M`kululu Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 og prøv å få til bilder som er litt mindre close-up Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 One word: Weightgainer ! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Som sagt, på vei oppover. Proteiner + Kreatin og mye banan. Spiser også bra, skal mer opp i vekt. Har også bare webkamera med lite muligheter, så skal jeg ha bedre bilder med mer avstand burde jeg hatt et skikkelig kamera med sånn nedtellende greier. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Etter du har trent få i deg så mye karbohydrater som mulig. Kjøpt Weightgainer ta ca 75 gram 3 ganger om dagen, det hjelper. Du får opp vekta. Men for guds skyld, ikke kjøp med banan, den smaker møkk! Og pass på at du spiser ofte! Til middag feks, kan du legge til en boks tunfisk, det kan du også ha med deg på skolen til lunch, bare pass på at du sitter litt alene, det lukter, er ikke populært, har gjort det skjønner du.! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Usikker på om jeg vil bruke så mye mer penger på kosttilskudd. Håper bare jeg får i meg nok kcal hver dag. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Prøv å regn ut hvor mange kalorier du spiser på en normal dag. Trenger ikke være helt nøyaktig, men såpass at det gir en pekepinne på om du får i deg for lite. Les mer her: http://www.tech-nutrition.com/default.asp?go=art&id=118 Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 http://home.no.net/chbjerkn/images/ Begynner og komme seg nå (Pic. 1-4) Spis masse usunn mat (pizza,kebab,mcdonalds,osv) sammen med masse wheygain i 2-3mnds tid samtidig som du trener så kan jeg love deg du ser resultater. Trengs litt grunnlag før man begynner å bygge muskler! Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ikke spis usun mat, det bare øddelegger, skal du legge på deg så legg på deg med sunn mat, mye bedre for kroppen! + skal du spise på mcern og pizza og kebab hver dag så blir det dyrt! Kjøp deg en Weightgainer, dem koster ca 400. Du tar ca 3 toppa spiseskjeér pulver, og blander det med 3,5-4 dl melk. helst H-melk. Gjør du det 3 ganger om dagen, samtidig som du spiser normalt lover jeg deg du går opp! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bodybuildere spiser faktisk masse usunn mat for å legge på seg fort når de skal vokse mye så det er ikke noe farlig i det.. ' Chris88 er alt for tynn til å bygge ordentlig med muskler så derfor jeg anbefaler å spise seg ihjel ett par mnd for å få mer grunnlag, hva du spiser da har lite å si. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bodybuildere spiser faktisk masse usunn mat for å legge på seg fort når de skal vokse mye så det er ikke noe farlig i det.. ' Chris88 er alt for tynn til å bygge ordentlig med muskler så derfor jeg anbefaler å spise seg ihjel ett par mnd for å få mer grunnlag, hva du spiser da har lite å si. Tja, dem spiser ikke så mye usunn mat, går masse i biff og poteter osv osv, men de gutta har råd til det å da.. Ja han er for tynn til å bygge skikkelige muskler, men nå er han bare 14-15 år å.. ikke ferdig utviklet, han har kanskje høy forbrenning, og kroppen har ikke bra av en eksplosiv vektøkning, det må skje gradvis, sett Ronnie Coleman - The Unbelievable ? Han ligger i hard trening og esing før mr. olympia.. se hva han spiser for å legge på seg, er ikke mye usunn mat! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 her er 2 bilder, dårlig kamera så d vises ikke så godt:P +har vært sjuk en del i det siste så har ikke fått trent så mye Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) zz ja jeg er ganske tynn, men har begynt å lagt på meg en del etter jeg begynte å trene Endret 23. november 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 jeg trener ikke så mye mage og biseps, jeg trener mest; skuldra, triseps og bryst. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Hva med rygg? 3 gode basis øvelser = Markløft, Chins og roing med handtler, eller med stang, kjør det noen uker, så ser du resultater Her er progget mitt = Mandag - Bryst\Triceps\mage ( Tar bare 2 øvelser på armene, 2 sett ) Tirsdag - Skuldre\nakke Onsdag - Rygg\biceps ( Tar bare 2 øvelser på armene, 2 sett ) Torsdag - Armer\underarmer ( Sliter dem helt ut, får max pump ) Fredag - Bein Trener fra 45 min til 90 min, kommer helt anpå hva jeg trener! Endret 23. november 2004 av HuzZzla Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bodybuildere spiser faktisk masse usunn mat for å legge på seg fort når de skal vokse mye så det er ikke noe farlig i det.. ' Chris88 er alt for tynn til å bygge ordentlig med muskler så derfor jeg anbefaler å spise seg ihjel ett par mnd for å få mer grunnlag, hva du spiser da har lite å si. Tja, dem spiser ikke så mye usunn mat, går masse i biff og poteter osv osv, men de gutta har råd til det å da.. Ja han er for tynn til å bygge skikkelige muskler, men nå er han bare 14-15 år å.. ikke ferdig utviklet, han har kanskje høy forbrenning, og kroppen har ikke bra av en eksplosiv vektøkning, det må skje gradvis, sett Ronnie Coleman - The Unbelievable ? Han ligger i hard trening og esing før mr. olympia.. se hva han spiser for å legge på seg, er ikke mye usunn mat! Jeg er 16 år, blir 17 den 3. Mars. Trener 3 ganger i uken på 3T, spiser proteiner og kreatin. Spiser i tillegg mye karbohydrater for det var anbefalt sammen med kreatin. Er ikke SÅ tynn, spiser godt. "Bare for og oppsummere". Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 trur jeg skal vurdere Weight gainer og protein frem for kreatin, jeg har ikke merka noe spess forskjeld etter jeg begynte å trene. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 trur jeg skal vurdere Weight gainer og protein frem for kreatin, jeg har ikke merka noe spess forskjeld etter jeg begynte å trene. Jeg kjenner i alle fall at utholdenheten min har øket samt styrke, må trene skikkelig intenst og overvåke kroppens endringer. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvorfor trener folk stort sett bare skuldre, armer og mage? Er så sykt mange som trener kun det. Bare vit at man blir seende snål ut da når man blir litt større. Er veldig lurt å trene rygg og beina i tillegg. Trene alle muskler, gjerne fordelt slik at du kommer gjennom en eller to ganger på en uke. Mye bedre enn å kun trene litt av overkroppen. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Er jeg virkelig så tynn da?.. Potensiale har jeg, har ikke tenkt og slutte og trene. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvorfor trener folk stort sett bare skuldre, armer og mage?Er så sykt mange som trener kun det. Bare vit at man blir seende snål ut da når man blir litt større. Er veldig lurt å trene rygg og beina i tillegg. Trene alle muskler, gjerne fordelt slik at du kommer gjennom en eller to ganger på en uke. Mye bedre enn å kun trene litt av overkroppen. Fordi det syns mest Er fjortistrening å bare trene det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg