Kenneth Dammyr Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Time vil sjov! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 det time is sjov Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Its sjov time! (OK, måtte bare ) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Har lagd en tråd angående vannkjølingen her: Link. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Update!: Fant plutselig ut at jeg hadde dårlig tid, da jeg har lovt bort det gamle kabinettet til en kamerat som nå har fått sin nye PC. Defor må jeg gjøre det såpass ferdig at det går an å ha PC'en inne i det. Så nå har jeg fullført bunden og rettet ut slik at det står rett. Dette var en veldig vesentlig del, for det gjorde at kabinettet så mye mer fullført ut og det ble mer solid. Jeg vil tippe at etterhvert som alt blir dekket og lagt inn vil det bli solid nok, men det er det ikke nå. Det vil antakelig komme en del mer updater fraomver da siden jeg må bli fortere ferdig. Bilder: Kryssmønster under for å bedre hold: Innvendig: Glasset er vasket og klar til innsetting: Regner med flere update snart Endret 4. desember 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tøft Men du har nok bytta litt om på det nederste bilde. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Sånn. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dritbra prosjekt Følger med i spenning P.S Du kunne ikke lagt ut et bilde av absolutt alle ispinnene i en haug da Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kongebra! Du har vel ikke et bilde av hele kabinettet? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Alle ispinnene i en haug blir vanskelig, for mange av de er limt fast i kabinettet, men her: PS: Bygger videre nå... Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Noen som skal på TG05? [offtopic] Hm...får se...hadde egentlig ikke tenkt å dra siden jeg er i forcen i år, men siden jeg blir overflyttet til siv. tjenste nå snart tror jeg jommen at det skal kunne igjennomføres allikevell! Men da blir spørsmålet om jeg orker...fikk ikke særlig mersmak etter ifjør hvor jeg satt de føsre 1,5 dagene uten nettverkforbindelse. DET var kjiipe saker det...(bedre enn bordet bak oss...de hadde ikke STRØM de første 1,5 dagene ) [/offtopic] Når det gjelder kabbiset ditt så lurte jeg på om det kommer til å holde... Det så en anelse unsteady ut egentlig. Litt skjeivt her og der og med slike tynne stilker til mainframes...Ser for meg at hele dritten kollapser eller noe under transport til Hamar (kjører forbi "da skip" med tog nå btw hver søndag og fredag til og fra basen ) Skal du stryke det opp på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jaja Kenneth, er update'n like rundt gjørne da? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nice! Når jeg så alle de ispinnene trodde jeg du hadde spist så mye is jeg! Fikk sånt utrykki tryne der! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er litt spent på hvordan dette vil ta seg ut i praksis... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Update: Har satt inn plexiglasset og festa det, samt satt i PSU'en og festa den. Dette ga kabinettet mye mer tyngde. Du har rett i at ramma ikke er veldig sterk, men den holder nok. Og nå man limer på hundrevis av ispinner er faktisk de ganske sterke og skaper en veldig bra hold. Så siden jeg har rettet ut bunnen (brukt vater og greier ) samtidig som jeg ar fått tyngde inn, har det blitt vedlig stabilt nå. PLexiglassset er forresten festa med ispinner og lim Holder ypperlig. Når det skal fraktes rundt, skal det fraktes i bil. Bilder: Og så får vi fortsette å jobbe da Endret 5. desember 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hehe, keep up the good work! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Nå er omflytting til det nye kabinettet i gang! Update kommer senere i dag/i morgen. Ser ut som hovedkortet passer, med en liten justering. Noen som har erfaring med å fjerne OTES-kjølinga på IC7 Max3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå