Gå til innhold

Trening til gutt 14 :P

Anbefalte innlegg

Det står i Pearl's selvbiografi/treningsguide. Dop er oppskrytt. 287 kg er ikke så mye mer enn 240 kg i benk. Dessuten var ikke Pearl like stor som Pat Casey i utgangspunktet. En jeg kjenner sånn halvveis tok dop, han angrer som en hund. Han har bare en nyre i dag, og den nyra han har, har store skader.

Det står skrevet flere bivirkninger når det gjelder dop i boken til Bill Pearl, som f.eks at det er galskap.

Jeg tror at bodybuilderene vet mye bedre enn deg hva steroider er.

La meg si det sånn. Ville du gått åpent ut og fortelt om dop bruken din til folk?

Spørsmålet er vel egentlig om du vet noe om steroider.

Arnold Schwartznegger har innrømmet bruk av steroider. Blant annet.

Steeve reeves brukte steroider(og han er kjent for å ha en "naturlig" kropp)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står i Pearl's selvbiografi/treningsguide. Dop er oppskrytt. 287 kg er ikke så mye mer enn 240 kg i benk. Dessuten var ikke Pearl like stor som Pat Casey i utgangspunktet. En jeg kjenner sånn halvveis tok dop, han angrer som en hund. Han har bare en nyre i dag, og den nyra han har, har store skader.

Det står skrevet flere bivirkninger når det gjelder dop i boken til Bill Pearl, som f.eks at det er galskap.

Jeg tror at bodybuilderene vet mye bedre enn deg hva steroider er.

La meg si det sånn. Ville du gått åpent ut og fortelt om dop bruken din til folk?

Spørsmålet er vel egentlig om du vet noe om steroider.

Arnold Schwartznegger har innrømmet bruk av steroider. Blant annet.

Steeve reeves brukte steroider(og han er kjent for å ha en "naturlig" kropp)

Hadde jeg brukt steroider, hadde jeg ikke sagt til aviser o.l at det var galskap og at det kunne gi alvorlige bivirkninger.

Flere bodybuildere og fribrytere har innrømmet "doping". Hulk Hogan innrømte det i '94 (da sluttet han med det), Dolph Lundgren har inrømmet at han tok veksthormoner, og det er også riktig at Arnold innrømmet doping (han sluttet med det etter at han vant mr. universe for siste gang). Personene jeg har nevnt her hadde ansatt leger som passet på at de ikke tok for mye. Folk flest har ikke råd til å ansette leger.

Jeg vet en del om steroider, f.eks at overdreven bruk kan stoppe testosteron produksjonen, gi tarmkreft, bryte ned celler i nyre og lever, gi kviser osv.

Jeg vet også at det ikke ble funnet opp for at bodybuildere skulle bruke det. Det ble funnet opp på 40-tallet, da ble det brukt medisinsk. På slutten av 50-tallet begynte mange bodybuildere å bruke det. På 60-tallet brukte nesten alle det. Steroider er kort sagt syntetisk framstilte avlegninger av testosteron.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Jeg vet en del om steroider, f.eks at overdreven bruk kan stoppe testosteron produksjonen, gi tarmkreft, bryte ned celler i nyre og lever, gi kviser osv.

Jeg vet også at det ikke ble funnet opp for at bodybuildere skulle bruke det. Det ble funnet opp på 40-tallet, da ble det brukt medisinsk. På slutten av 50-tallet begynte mange bodybuildere å bruke det. På 60-tallet brukte nesten alle det. Steroider er kort sagt syntetisk framstilte avlegninger av testosteron.

Det der er vel sånn ca almenn kunnskapen.

Lenke til kommentar
Flere bodybuildere og fribrytere har innrømmet "doping". Hulk Hogan innrømte det i '94 (da sluttet han med det), Dolph Lundgren har inrømmet at han tok veksthormoner, og det er også riktig at Arnold innrømmet doping (han sluttet med det etter at han vant mr. universe for siste gang). Personene jeg har nevnt her hadde ansatt leger som passet på at de ikke tok for mye.

Å si at du slutter å ta det er noe annet enn å slutte med å ta det.

Du mener at arnold slutta med det etter MR.olympia ikke mr.universe...

Lenke til kommentar
det er jo ikke noe poeng i å ta sit-ups og armhevinger hver dag. musklene trenger ca. 48 timer til å restituere seg på. jeg tar 100 to ganger for dagen annenhver dag.

Akkurat det med situps og armhevninger blir noe annet enn å ha en skikkelig workout på gym'et..

Lenke til kommentar
sitter nå med 15kg 10 gang på hver hand x2 bør jeg ta flere?

du burde ta 8kg 15x3 mandag

9kg 15x3 onsdag

9kg 15x 3 fradag

10 kg 10x 3 mandag

11kg 10x3 onsdag og øke vidre .

Hvorfor trene biceps tre ganger i uka?

Hvorfor så mange reps?

Hvorfor ikke kjøre til failure?

Lenke til kommentar
sitter nå med 15kg 10 gang på hver hand x2 bør jeg ta flere?

du burde ta 8kg 15x3 mandag

9kg 15x3 onsdag

9kg 15x 3 fradag

10 kg 10x 3 mandag

11kg 10x3 onsdag og øke vidre .

Hvorfor trene biceps tre ganger i uka?

Hvorfor så mange reps?

Hvorfor ikke kjøre til failure?

mange reps med lav vekt

styrker sener

forbreder muskelen på de tyngre vektene som kommer

tyngre vekter lavere anntall..

Lenke til kommentar
Rett ut av RyP "fasiten"

Er fler veier til rom vettu.

forbreder muskelen på de tyngre vektene som kommer

Den der var en smule tvilsom.

? jeg kan ikke si det på en annen måte.

:no:

Tvilsom?-med å gjøre det ,har du mindre kjangs til å få skader når vektene blir tunge.

tåler mere .før man blir overtrent.

Endret av FlexGym
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...