endrebjo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) men nå drikker jeg av og til skader øl formen? Ølvom!! Endret 23. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 men nå drikker jeg av og til skader øl formen? Ølvom!! tenkte meg det =/ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 trur d hjelper på litt at vi skal ha 1 time trening på skolen hver dag. den kan vell hjelpe meg til å få guts til å begynne å jogge aleine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 sitter nå og koser meg med godebrødskiver med brunost og stort glass melk.men nå drikker jeg av og til skader øl formen? Øl inneholder vitaminer (blant annet). Det er en god holdning til vesken Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 sitter nå og koser meg med godebrødskiver med brunost og stort glass melk.men nå drikker jeg av og til skader øl formen? alkohol skader så absolutt formen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 forskjellige meninger, hva er sant? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 vi sier ikke noe motstridig Lenke til kommentar
alexf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvis du drikker en 6-pakning om dagen, gir det samme effekten som 4dl bompibjørnsaft. Det er også lurt å hive innpå med seigemenner og smågodt, da dette vil ha en forsterkende kraft på magemusklaturen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 drikker ikke akkurat 6pack hver dag, kan si 4-5 øl 1 gang i mnd. elns litt mere skjeldener, men ekke så spessielt glad i d Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hehe, seriøst, du svekker veksten din hvis du trener for hardt for tidlig..vent til du har utviklet deg mer Jepp. Kjenner en fyr som begynte å pumpe i en alder av tretten (:O), han er brei som faen, og ca. 163 høy nå. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 drikker ikke akkurat 6pack hver dag, kan si 4-5 øl 1 gang i mnd. elns litt mere skjeldener, men ekke så spessielt glad i d Hvis du ikke drikker mer en det så har du absolutt ingenting å frykte, det er noe jeg er temmelig sikker på. Koser meg gjerne med noen pils et par ganger i månden jeg. Har ikke skada meg ennå (= Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 17 år, 1.94 høy og 0.1 tonn tung. Hva skal jeg gjøre? Løp, løp og løp! Annenhver dag kan du dra ut på litt lengre turer! Husk at i ditt formål hjelper laange turer med lavere intensitet mer enn korte turer med høy intensitet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 17 år, 1.94 høy og 0.1 tonn tung. Hva skal jeg gjøre? du er jo bare 6 kilo over idealvekten din... det kan være litt, men det er ikke noe vits i å løpe 4 timer hver dag for å bli kvitt litt... spis sunt, spis 5 om dagen vær aktiv, gå litt, sykle litt, jogg litt, blir du i bedre form, ikke se på kiloene, da fettet ofte blir til muskler hvis du spiser riktig og nok, men vil du gå ned fort så må du nok ut å jogge en del... og man bør ikke trene vekter når man er under 16 år nei... alkohol er ikke farlig for kroppen, men øl, blandevann osv er det... man blir ikke feit av å drikke ren 60% sprit, den berømte øl-vommen kommer vel av at de som drikker mye øl ikke er så veldig aktive... finn heller noe annet å trene på, de fleste kamp-sporter er jo ganske "barne"-vennelige skal du fortsette med å trene vekter så husk å tøye ut godt ette trening, det er bra for musklene og skjellettet Lenke til kommentar
KS Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du må gjøre et søk å www.iform.no, men ikke post et innlegg til der om magemusker for det finns tusenvis der fra før, søk litt, les, spør om noe er uklart. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Spis steroider! Spis masse sånn "powerbars", drikker etc..tren tungt med kortet repetisjoner, ha minst 2-3 dager pause med biceps..(trenger litt tid for å bygge opp muskelvevene igjen) og andre større muskler.. De der "powerbar" sjokoladene koster jo søren meg 20kr. pr stk(og de er ikke akkurat store) Ang, anabole steroider, det kjekkeste med det er jo at du får en veldig stor cock*ironi* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Hei igjen kom nettopp hjem i fra skolen, har slitt med vondt i arma der muskelen sitter, er dette skader som varer lenge eller bare strekk? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 er nok ikke noe som varer, ta en pause fra trening på den armen til den er bra, så ødelegger du ingenting... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 er nok ikke noe som varer, ta en pause fra trening på den armen til den er bra, så ødelegger du ingenting... Ok, skal gå over så smått til å trenemagemusklene med Situps. fant en fin artikkel Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hehe, seriøst, du svekker veksten din hvis du trener for hardt for tidlig..vent til du har utviklet deg mer Jepp. Kjenner en fyr som begynte å pumpe i en alder av tretten (:O), han er brei som faen, og ca. 163 høy nå. PINLIG!! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 alkohol er ikke farlig for kroppen, men øl, blandevann osv er det... Alkohol skader leveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg