FlexGym Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) 798 sist jeg kjøpte og det er inkl frakt om du betaler mev visa gjennom paypal. _________________ Kort fortalt: vil du øke i styrke og muskelmasse må du ha et kalorioverskudd, men også akseptere at du legger på deg litt fett. Vil du redusere fettprosenten må du ha et kaloriunderskudd, men måtte akseptere at det blir mer vedlikehold og styrke og muskelmasse. Kroppen lar deg dessverre ikke alltid få både i pose og sekk. av børge fagerli _________________ endel som ikke vet dette Endret 21. oktober 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Har drevet litt med trening selv. Kan bare si deg en ting! *Vent til du er 16 år` *Spis mat imens slik at du har noe å bygge på når du er 16 år, eller eldre *Du kan begynne å trene med egen vekt *Studer litt blader, lær deg hva apperatene heter, lær deg "hehe, læren om muskeler og apperater", hvordan man skal trene osv. Da er du vell prepared til du er 16 år Endret 21. oktober 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvordan bør man egentlig spise før og etter trening, forutsatt at man ikke tar protein-/karboshake? Når, i forhold til treningen, og hva. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvordan bør man egentlig spise før og etter trening, forutsatt at man ikke tar protein-/karboshake? Når, i forhold til treningen, og hva. Ikke spis rett før du trener. Det er veldig viktig, det kan skape ubalanse i musklene og fordøyelsessystemet. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Har drevet litt med trening selv. Kan bare si deg en ting! *Vent til du er 16 år` Ikke nødvendigvis. Patrick Casey begynte å trene seriøst som 15-åring, som 17-åring klarte han å løfte 180 kg i benk. Arnold Schwarzenegger begynte å trene seriøst som 13-åring, mer trenger jeg vel ikke å si...? Allikevel må man være haugammel for at det skal være for seint å bli bodybuilder. Han som ble Mr. Canada, og Mr. South Africa i 1978 var 55 år. Endret 21. oktober 2004 av superseven Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Spis mat med mye proteiner og næring. Selv spiser jeg 1-2 bananer før trening og melk (hvis ikke proteintilsakudd). Og 1 banan etter trening og melk (hvis ikke proteintilsakudd). Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har drevet litt med trening selv. Kan bare si deg en ting! *Vent til du er 16 år` Ikke nødvendigvis. Patrick Casey begynte å trene seriøst som 15-åring, som 17-åring klarte han å løfte 180 kg i benk. Arnold Schwarzenegger begynte å trene seriøst som 13-åring, mer trenger jeg vel ikke å si...? Ja, men... Muskler og brusk har ikke noe godt av store balastninger i vekstperioden/publerteten. Dette kan gi deg en liten høyde. Du "føcker" opp de viktigste vekstsonene i kroppen. Det er ikke noe sjangse å ta mener jeg. Som sagt tidligere i denne tråden er det en grunn til 16 års aldersgrense på treningssentere. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Noen som vet noe mat som er rikt på proteiner? Veit om banan Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Tunfisk og egg har mye proteiner. Nøtter også tror jeg, Kylling,kjøtt og fisk kan være og anbefale også, det inneholder kreatin. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Melk og proteintilskudd Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Tunfisk og egg har mye proteiner. Nøtter også tror jeg, Kylling,kjøtt og fisk kan være og anbefale også, det inneholder kreatin. Faktisk er ikke rødt kjøtt det smarteste man kan spise dersom man er bodybuilder, 75% av alt storfekjøtt inneholder et stoff som brukes til å syntetisk framstille kvinnelige hormoner, selv små doser av dette kan gi menn feminine trekk. Vegetabilske proteiner har høyere kvalitet enn animalske, derfor er mesteparten av alt proteinpulver laget av soyaproteiner, som er de proteinene med høyest kvalitet. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Noen som vet noe mat som er rikt på proteiner?Veit om banan Bananer inneholder 1g protein pr 100g, og er ikke rik på proteiner. Proteinrik mat er: Kyllingbryst Kalkunbryst Laks Makrell Tunfisk Egg Linser Magert kjøtt Ta et søk på google eller kvasir, så finner du sikkert mye mer. Melk og proteintilskudd Ta deg en tur til kjøleskapet og les næringsinnholdet på en melkekartong. Endret 22. oktober 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Tunfisk og egg har mye proteiner. Nøtter også tror jeg, Kylling,kjøtt og fisk kan være og anbefale også, det inneholder kreatin. Nøtter er bra å spise fordi de inneholder veldig mye gunstig fett, ikke pga høyt proteininnhold. Nøtter inneholder typisk 10-15g protein, 50-60g fett og 10-20g karbohydrater pr 100g. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 *Vent til du er 16 år`*Studer litt blader, lær deg hva apperatene heter, lær deg Da Dummeste jeg har hørt på lenge... Ikke trene før en er 16? hvorfor? De fleste treningsblader inneholder dessverre lite bra informasjon. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 alle er vel enig i at i dag er det bedre treningssider på nett enn blader. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 *Vent til du er 16 år`*Studer litt blader, lær deg hva apperatene heter, lær deg Da Dummeste jeg har hørt på lenge... Ikke trene før en er 16? hvorfor? De fleste treningsblader inneholder dessverre lite bra informasjon. Fordi det kan slite på benbyggningen i kroppen og hemme veksten. Her snakker vi selvfølgelig om styrketrening, hvis du ikke har fått med deg det.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tror virkelig ikke det kan ha store konsekvenser med mindre du begynner med dødsseriøs bodybuilding fra du er 10 år.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Huff, Lou Ferrigno begynte å trene hardt da han var 14-15 år. Ser ikke noen grunn til at litt pumping kan være skadelig. Men, det er dog en kjennsgjerning at man er ekstra utsatt for de tidligere nevnte belastningsskadene om man trener for hardt som unggutt/jente. Tren med vett. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 *Vent til du er 16 år`*Studer litt blader, lær deg hva apperatene heter, lær deg Da Dummeste jeg har hørt på lenge... Ikke trene før en er 16? hvorfor? De fleste treningsblader inneholder dessverre lite bra informasjon. Fordi det kan slite på benbyggningen i kroppen og hemme veksten. Her snakker vi selvfølgelig om styrketrening, hvis du ikke har fått med deg det.. Jeg skal like å se forskning som beviser dette... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 jeg lurer på om røyk skader treninga? altså snakk om party røyk hær 1 gang i uka elns.. eller da det er fest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg