Gå til innhold

Trening til gutt 14 :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som jeg kjenner sier har hatt fremgang med treninga, ( større muskler )

jeg begynte å tren for ca 1mnd. sia, er det mullig å bli fortere "påvirket" av treningen?

Har du det travelt?

 

Om du spør en "proff" samme spørsmålet vil han bare be deg om å ta det helt med ro. Om du er ute etter skikkelige store muskler som vises kan dette ta opp til mange, mange år, dersom du ikke bruker noen ulovelige middler.

 

Etter du har trent i ca 1 år kommer treningen til å bli veldig påvirket av hva du spiser. Kostholdet kan være veldig komplisert.

Det tar 6-10 år + diverse "gudgitte" egenskaper for å bli på størrelse med en proffesjonel bodybuilder, uten dop. Dop er oppskrytt, enkelt og greit. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det tar 6-10 år + diverse "gudgitte" egenskaper for å bli på størrelse med en proffesjonel bodybuilder, uten dop. Dop er oppskrytt, enkelt og greit.  :thumbup:

Det er umulig å bli på "størrelse" som en profesjonell bodybuilder uten kosttilskudd eller dop..

Uten kosttilskudd er det umulig, uten dop er det mulig. Bill Pearl brukte ALDRI dop, han klarte rundt 240 kg i benk, Bill deltok i mr. universe i 1971 (i en alder av 41) for å bevise hvor langt man kunne komme uten dop!

 

Hulk Hogan har ikke brukt dop siden 1994, og har ikke fått noen dårligere fysikk i en alder av 51. André the giant har heller aldri brukt dop, han er sannsynligvis den sterkestre fribryteren noensinne.

 

De som tror at dop er noen "magiske" tabletter, som gjør at man kan ta en tablett før man legger seg, og deretter stå opp neste morgen og se ut som Schwarzenegger lurer bare seg selv...

 

Dop kan bare tas 2 gangere i året. Hver periode er på 6 uker, tar man dop oftere enn det, er det ganske sannsynlig at man dør av det.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

unnskyld meg men hva skal du med "store muskler"? :ermm:

se tøff ut? nei, desverre du ser nok bare oppblåst og teit ut. skal du bruke de til noe? banke folk? det hører til i fortiden. i nåtiden trenger vi ikke muskler!

 

fred, fordragelighet og ingen muskler :love:

 

 

-ikke missforstå meg nå. jeg mener ikke at du ikke skal være sunn!

...men muskler trenger du ikke!

 

Trening med vekter er for homser, kjøp deg et snowboard, eller finn deg en annen fysisk aktivitet som er gøy!

:thumbup: thats the spirit!

Endret av N*
Lenke til kommentar

 

Dessuten var det på 70tallet, i DAG er det umulig å bli like stor uten doping.

Schwarzenegger var på sitt sterkeste på 70- og 80-tallet. Flere av dagens proffe bodybuildere er sikkert missunnelige på guvernøren...

 

Pat Casey's benkpress rekord eksisterer fremdeles, den ble satt på 70-tallet...

 

I dag blir bodybuildere testet for dop. Mange av dem bruker allikevel en spesiel type steroider, som ikke kan testes, men denne dopen er ikke like effektiv som "klassiske" steroider. Siden klassiske steroider ble brukt da Bill Pearl var bodybuilder, fikk han faktisk større konkuranse enn han hadde fått i dag!

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Hvem har sagt at ikke profesjonelle snowboardere er homofile`?

haha, slapp av, det var ment som en dum spøk..

 

Jeg mener bare at allsidig fysisk aktivitet i form av lek og morro med kompiser er langt viktigere enn å f.eks. ha store muskler og et godt utseende! Jeg synes samfunnet vårt begynner å bli sykt når 14 år gamle gutter drives til å pumpe jern med det formål å se bedre ut..

 

Folk tror at bra kropp=lykke, men slik er det ikke vettu.. så lenge folk tenker i den retningen, øker bare presset mer og mer fordi det alltids vil finnes noen som er bedre! Dermed får vi en ond sirkel vi kan få vanskeligheter med å komme oss ut av.. Jeg mener ikke at overvektige folk skal slutte å slanke seg, og vil du bli sterk, så for all del, tren i vei, men vi kan ikke alle se ut som Brad Pitt!

 

Hvis det er lykke han vil ha, så er jeg jeg overbevist om at han vil oppnå langt høyre livskvalitet om han lar vektene ligg en stund, og istedet får med seg gutta på løkka for å spille fotball! Og som så mange andre har nevnt her, kosthold er viktig! Et bra kosthold gir deg mer overskudd i hverdagen så du kan holde humøret oppe, noe som utvilsomt vil gjøre at du føler deg bedre!

 

Amen!

 

Angående øl: Sett bort i fra alkoholen, har vanlig lyst øl sunnhetsfaktor på høyde med skummet melk.. Det er bare det at folk flest ikke setter seg ned for å drikke 2 liter melk på en kveld..

Lenke til kommentar

 

Uten kosttilskudd er det umulig, uten dop er det mulig. Bill Pearl brukte ALDRI dop, han klarte rundt 240 kg i benk, Bill deltok i mr. universe i 1971 (i en alder av 41) for å bevise hvor langt man kunne komme uten dop!

 

Dop kan bare tas 2 gangere i året. Hver periode er på 6 uker, tar man dop oftere enn det, er det ganske sannsynlig at man dør av det.

 

Til dette kan jeg bare si en ting.

IDIOT.

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar
I dag blir bodybuildere testet for dop. Mange av dem bruker allikevel en spesiel type steroider, som ikke kan testes, men denne dopen er ikke like effektiv som "klassiske" steroider. Siden klassiske steroider ble brukt da Bill Pearl var bodybuilder, fikk han faktisk større konkuranse enn han hadde fått i dag!

Du vet ærlig talt ikke hva du snakker om.

Lenke til kommentar

 

Uten kosttilskudd er det umulig, uten dop er det mulig. Bill Pearl brukte ALDRI dop, han klarte rundt 240 kg i benk, Bill deltok i mr. universe i 1971 (i en alder av 41) for å bevise hvor langt man kunne komme uten dop!

 

Dop kan bare tas 2 gangere i året. Hver periode er på 6 uker, tar man dop oftere enn det, er det ganske sannsynlig at man dør av det.

 

Til dette kan jeg bare si en ting.

IDIOT.

Like greit å utdype hvorfor...? Jeg sitter igjen med inntrykket av at du ikke vet hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Like greit å utdype hvorfor...? Jeg sitter igjen med inntrykket av at du ikke vet hva jeg snakker om.

Seriøst. Tror du virkelig at bill pearl var noe renere en de andre gutta i gamet på den tida? Neppe.

 

Og det der med å ikke kure mer en 2 ganger i årent i 6uker er bare piss.

Det står i Pearl's selvbiografi/treningsguide. Dop er oppskrytt. 287 kg er ikke så mye mer enn 240 kg i benk. Dessuten var ikke Pearl like stor som Pat Casey i utgangspunktet. En jeg kjenner sånn halvveis tok dop, han angrer som en hund. Han har bare en nyre i dag, og den nyra han har, har store skader.

 

Det står skrevet flere bivirkninger når det gjelder dop i boken til Bill Pearl, som f.eks at det er galskap.

 

Jeg tror at bodybuilderene vet mye bedre enn deg hva steroider er. At du tror at steroider er nødvendig for å bli sterk sier vel egentlig litt om deg... :roll:

 

Man kan sikkert dope seg mer enn 2 ganger og 6 uker i året, men da kan man dø, ødelegge nyrer, lever og tarmer, stoppe produksjonen av testosteron osv.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...