjonere et skikkelig kosthold.

Men spis som du gjør til vanlig, bare husk å ikke spise for mye junk-food.

Få i deg mye protein, du kan f.eks. spise 2 egg hver dag og drikke 1-2 liter melk.

Dette, med resten av maten du får i deg på en dag bør være mer enn nok. :)

Trapp ned på brus og snop, brus spesielt.

 

Edit: Forresten, kreatin kvitter deg ikke med melkesyren.

Det eneste det skal gjøre er at det resturisjonen til musklene går kjappere, det vil si at de bygger seg opp fortere. That's it.

Sats heller på et sunt kosthold og jevn trening. :thumbup:

Endret av Earendil
Lenke til kommentar
billig var det også, men lurer på hvordan foreldrene mine reagerer på dette.

*snip*

Word.

 

Kreatin, ja.. alternativ til anabole steroider det da skulle jeg tro. En fyr i klassen holdt på med det der.. Bare tull..

 

Dust. Ikke prøv å skriv noe om noe du ikke vet noe om. Effekten av kreatin er veldig godt dokumentert, og det er ikke alternativ til anabole steroider.

Lenke til kommentar

Kreatin fungerer utmerket.

Man går opp 2-3 kg på 4-5 uker.

lett forklart så trekker kreatinet vann inn i musklene og gjør dem større og sterkere,noe som gjør at man kan løfte mer/trene hardere på trening som igjen øker muskelveksten.

 

""

Forresten, kreatin

Det eneste det skal gjøre er at det resturisjonen til musklene går kjappere, det vil si at de bygger seg opp fortere""

 

= :no:

 

dextrose, ribose, kalsium pyruvat, hydrolisert gluten/ glutaminpeptide, natrium, magnesium. kombinert med en blanding av proteiner og karbohydrater etter trening gjør det (muskelen bygger seg opp fortere)

Endret av FlexGym
Lenke til kommentar
dextrose, ribose, kalsium pyruvat, hydrolisert gluten/ glutaminpeptide, natrium, magnesium. kombinert med en blanding av proteiner og karbohydrater etter trening gjør det (muskelen bygger seg opp fortere)

Bygger protein opp musklene raskere? Kan jeg vanskelig tro. Protein er bare byggesteinen til nye celler, de får ikke selve prosessen med muskelbygging til å gå fortere. (Etter det jeg vet.)

Lenke til kommentar

Rent myseprotein (Whey) har lenge vært ansett som det beste proteinet for muskelvekst. Myseprotein har den fordelen at det spaltes og tas raskt opp i kroppen (express delivered). Dette fører til en stor økning i proteinsyntesen som resulterer i økt muskelvekst! :yes: Men myseprotein har ingen anitkatabole (hindrer nedbrytning av musklene) evner overhode.

 

for eks protein isolate består av kasein og myse i forholdet 80/20%

 

Det er også tilsatt glutaminpeptide i de fleste protein pulvere

som gir økt restitusjon.

Endret av FlexGym
Lenke til kommentar
Kreatin, ja.. alternativ til anabole steroider det da skulle jeg tro. En fyr i klassen holdt på med det der.. Bare tull.. :hmm:

Informèr deg litt mer før du uttaller deg da!

 

Har ingenting med det jeg klassifiserer doping med å gjøre! (kreatin lages også naturlig i kroppen, så dette er bare et tilskudd)

 

Som FlexGym så fint svarte drar kreatin bare vann ut i musklene, slik at man kan trene litt hardere og har litt bedre utholdenhet.

 

Steroider er noe HELT annet.

Lenke til kommentar

funker fint å trene på studio fordi om du ikke er 16... jeg fyller 15 i år og skal begynne om en uke

 

 

sjekk http://www.mobech.no for kvalitetsvekter, benker og sånn

 

kreatin binder opp vann i musklene slik at du ikke får melkesyre så lett. Anabole steroider forandrer hormonstrukturen (eller noe sånn :) ) og det er noe helt annet

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Kreatin, ja..  alternativ til anabole steroider det da skulle jeg tro. En fyr i klassen holdt på med det der..  Bare tull..   :hmm:

Informèr deg litt mer før du uttaller deg da!

 

Har ingenting med det jeg klassifiserer doping med å gjøre! (kreatin lages også naturlig i kroppen, så dette er bare et tilskudd)

 

Som FlexGym så fint svarte drar kreatin bare vann ut i musklene, slik at man kan trene litt hardere og har litt bedre utholdenhet.

 

Steroider er noe HELT annet.

Ja og hvis du ser lenger nede så omformulerte jeg meg litt. Inrømmer det var feil det jeg sa, men har nok hørt feil i klasserommet også når en fyr hadde kjøpt de sakene der.

 

edit 1: Hva er egentlig aldersgrense på de sakene der? Altså, er det greit og begynne med kreatin om man er 16 år?..

Endret av Chris88
Lenke til kommentar

Egentlig vil jeg ikke annbefale bruk av kreatin før man er ferdig utvokst.

 

ikke pga det er kreatin ,for det er et naturlig stoff.

men det vil ikke ha noen effekkt før du trener hele kroppen

3ganger i uka .(trener hardt)

og trene hardt er ikke bra før man er ferdig utvokst.

 

.Bruker man kreatin MÅ man drikke minst 5liter vann ekstra

hvis ikke får du hodepine.pga vann mangel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...