ATi-Radeon Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 og når man begynner å se fremgang! da skal jeg love deg at du får motivasjon!!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Og etter en stund, når fremgangen minker, da blir det så moro atte. Spesielt når du finner ut at du begynte for hardt og merker smerter i håndledd, skuldre, knær og ankler... Ja, dette var et tips, start rolig til støttemuskler osv. har utviklet seg litt i tillegg til de vanlige musklene. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 selv om man øker fort i starten trenger man ikke å bli krøpling. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 da har jeg begynt med kreatin, tok min første dose for noen timer tilbake Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Huske at du skal ha oppvarmingsperiode da, der du tar 4-5 ganger hver dag i 5 dager. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 i mitt tilfelle er det 3 ganger daglig i oppvarmings perioden Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ATi-Radeon: Har du nokon bilder av deg no? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 ATi-Radeon: Har du nokon bilder av deg no? har kje det enda, men skal ta noen snart... men kan si før jeg begynte å trene så var alle musklene flat (nesten).. Men kommer opp snart, btw: 6packen begynner å ta form Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hm, korleis er treningsprogrammet ditt no? Kva apparat brukar du? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) jeg bruker, benkpress, og sånn 3-4 andre øvelser som er inkludert på benkpressen, manualer har 4stk. så benkpress stanga bruker jeg til å trene skuldre f.eks: da stanga bak hodet og helt opp og ned igjen, når jeg står. situps jeg bruker å ta 100stk og 10 crunshes (eller hvordan d skrives). æ har bilde av meg selv om d va d du villa ha, men ikke av musklene mine:P Endret 11. november 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Tenkte på musklane dine. Hm, kan du forklare forskjellen på sit-ups og crunches til meg? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 sit ups da ligger du på bakken med lårene dine skrått opp og leggene dine skrått ned og hæver ryggen fra bakken opp til lårene dine.. crunches, har du lårene dine rett opp og leggene dine vannrett i f.eks en ribbe vegg, og så skal du løfte ryggen din til kneerne dine.. hvis du skjønner Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Når begynte vi å prate/skrive dialekt her ? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hm, du tek med andre ord ryggen din heilt opp? Det kan skade den, så vær forsiktig på det. Sjølv løfter eg kun til skulderblada er over golvet. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Mamma, jeg har kjøpt kreatin... Ska du ut å sloss nå igjen? Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 samtale mellom deg og morradi? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har ikke giddi og lest gjennom alle innleggene her, men du er 14 år?!? Kan fraråde deg sterkt til å løfte tunge vekter da, vent til du er 17-18 år, slik at kroppen din nesten er ferdig utviklet. Hvis du vil så kan jeg gi deg et bra treningsprogram for nybegynnere, det dekker det meste av kroppen! Og det er ikke bra og bare trene overkroppen, du får stygg symetri, og du kan begynne å gå litt rart når du begynner og få volum, og det sies, når du trener beina blir du automatisk sterkere i overkroppen å. Skal du få volum på musklene må du trene tungt. Du tar 1 oppvarmingssett, kjører det ca 10-15 reps. Så tar du 3 tunge sett etterpå, vanligvis tar du ca 30 sek pause mellom hvert sett, du kan gjøre dette, men tar du ca 2 min, så får musklene hentet seg litt mer inn, ergo du kan trene tyngre! Og på de 3 tunge settene tar du så tungt at du klarer mellom 6 og 8 reps. noe mer er ikke vits! Husk og utfør løftene riktig, løfter du feil er det ikke bra trening, og det er lettere å få skader! Jeg trener etter den metoden jeg skrev opp nå, før så trente jeg mange reps og lette vekter, blei sterkere, men økte ikke noe i volum, nå har jeg skiftet treningsmetode, trener nå som jeg har skrivi opp, trent slik i 6-7 mnd nå, har gått opp ca 17 kilo vekt, og det er ikke fett! Du må også være bevist på hva du spiser, proteiner er musklenes byggeklosser, så du må få i deg nok av det, HVER DAG. Det er mange som sier at du skal ha proteiner rett etter trening, det er egentlig feil, når du trener forbrenner du karbohydrater, og etter trening så har du forbrent alt du spiste før du trente, og får du ikke i deg nok karbohydrater etter trening begynner kroppen og forbrenne musklene. Så pass på å få i deg nok karbo under og etter trening, best er raske karbo etter trening, feks pasta, ris osv. Eller du kan ta karbo shake, når du har fått i deg nok karboer kan du ta proteiner. Når jeg er ferdig med trening pleier jeg med en gang og drikke noe som heter Protein pluss, da får jeg i meg 50 gram karb og 50 gram proteiner, drikker den på vei hjem, når jeg kommer hjem lager jeg meg et skikkelig måltid, helst kylling, ris og tunfisk. Avslutter med en proteindrikk! Har lagt merke til at mange som trener trener alt, armer, bryst, rygg bein, skuldre osv på en dag. Det blir feil! Ta heller bryst\triceps en dag, skuldre\nakke en dag. Rygg\biceps en dag osv.. skjønner tegninga? Det blir mer effektivt! Men det viktigste, tren riktig, spis riktig, spis ofte! når du allerede har blitt sulten er det forsent! Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 i mitt tilfelle er det 3 ganger daglig i oppvarmings perioden Hvordan kreatin er detta? Gikk på det jeg, i oppvarmingsperioden skulle jeg ta 5 gram 2 ganger om dagen i 5 dager, deretter skulle jeg ta 2 gram om dagen i 4-6 uker! Så en pause på 1 uke, og pån igjen! Man pisser som pokker av det helt sjukt! Bruker du noen typer proteinpulver eller karbohydratpulver? Tar du aminosyrer osv??! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 jeg skal ta 1gram pr 10kg i kropsvekt dvs. 6,4gram kreatin ~ 6gram Oppvarmings perioden 3 ganger daglig med 6gram blandet med vann. Jeg er nå i 2. dag i oppvarmings preiode. etter det skal jeg ta det 2 ganger daglig med 6gram hvær dose. Snart blir jeg 70kg da skal jeg gå opp til 7gram. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har ikke giddi og lest gjennom alle innleggene her, men du er 14 år?!? Kan fraråde deg sterkt til å løfte tunge vekter da, vent til du er 17-18 år, slik at kroppen din nesten er ferdig utviklet. Seriøst... Vet du egentlig hva du snakker om...? Gi meg EN forsknigsrapport som viser at fornuftig vektrening i ung alder er skadelig. Uansett så er det mye værre å sitte rolig hele dagen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg