Gå til innhold

Trening til gutt 14 :P


Anbefalte innlegg

Får ikke muskler på en uke vel... :ermm:

Vekta generelt kan variere veldig fra dag til dag eller uke.. Spørs jo hvor mye du har drikki, spist, sovet og trent.. Med mindre vi snakker en vektøkning på tosifra desimaler kan du nok slappe av thea :p

Exact. Kroppen kan forandre seg mye på løpet av en dag. Man kan gjerne gå opp et par kg. En annen ting som er litt morsom er at høyden kan forandre seg med så mye som 3-4 cm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg trener, spiser jeg kanskje rundt 700-800. Nå snakket jeg om de dagene jeg ikke trener. Ikke vits å spise hvis ikke jeg skal forbrenne det, vel.

Hør på oss jente, spis rundt 1500-2000 kcal om dagen i gjennomsnitt, du forbrenner alt på under en dag, hvis du trener + som de fleste har sagt, så blir kroppen veeldig utslitt hvis du ikke får i deg nok kcal!

Og det er jo veldig bad!

Lenke til kommentar
Så thea, du burde seriøst spise MYE MYE mer :dontgetit:

Gjennom hele dagen spiser jeg. Når jeg legger det sammen på kvelden, blir det likevel ikke mange kaloriene selv om jeg føler at jeg har spist så mye. Tror ikke det går å spise mer, fordi jeg tror det har blitt en vanesak... har begynt med sånn vitaminpiller nå, har ikke vært slapp etter det. Men jeg skal teste i morgen å spise 1200 kcal også trene, og se hvordan det går da..

Lenke til kommentar
Så thea, du burde seriøst spise MYE MYE mer  :dontgetit:

Gjennom hele dagen spiser jeg. Når jeg legger det sammen på kvelden, blir det likevel ikke mange kaloriene selv om jeg føler at jeg har spist så mye. Tror ikke det går å spise mer, fordi jeg tror det har blitt en vanesak... har begynt med sånn vitaminpiller nå, har ikke vært slapp etter det. Men jeg skal teste i morgen å spise 1200 kcal også trene, og se hvordan det går da..

Man MÅ ikke trene hver dag? :no:

 

Man KAN spise mye mer enn det du gjør!

Du KAN gå på McDonalds og ta deg en hamburger eller noe!

 

Bare spis du, etter jeg hadde sett de bildene av deg så ser jeg jo at du er veldig tynn, ikke altfor tynn men du kunne godt ha lagt på deg litt.

Du er sikkert langt unna spiseforstyrrelser og du er heller ikke feit.

Men jeg syns bare at ingen burde bli tynnere enn at ribbeina begynner å stikke ut.

 

 

 

"Mye å ta i, mye å bli glad i" :thumbup:

Lenke til kommentar

Du kan trene selvom du er 14/15, men det er ikke anbefalt. Først av alt bør du begynne med et fullkroppsprogram(som instruktørene vanligvis gir på treningssenter) og trene med det en stund før du begynner å virkelig bygge muskler/styrke. Er ikke vits å trene bare mage og biceps, tren hele kroppen.

 

Selv ville jeg ventet til jeg ble 16 og så starte på treningssenter.

 

Beste siden, les artikler og forum her

Lenke til kommentar
De som jeg kjenner sier har hatt fremgang med treninga, ( større muskler )

jeg begynte å tren for ca 1mnd. sia, er det mullig å bli fortere "påvirket" av treningen?

Har du det travelt?

 

Om du spør en "proff" samme spørsmålet vil han bare be deg om å ta det helt med ro. Om du er ute etter skikkelige store muskler som vises kan dette ta opp til mange, mange år, dersom du ikke bruker noen ulovelige middler.

 

Etter du har trent i ca 1 år kommer treningen til å bli veldig påvirket av hva du spiser. Kostholdet kan være veldig komplisert.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...