Implantmaker Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Heisan alle sammen. Jeg lurte på om kanskje dere kunne hjelpe meg med en ting. I det siste har jeg tydeligvis klart og hake av noe, eller endre på noen settinger uten at jeg var klar over det selv. Jeg bruker IE og nå er det veldig mange linker som ikke åpner seg lengre. En del funker, men det virker som om hver gang det er en link som fører til et nytt vindu skal åpne seg så funker det ikke. Noen som har noen tips om hva jeg kan ha kommet borti ? Ganske frustrerende for nettbanken, alle mailer med linker o.l funker ikke lengre. På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
b21a Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du har ikke ved et uhell installert en pop-up killer? Hvis ikke så prøv å gå inn på legg til/fjern prg. Marker IE og velg reparer i menyen som kommer opp. Lenke til kommentar
Implantmaker Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Hei igjen. Takker for tilbakemeldingen, men det funket dessverre ikke. Ang pop-up killer....nei, ikke nylig. Det eneste jeg har av dette er ad-aware og Norton anti-virus. Har imidlertid fått problemer med live-updaten på Norton. Kan jo kanskje ligge noe der. Skal forsøke en re-install av Norton. Det eneste jeg har installert nylig en Adobe Acrobat pro, men jeg vil ikke tro det har noe og si Lenke til kommentar
Implantmaker Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Det virker som om det er kun linker som fører til andre steder enn selve nettstedet jeg er på som er bugged. Jeg skjønne ikke en pøkk av hva dette kan være Lenke til kommentar
b21a Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Og du prøvde reperasjon av IE? (sorry tidlig på morgenen ennå, leser vist ikke ordentlig ennå) Prøv å avinstallere Norton, funker det da er problemet lokalisert og det skulle være enkelt å få gjort noe med det. Endret 25. august 2004 av b21a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå