ophylicious Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hehe, seriøst, du svekker veksten din hvis du trener for hardt for tidlig..vent til du har utviklet deg mer Kanskje han er ganske lang fra før? litt over 180, ca 185 eller noe sånt, en god stund sia jeg målte meg Svær 14-åring Ganske lang ja Jeg er 17 og ikke mer en 1.81 :/ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hehe, seriøst, du svekker veksten din hvis du trener for hardt for tidlig..vent til du har utviklet deg mer Kanskje han er ganske lang fra før? litt over 180, ca 185 eller noe sånt, en god stund sia jeg målte meg Hva veier du? Jeg har samme høyde som deg og veier 77 elns.. 55 -> 60kg edit; veide meg nettopp; 60kg akkurat Endret 23. august 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
TJ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Trener du 3 sett med 100 repitisjoner hver dag? sånn ca, tar 3 x 50 "_orginale_" løfter med vekt så etter det tar jeg 3x 100 med albuen i låret.. Med mindre du vil ha maratonmuskler, så trener du veldig feil. Hvis du vil ha eksplosive muskler, så må du trene med mer vekt og færre repitisjoner. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Trener du 3 sett med 100 repitisjoner hver dag? sånn ca, tar 3 x 50 "_orginale_" løfter med vekt så etter det tar jeg 3x 100 med albuen i låret.. Med mindre du vil ha maratonmuskler, så trener du veldig feil. Hvis du vil ha eksplosive muskler, så må du trene med mer vekt og færre repitisjoner. trur jeg skal kjøpe meg letterevekt og gå får det på begge hendene, går det? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Personlig synes jeg det er å starte i feil ende mht treningen, jeg har sagt det før og sier det igjen..snakk med en profesjonell trener eller "muskelbunt" på et treningssenter..du kan påføre deg store skader gjør du noe feil i den alderen du er i.. Det er ikke så jævli kult å være krøpling før du er 18 lissom edit: leifl Endret 23. august 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Noen kompiser går på 3t, de er 15 og de juger på alder'n. egentrening eller 3t/sats Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Trener du 3 sett med 100 repitisjoner hver dag? sånn ca, tar 3 x 50 "_orginale_" løfter med vekt så etter det tar jeg 3x 100 med albuen i låret.. Så mange repitisjoner på samme muskelgruppe har ingen hensikt, spesielt ikke hvis du har som mål å øke muskelmassen. Litt tyngre vekter og endel ferre repitisjoner. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Trener du 3 sett med 100 repitisjoner hver dag? sånn ca, tar 3 x 50 "_orginale_" løfter med vekt så etter det tar jeg 3x 100 med albuen i låret.. Så mange repitisjoner på samme muskelgruppe har ingen hensikt, spesielt ikke hvis du har som mål å øke muskelmassen. Litt tyngre vekter og endel ferre repitisjoner. Ok, hvilken Vektklasse på Manualen burde jeg bruke? er på 4.5 nå Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 17 år, 1.94 høy og 0.1 tonn tung. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kjøp deg noen anabole steroider så vokser det nok ... eller vent til du er mann ! Du blir ikke mann av å trene deg til å få like store muskler, mye tidligere. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 17 år, 1.94 høy og 0.1 tonn tung. Hva skal jeg gjøre? LØP! Spring på fjellet! Jogg til venner når du egentlig skulle kjøre/bli kjørt.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Kjøp deg noen anabole steroider så vokser det nok ... eller vent til du er mann ! Du blir ikke mann av å trene deg til å få like store muskler, mye tidligere. ekke d ulovlig a? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 17 år, 1.94 høy og 0.1 tonn tung. Hva skal jeg gjøre? Du er da ikke tjukk hvis det er det du mener ? Du er jo nesten 2 meter høy, da er det vel normalt. Selv er jeg 1.80 elns og veier også 0,1 tonn. (pleier å trøste meg med at det er mest muskler der) 15 år. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 17 år, 1.94 høy og 0.1 tonn tung. Hva skal jeg gjøre? LØP! Spring på fjellet! Jogg til venner når du egentlig skulle kjøre/bli kjørt.. Har rikelig med Stier her, hvis jeg fører hele stien så kan jeg jogge i flere mil, så kan vell prøve å jogge en halvtime på stian bortmed her, btw den heter LADESTIEN bare så dere vet d:P Bor i Tr.heim/lade Lenke til kommentar
TJ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) trur jeg skal kjøpe meg letterevekt og gå får det på begge hendene, går det? Forstår ikke helt hva du mener Hvis du skal ha eksplosive muskler, så må du gjøre slik: Med mindre du vil ha maratonmuskler, så trener du veldig feil. Hvis du vil ha eksplosive muskler, så må du trene med mer vekt og færre repitisjoner. Men uansett, jeg fraråder deg kraftig å begynne å trene med vekter, da en 14-åring ikke skal bruke annet enn sin egen vekt som belastning. Trening med vekter kan få alvorlige følger. Situps til mage, armhevninger (varier med avstanden mellom hendene for å trene ulike muskelgrupper) og ryggups funker fint. Viktig å trene ryggen også selv om ikke dette synes så godt på stranda. Dette er veldig viktig! Endret 23. august 2004 av TJ Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kjøp deg noen anabole steroider så vokser det nok ... eller vent til du er mann ! Du blir ikke mann av å trene deg til å få like store muskler, mye tidligere. ekke d ulovlig a? Neeeei da ! Ikke blir du helt god i hue av det heller. Det bare klikker for deg til slutt for du blir så aggresiv Haha :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 17 år, 1.94 høy og 0.1 tonn tung. Hva skal jeg gjøre? LØP! Spring på fjellet! Jogg til venner når du egentlig skulle kjøre/bli kjørt.. Eller sykle, siden asfalt kan tære godt på knærne i den alderen om du jogger for mye. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 17 år, 1.94 høy og 0.1 tonn tung. Hva skal jeg gjøre? Beveg deg, vær bevisst på hva du stapper i kjeften. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg vet idealvekten til en på 1.80-1.84..skal holde det for meg selv.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 er en grunn til at det er 16 års aldersgrense da. Kroppen din har ikke godt av å bli kjørt for hardt før den er ferdig utvokst. who cares Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg