Kenneth Dammyr Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Jeg lurer på om ikke det er litt spinkelt med ispinnene når man skal på lan osv. Men har erfart at trelim sitter bra, så er mulig det holder. Er derfor jeg har lagd ramma inni. Trelimet holder bra ja. ispinnene sitter som støpt når de er limt fast. Plexiglasset vil forhåpentligvis også føre til økt styrke. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 for å si det sånn.. hvis det skal knekke noe sted, så knekker det garantert ikke der det er limt Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har ikke gjort så mye, så nei Har god tid da... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Haha, tidsfordriv... Veldig originalt prosjekt. Blir garantert noe helt eget. Jeg lurer på om ikke det er litt spinkelt med ispinnene når man skal på lan osv. Men har erfart at trelim sitter bra, så er mulig det holder. Uansett tøft prosjekt, følger med jeg! eget er ordet synnsykt kult å ha ispinne kabbisda.. lykke til videre Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 folket venter... På update!!! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Er mye å gjøre for tiden. Har ikke hatt tid til å tenke på det en gang. Tror jeg har fridag på fredag, kanskje jeg gjør noe da Endret 11. november 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ja, det burd du haha, neida jeg skal ikke presse deg mere men det hadde vert fint med en update, alt du har gjort hittil kunne ikke jeg gjort noe bedre... Det med å ha ispinnene så langt unna hverandre syns jeg du BØR gjøre noe med, legge noe tynt gjennomsiktig noe på innsiden vertfall så du slipper støv eller så må du få bort støvet med 120mm DELTA vifter Jeg liker støy Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Kan selvsagt legge vanlig plastfolie på innsiden, men det holder vel dårlig . Tror du det blir så mye støv altså? Støy er jeg klar over, derfor skal alle komponenter gjennom en støyfiks. Må bla. fjerne NB-vifte på hovedkortet og erstatte med en slik. Vil det holde tro, på et overklokka hovedkort Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg tror det hvis du har bra luftgjennomstrømning i kabinettet. og jeg tror ikke akkurat luftinga er no problem. nice work Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Støy er gøy Halve morroa med pc er jo støy... Du kan jo umulig legge så jævlig merke til støyen som pc'n gir deg når du har på headset / annlegg.. Ja, det vil bli mye støv. Litt plastfolie kan jo umulig vere så utrolig synlig om du strammer den på baksiden og stifter den. Endret 12. november 2004 av lolminator^ Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 men du sitter jo ikke med headset på hele tiden mens PC'en står på da... får ikke sove jeg hvis PC'en står på Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 men du sitter jo ikke med headset på hele tiden mens PC'en står på da...får ikke sove jeg hvis PC'en står på Jeg sier bare *vifte styring* Om du IKKE bruker pc'n kan du jo skru av mest mulig progs og la bare de down progsene dine stå på så skrur du ned rpm'en på viftene dine... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Viftestyring er ikke dumt. Problemet medplastfolie er at det ikke virker som en veldig patent løsning. Den ryker jo relativt rett. Hvordan skal den festes? Lim... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Jeg har ikke peiling må sikkert finne på noe annet for den smelter fort, ved lav temp. må vel kansje finne på noe annet.. Men det er sikkert og vist at du MÅ få ordnet noe med støv, fordi støv kan vere farlig. Endret 12. november 2004 av lolminator^ Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 har jo viftestyring da.. men likevel.. de bråker litt for det og harddiskene bråker en del og Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Okey, om dere skal kritisere hdd for støy. DA ER DET ILLE. Da må dere sove på 1000* isolert rom som ikke får støy fra gaten / vaskemaskin / tørke trommel / osv.. Asso dere må tåle litt støy herregud. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har lagd hardisk-"demper". Link. PS: Begynte såvidt å lime på "gulvet" i dag. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 lolminator, det er ikke bare støyens styrke som kan forårsake at den er irriterende. Også hvilke frekvenser, hvor uregelmessig osv. den er invirker på hvor irriterende den kan være, i tillegg til at noen HD'er faktisk støyer plagsomt mye Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Haha... må bare le jeg, jeg har aldrig hatt noe imot støy.. Men den der hindrer jo vibrasjon bare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå