Gå til innhold

Trening til gutt 14 :P


Anbefalte innlegg

Skal du trene for å bli stor er det en fordel med tunge vekter fordelt på få reps (feks 8x3) Får mer utholdenhet og generell styrke burde man ta litt lettere og fler reps (feks 12-15x4)

 

En fin ting er å bytte på tunge og lettere vekter annenhver uke.

få reps som gjør deg sterk da, er vel en grunn til at styrkeløftere trener med færrest reps og flest sett.

Så pirkete alle skal være her inne på sport/idretts forumet da!!

 

Selvfølgelig blir man sterk når man løfter vekter, det jeg skulle frem til er at musklene blir større ved færre reps og tyngre vekter enn fler reps og lettere vekter...

ok, da er vi enige!

mulig jeg feiltolka forrige innlegget ditt litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Freefighting, hvordan foregår det ?

Kan da ikke være lov å gjøre alt, og etter hver trening har du alltid et par brukne bein i kroppen ?:p

 

Var en plakat med nybegynnerkurs i martial arts på skolen vår, det var 16 års aldergrense, sikkert en grunn til det. Det sto freefighting nederst.

 

Er det noen forskjell ?

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Det som ikke er lov er å pirke i øyene, og ta balletak.

Men det er ikke omågjøre og skade motstanderen mest, men om å holde et grep lengst mulig, enten stopper dommeren kampen, eller så gir motstanderen seg.

Vinner på utkveling, vinner på at du har et så bra grep at dommeren stopper kampen, knockout og tekniks knockout. På trening går det rolig for seg, vi lærer alt, går sparring osv..!

Lenke til kommentar
Vet proteiner er musklenes byggekloser! MEN, Har du ikke nok karbor i deg etter trening starter kroppen og forbrenne musklene! Da vokser du ikke, enkelt og greit!

hvorfor skal kroppen forbrenne muskler når du drikker proteiner? da vil vel heller kroppen brenne proteinene

karbohydratene er for å fylle opp glykogenlagrene i musklaturen etter trening,

som man har tømt under treningsøkten, på den måten vil du har mer energi til neste trening

Lenke til kommentar
Kjøp deg noen anabole steroider så vokser det nok ... eller vent til du er mann ! Du blir ikke mann av å trene deg til å få like store muskler, mye tidligere.

ekke d ulovlig a? ;)

Neeeei da ! :ermm: Ikke blir du helt god i hue av det heller. Det bare klikker for deg til slutt for du blir så aggresiv :p Haha :!:

Det er en myte at steroider fucker opp personligheten. De som endrer personlighet p.g.a dop, har ofte ADHD eller noe lignende. Jeg kjenner en som tok så mye dop på 80-tallet at han mener at han har ødelagt livet sitt. Han er forøvrig en veldig fredelig person.

 

En annen person som jeg vet om som har brukt dop (som har ADHD) angrep en Taxi-sjåfør da Taxi-sjåføren forlangte penger.

Lenke til kommentar
Kjøp deg noen anabole steroider så vokser det nok ... eller vent til du er mann ! Du blir ikke mann av å trene deg til å få like store muskler, mye tidligere.

ekke d ulovlig a? ;)

Neeeei da ! :ermm: Ikke blir du helt god i hue av det heller. Det bare klikker for deg til slutt for du blir så aggresiv :p Haha :!:

Det er en myte at steroider fucker opp personligheten. De som endrer personlighet p.g.a dop, har ofte ADHD eller noe lignende. Jeg kjenner en som tok så mye dop på 80-tallet at han mener at han har ødelagt livet sitt. Han er forøvrig en veldig fredelig person.

 

En annen person som jeg vet om som har brukt dop (som har ADHD) angrep en Taxi-sjåfør da Taxi-sjåføren forlangte penger.

Det er fortsatt patetisk å jukse seg til resultater. Å kødde med hormoner er nok heller ikke så lurt: Ved økt produksjon av testosteron vil vel kroppen kompensere med mer østrogen?

Endret av Manuel
Lenke til kommentar

Skal begynne og få ned litt notater på vektøkning og kroppsresultat etterhvert. Må bare skaffe meg et slikt kamera! ;)

Vurderer å prøve meg på ZMAgenin og glutamin en 2 måneders tid også. Er vel ca så lenge de med 120 kapsler varer. ZMAgenin skal visstnok øke testosteron nivået naturlig, å holde kroppen anabol (oppbyggende) under treningen. Noen som har erfaringer? Er enda ung, så mye av stoffene som f.eks er i ZMAgenin har jeg jo fra før.

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
Skal begynne og få ned litt notater på vektøkning og kroppsresultat etterhvert. Må bare skaffe meg et slikt kamera! ;)

Vurderer å prøve meg på ZMAgenin og glutamin en 2 måneders tid også. Er vel ca så lenge de med 120 kapsler varer. ZMAgenin skal visstnok øke testosteron nivået naturlig å holde kroppen anabol (oppbyggende) under treningen. Noen som har erfaringer? Er enda ung, så mye av stoffene som f.eks er i ZMAgenin har jeg jo fra før.

Det vil være å kaste bort penger på ZMAGenin når du er så ung, da den naturlige testosteron produksjonen din ennå ikke er så høy. Vent til du kommer i 20års alderen, når testosteron produksjonen øker naturlig i kroppen. Skjelettet ditt vil da også være ferdig utviklet til å kunne kjøre skikkelig styrketrening. ZMAGenin er et hormon, det er en formel som vil gjøre at du utnytter testosteronet du allerede har bedre.

 

Men mtp. spørsmålet ditt: Har selv hatt god erfaring med produktet, men vil si at ZMAGenin er noe du bruker etter at du:

 

1-Følger en kostholdsplan som inkluderer nok proteiner og essensielle fettsyrer

2-Følger et skikkelig treningsopplegg, som feks. RYP

 

ZMAGenin er på en måte prikken over i'en, og er ikke nødvendig for folk flest. Sats heller på proteinpulver, kreatin, og EFAOmega. + at du passer kostholdet ditt ellers.

Lenke til kommentar
Kjøp deg noen anabole steroider så vokser det nok ... eller vent til du er mann ! Du blir ikke mann av å trene deg til å få like store muskler, mye tidligere.

ekke d ulovlig a? ;)

Neeeei da ! :ermm: Ikke blir du helt god i hue av det heller. Det bare klikker for deg til slutt for du blir så aggresiv :p Haha :!:

Det er en myte at steroider fucker opp personligheten. De som endrer personlighet p.g.a dop, har ofte ADHD eller noe lignende. Jeg kjenner en som tok så mye dop på 80-tallet at han mener at han har ødelagt livet sitt. Han er forøvrig en veldig fredelig person.

 

En annen person som jeg vet om som har brukt dop (som har ADHD) angrep en Taxi-sjåfør da Taxi-sjåføren forlangte penger.

Det er fortsatt patetisk å jukse seg til resultater. Å kødde med hormoner er nok heller ikke så lurt: Ved økt produksjon av testosteron vil vel kroppen kompensere med mer østrogen?

Kroppen omdanner overflødig testosteron til østrogen. Hvis man bruker steroider slutter også kroppen å produsere testosteron i tillegg.

Lenke til kommentar
Dere har ikke lov å sparke med hælen vel?

Det fikk ihvertfall vi streng beskjed om.

Kan tenke meg det er ganske lett å knocke noen da... :hmm:

Vi har lov til å stå og hoppe på ansiktet til karen hvis vi vil det.. Kne, albue, nikke, ja alt er lov..

I ultimate har de ihvertfall ikke lov å sparke med hælene.

Virker litt søkt for meg, for da vil de fleste som har drevet med sporter der roterende høye spark er vanlig kunne knocke motstanderen med en gang. :hmm:

Det er _ingen_ som klarer å blokkere et hardt spark mot hodet, og sparker du men hælen i tillegg får du en del støtkraft.

Så da ligger man nede mm. man klarer å dukke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...