FlexGym Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) det jeg sier kan være tvilsomt som bare det. på mitt gym har vi flok som konkurerer i nm osv de hadde ikke brukt dette prog hvis det ikke hadde vært noe bra. de har trent i snart 10år og gikk over til ryp for 1,5 år siden,og kommer ikke til å bytte. ryp er ett prog som er satt sammen etter å ha lest 100vis av nye forskningsraporter om hvordan musklen reagerer på trening. det er prøvd å komme frem til det perfekte konsept. ikke for å tjene penger. ryp er foressten gratis. Endret 28. september 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Hva koster den billigste benkpress benken og evt. hvor?? Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ett par tusen her i trondheim Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 det jeg sier kan være tvilsomt som bare det.på mitt gym har vi flok som konkurerer i nm osv de hadde ikke brukt dette prog hvis det ikke hadde vært noe bra. de har trent i snart 10år og gikk over til ryp for 1,5 år siden,og kommer ikke til å bytte. ryp er ett prog som er satt sammen etter å ha lest 100vis av nye forskningsraporter om hvordan musklen reagerer på trening. det er prøvd å komme frem til det perfekte konsept. ikke for å tjene penger. ryp er foressten gratis. Vurderer å gå over til RYP fra Januar av.. Må prøves Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Gym læreren sa at Kreatin var så kreftfremkallende (p.g.a store mengder) , jeg tviler på dette fordi da hadde de vel ikke solgt det. Kan anbefale og begynne med noen kompiser og trene på treningsstudio. Begynte selv på 3T. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Gym læreren sa at Kreatin var så kreftfremkallende (p.g.a store mengder) , jeg tviler på dette fordi da hadde de vel ikke solgt det. Kan anbefale og begynne med noen kompiser og trene på treningsstudio. Begynte selv på 3T. gymlæreren din har neppe lest mye om dette. om du så tar 1000kg kreatin hver dag hadde det gått utover nyrene dine ,som hadde blitt overbelastet. leveren og vannivået i kroppen ikke kreft. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva er dødelig dose for kreatin? 1g per kg kroppsvekt elno? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kommer vel an på hvor mye vann du har i kroppen osv.? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Seff, men tenkte sånn gjennomsnittlig.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 så kreatin er farlig? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Alt er farlig i for store mengder. Men som tidligere sagt, du trenger ikke kosttilskudd. Først og fremst bør du trene riktig og ha et skikkelig kosthold. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 så kreatin er farlig? Nei, ikke hvis du bruker det normalt.. Selv vann er livsfarlig hvis du tar for mye.. Kroppen produserer jo kreatin selv vanligvis.. Så lenge man bruker mengden som står på boksen [Og seff litt mer om nødvendig] er det ingen fare.. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Gym læreren sa at Kreatin var så kreftfremkallende (p.g.a store mengder) , jeg tviler på dette fordi da hadde de vel ikke solgt det. Kan anbefale og begynne med noen kompiser og trene på treningsstudio. Begynte selv på 3T. gymlæreren din har neppe lest mye om dette. om du så tar 1000kg kreatin hver dag hadde det gått utover nyrene dine ,som hadde blitt overbelastet. leveren og vannivået i kroppen ikke kreft. Les: KreftFREMKALLENDE Det betyr ikke at du får kreft hvis du dypper tunga borti... men at det er en viss fare for kreft ved bruk av dette middelet. Det samme gjelder en haug av matverer med diverse E-stoffer. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) 2 sider 4-5 bilder Her er noen bilder av noen som bruker ryp.. resultater ser man her Enda en link med 2 sider til dere som vil diskutere kreatin Endret 29. september 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 trur all træninga har gjort meg homo er allt for opptatt av krop nå Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) trur all træninga har gjort meg homo er allt for opptatt av krop nå tja,jeg kjenner mange damer som liker kropp og ingen av dem er homo allt for opptatt av krop ELLER alt for opptatt av kropp? Endret 29. september 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hva koster den billigste benkpress benken og evt. hvor?? Kjøp brukt benk, eller let etter en "feilvare" med en liten feil. Fatter'n kjøpte vår benk til 500kr, den kostet egentlig rundt 5000 kr, men klistermerkene hadde flasset av, og det var en liten i ripe i den! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) trur all træninga har gjort meg homo er allt for opptatt av krop nå Det har jeg også blitt. Ingen fare. Edit: Blitt opptatt av kropp ja, hvis det var noen som trodde noe annet. Endret 1. oktober 2004 av Earendil Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 det jeg sier kan være tvilsomt som bare det.på mitt gym har vi flok som konkurerer i nm osv de hadde ikke brukt dette prog hvis det ikke hadde vært noe bra. de har trent i snart 10år og gikk over til ryp for 1,5 år siden,og kommer ikke til å bytte. ryp er ett prog som er satt sammen etter å ha lest 100vis av nye forskningsraporter om hvordan musklen reagerer på trening. det er prøvd å komme frem til det perfekte konsept. ikke for å tjene penger. ryp er foressten gratis. Ok, dette begynner å bli latterlig. "mange jeg kjenner kjører ryp og har bra fremgang" OG???? Mange jeg kjenner trener med helt andre oppsett og øker kanskje minst like bra. Kan du nevne noen navn på de som stiller i "nm" som du sier? Vet at børge fagerli har stillt, han kom i alle fall SIST i stavanger open. Hvor trener du forresten? Såvidt jeg vet trener INGEN mr.olympia deltakere etter RyP/hst, de aller fleste byggere trener etter standard splitter. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg vil tro at RYP er bra for å bygge opp til et visst nivå.. Deretter burde man vel gå over til en split som du sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg