sluffy Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Spis variert og sunt, så får du sikkert i deg det du trenger. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Tja.. Det er ikke bare det med å spise riktig på heltid, også det økonomiske. Jeg tror nesten ingen klarer å få i seg nok proteiner (~2-2-5g per kg), på en billig måte uten bruk av pulver.. Da må man lissom ty til masse kylling(filèt), dyr fisk, dyrt kjøtt, etc.. Så om man nå TRENGER proteinpulver eller ei pga mengden proteiner.. det økonomiske er også viktig her. Endret 10. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) for de som ikke har et lønnetre i hagen vil jeg anbefale Basic Protein 4kg 798kr inkl frakt så ta en måleskje til hvert måltid 10 g Da holder en bøtte til 400måltider. Da vil man om ikke annet oppnå en jevnere blodsukker hele dagen ,så man ikke føler seg så slapp og sliten.' pga protein til måltidet halverer den glykemiske indeksen i maten. Edit +littegrann i forbindelse med trening. Endret 11. oktober 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Tja.. jeg ville heller blanda en scoop (35g - effektivt 20-25g proteiner) med 400ml melk til måltidene. Endret 11. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Mitt tips til dere som har veldig høy forbrenning (aka hardgainer), er tynne og vil opp i vekt; Spis masse (også lov med litt godis, karbo for alle penga), og begyn med megagainer, eller annen weightgainer av noe slag.. Det har hjulpet helt sinnsykt for meg, har gått opp 17kg på under ett år nå. Og det uten å se noe merkbar forskjell i fettprosent! Endret 11. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Om jeg trener 7 dager i uken (som jeg har hørt ikke er så lurt), vil jeg da bare slite ned musklene da? Endret 11. oktober 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kommer helt av på hvordan du trener og hva du ønsker å oppnå. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vel jeg vil ikke overdrive men ser for meg å ha en veltrent kropp, både nå og når jeg blir større. Skal ikke slutte med treningen i hvert fall. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Vel jeg vil ikke overdrive men ser for meg å ha en veltrent kropp, både nå og når jeg blir større. Skal ikke slutte med treningen i hvert fall. du vil få en bedre kropp om du trener med vekter 4ganger i uka enn 7.. helst 3. musklen må få tid til å bygge seg opp -reparere seg. når du trener ,rakner du muskelen /fibrene ,så skal di bygge seg opp igjen da må ikke du trene de dagene. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 kan noen prøve å sette opp et trenings opp sett på 7 dager til meg med kosthold og trening? Har manualer, benk som jeg kan ta div øvelser på og matte til situps osv... Det hadd vært toppers.. =) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ville heller trent 3 dager i uka, man/ons/fre Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 ATi-Radeon: Anbefaler sterkt at du kommer deg ned på et studio.. mye mer intenst og bedre gjennomførte treningsøkter, samtidig som du kan trene med partner og motivere deg bedre. Er også ganske bra utvalg på de fleste treningsstudioer. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nå må man jo være gammel nok til å trene der først da... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hm, tenkte ikke på det. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Man burde vel stort sett ikke trene veldig seriøst før man er 16 uansett, så Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Husk at kroppen trenger hvile også, det er minst like viktig som trening, er aktiv syklist og trener selv 5-6 dager i uken. Når det gjelder kosthold så er det best å holde seg unna MacDonalds og spise lite mat med mye sukker, alstå spise mindre snop, chips, og lite brus. En annen ting du kan ta er selolje, det er veldig bra for ledd og muskler, tar det selv. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 men hvis noen orker å lage en sån skjema, husk jeg har innebandy på tirsdager Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 men hvis noen orker å lage en sån skjema, husk jeg har innebandy på tirsdager vekt,økonomi,hva du liker av mat.treningsmuligheter,+++ må man vite, det letteste er å komme seg ned på gymmet og putte kg resultatet ditt inn i et ferdig treningskalkulator som for eks ryp grunnprogram ++ . Men da må du være over 16. hvor gammel er du? mat oppsett er enkelt. 40-44kcal pr kr kroppsvekt. max 2,5gram protein pr kg kroppsvekt resten er ikke så nøye når du skal opp i vekt /bygge muskler. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Vekt: 62.7 Økonomi: Mamma og pappa? Mat: Jeg liker Lettmelk, spiser mest av gullsalami på brødskive og frokostblanding har vi nokk av i huset.. Jeg har Manualer 15kg til sammen (2stk..) har en matte og en benk. Jeg er blitt 15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg