Theo343 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det er lov å forhandle videre om prisen. Er det ikke rom for det er det bare å si nei takk. Ant. ikke for den vanlige mann i gata for slike prosjekter som dette. Lenke til kommentar
cc Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Forslag til logo: Skikkelig amerikansk 1950-talls reklame med surfergirl og is, selvfølgelig Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Det er lov å forhandle videre om prisen. Er det ikke rom for det er det bare å si nei takk. Ant. ikke for den vanlige mann i gata for slike prosjekter som dette. Men hvis han begynner på 2500kr, så må jeg prute noe sinnsykt for å komme ned på riktig prisnivå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Bli gode venner, så spørr du om og kjøpe Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Update! Har begynt å lime på litt ispinner. Skal komme meg en tur på Maxbo og lignende butikker og se om jeg kan få kjøpt noe plexiglass. Vifta til hardiskholderen kommer i posten i dag, men har ikke postakassenøkkel Det er en slik. Har også limt inn diskett-stasjonen. Ja, limt inn Litt tidlig egentlig, men ville bare gjøre det. Har funnet ut at ispinner blir veldig fort borte når man begynner å lime. Her er noen bilder: Diskettstasjon: Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ser dritkult ut når du får på noe plexiglass vil det så helt vilt ut med litt neon inni :D Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja dette blir nok bra, men hvordan skal du feste hovedkortet ditt? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 I plexiglasset. Blir vanskelig, men jeg skal måle opp avstand ol. for skruehull på ATX og montere det der. Da kan man se inn på baksiden av kortet. Er også derfor det er litt mellomrom mellom pinner, så man skal kunne se litt inn og at lys (og varme) skal slippe ut. Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 kjempe tøft prosjekt..! men vil det ikke kunne blir VELDIG støvete om det er så mye sprekker..? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Vil tro motsatt... Har ikke mye peiling på det... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 tøffe greier .. poster for og få i mine inlegg .. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 tror det blir ganske kult update snart ? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Har vært mye å gjøre i det siste. Skal prøve å komme meg en tur på Maxbo og Byggmaker snart, så får jeg ta det derfra. Forresten, så har jeg fått inn en ny vifte, som skal kjøle hardiskholderen. Den lyser fint og vil fungere som en indikator på Power-LED og HDD-LED. Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tøfft prosjekt Poster for å ha i mine innlegg Følger seffølgelig med videre Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det ble jo litt stili da følger med denne jeg... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Var på Maxbo og fargerike. Begge sendte meg videre til glassmestere. Skal ta en tur bort dit etterpå, hvis jeg får til EDIT: Nå har jeg vært på glassmester: Han skulle ha ca. 250kr for det. det får vel være greit. Skal ta mer nøyaktige mål og bestille i morra. Endret 12. oktober 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
CONeXXiON Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ser bra ut dette her... Kanskje få rota meg til å modde kabinettet mitt jeg og... Får se om jeg får rota meg til å kjøpe plexi snart... Lykke til videre... Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 det er da tøffaste heimalaga kabinetttet eg har sitt.....kjempe stiligt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det begynner og ta form! Kjempe fett! Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 SUPERT! blir nesten kåt av detta kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå