Gå til innhold

Trening til gutt 14 :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter du har trent få i deg så mye karbohydrater som mulig. Kjøpt Weightgainer ta ca 75 gram 3 ganger om dagen, det hjelper. Du får opp vekta. Men for guds skyld, ikke kjøp med banan, den smaker møkk! Og pass på at du spiser ofte! Til middag feks, kan du legge til en boks tunfisk, det kan du også ha med deg på skolen til lunch, bare pass på at du sitter litt alene, det lukter, er ikke populært, har gjort det skjønner du.! :)

Lenke til kommentar

Ikke spis usun mat, det bare øddelegger, skal du legge på deg så legg på deg med sunn mat, mye bedre for kroppen! + skal du spise på mcern og pizza og kebab hver dag så blir det dyrt! Kjøp deg en Weightgainer, dem koster ca 400. Du tar ca 3 toppa spiseskjeér pulver, og blander det med 3,5-4 dl melk. helst H-melk.

Gjør du det 3 ganger om dagen, samtidig som du spiser normalt lover jeg deg du går opp!

Lenke til kommentar

Bodybuildere spiser faktisk masse usunn mat for å legge på seg fort når de skal vokse mye så det er ikke noe farlig i det.. '

 

Chris88 er alt for tynn til å bygge ordentlig med muskler så derfor jeg anbefaler å spise seg ihjel ett par mnd for å få mer grunnlag, hva du spiser da har lite å si.

Lenke til kommentar
Bodybuildere spiser faktisk masse usunn mat for å legge på seg fort når de skal vokse mye så det er ikke noe farlig i det.. '

 

Chris88 er alt for tynn til å bygge ordentlig med muskler så derfor jeg anbefaler å spise seg ihjel ett par mnd for å få mer grunnlag, hva du spiser da har lite å si.

Tja, dem spiser ikke så mye usunn mat, går masse i biff og poteter osv osv, men de gutta har råd til det å da.. Ja han er for tynn til å bygge skikkelige muskler, men nå er han bare 14-15 år å.. ikke ferdig utviklet, han har kanskje høy forbrenning, og kroppen har ikke bra av en eksplosiv vektøkning, det må skje gradvis, sett Ronnie Coleman - The Unbelievable ? Han ligger i hard trening og esing før mr. olympia.. se hva han spiser for å legge på seg, er ikke mye usunn mat!

Lenke til kommentar

Hva med rygg? 3 gode basis øvelser = Markløft, Chins og roing med handtler, eller med stang, kjør det noen uker, så ser du resultater :)

 

Her er progget mitt =

 

Mandag - Bryst\Triceps\mage ( Tar bare 2 øvelser på armene, 2 sett )

Tirsdag - Skuldre\nakke

Onsdag - Rygg\biceps ( Tar bare 2 øvelser på armene, 2 sett )

Torsdag - Armer\underarmer ( Sliter dem helt ut, får max pump )

Fredag - Bein

 

Trener fra 45 min til 90 min, kommer helt anpå hva jeg trener!

Endret av HuzZzla
Lenke til kommentar
Bodybuildere spiser faktisk masse usunn mat for å legge på seg fort når de skal vokse mye så det er ikke noe farlig i det.. '

 

Chris88 er alt for tynn til å bygge ordentlig med muskler så derfor jeg anbefaler å spise seg ihjel ett par mnd for å få mer grunnlag, hva du spiser da har lite å si.

Tja, dem spiser ikke så mye usunn mat, går masse i biff og poteter osv osv, men de gutta har råd til det å da.. Ja han er for tynn til å bygge skikkelige muskler, men nå er han bare 14-15 år å.. ikke ferdig utviklet, han har kanskje høy forbrenning, og kroppen har ikke bra av en eksplosiv vektøkning, det må skje gradvis, sett Ronnie Coleman - The Unbelievable ? Han ligger i hard trening og esing før mr. olympia.. se hva han spiser for å legge på seg, er ikke mye usunn mat!

Jeg er 16 år, blir 17 den 3. Mars. Trener 3 ganger i uken på 3T, spiser proteiner og kreatin. Spiser i tillegg mye karbohydrater for det var anbefalt sammen med kreatin. Er ikke SÅ tynn, spiser godt. "Bare for og oppsummere".

Lenke til kommentar

Hvorfor trener folk stort sett bare skuldre, armer og mage?

Er så sykt mange som trener kun det.

Bare vit at man blir seende snål ut da når man blir litt større.

 

Er veldig lurt å trene rygg og beina i tillegg.

Trene alle muskler, gjerne fordelt slik at du kommer gjennom en eller to ganger på en uke.

Mye bedre enn å kun trene litt av overkroppen.

Lenke til kommentar
Hvorfor trener folk stort sett bare skuldre, armer og mage?

Er så sykt mange som trener kun det.

Bare vit at man blir seende snål ut da når man blir litt større.

 

Er veldig lurt å trene rygg og beina i tillegg.

Trene alle muskler, gjerne fordelt slik at du kommer gjennom en eller to ganger på en uke.

Mye bedre enn å kun trene litt av overkroppen.

Fordi det syns mest :hmm: Er fjortistrening å bare trene det der..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...