JassFatt-aka-Andre Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 jaja GOOD LUCK Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 hehe digga den slipemaskinen i Lego Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Fin den, men er litt kiipt når jeg ikke har batteri. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ummm... Du skal ikke sette noe tungt oppå vel? Blir sikkert bra, men det var jo ikke ispinner? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 lenge siden update? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Blir du færdig me dette eller? ser ut som du har gitt opp Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Det var meningen å bli ferdig ja Men målet er TG05, så jeg har god tid. Men jeg skal legge ut en update på mandag forhåpentligvis. Strømforsyninga har kommet og er i det "gamle" kabinettet. Jeg gir aldri opp Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Stå på! (bare ikke på det ferdige kabbis'et.. ) Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er det ikke litt dumt med et brennbart kabinett??? Likte lego sliperen din Ellers lykke til videre Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har tenkt nøye gjennom denne brennbarheten og fant ut at det ikke var noen fare. For å starte en brann trengs det 3 ting: Oksygen Brennbart materiale Og gnist Vi har alt untatt gnist, og da blir det ikke mye brann Lenke til kommentar
karamba Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har tenkt nøye gjennom denne brennbarheten og fant ut at det ikke var noen fare. For å starte en brann trengs det 3 ting:Oksygen Brennbart materiale Og gnist Vi har alt untatt gnist, og da blir det ikke mye brann Man trenger ikke nødvendigvis gnist. Det holder med varme. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 blir sikker sinsykt tøft kabinett, du legger vell ut bilder av det når alt er på¨plass? Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Eller oppleve det jeg opplevde i går. Diskettstasjonen selvantente. Hadde jeg ikke vært tilstede og tatt strømmen hadde jeg ikke hatt datamaskin eller noe sted å sove i dag Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 det med disketstasjonen var vel en slags berøring mellom to hurtigående hjul eller no. Men hvis man bare skal ha varme da. Så må det være ganske varmt(over 100), og hvis det blir så varmt inni der, da... Dessuten skal jeg sette inn vannkjøling etterhvert. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det er i dårlige koblinger og dårlige kontakter og dårlig isolering de fleste elektriske ting tar fyr. Og slik tror jeg det var med min stasjon også. Den var helt ny og det ser ut som det startet i strøm kontakten Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) OT: Høres fornuftig ut. Gikk hele driten eller?' EDIT: Noen som skal på TG05? Da kan dere stikke innom å se på det Endret 19. september 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Vurderer å dra dit. Har faktisk aldri vært på TG før, så (naturlig nok) har jeg meget lyst til å dra. Men, vi får se om midlene og tiden strekker til. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Nja, det virker litt ustabilt nå, men alt virker som det skal, så jeg tror maskinen min overlevde en liten brann. Men jeg må kjøpe noen nye kabler til strømforsyning og erstatte noen kontakter. Men det som skjedde hos meg har ingenting å gjøre med hva slgs materiale kabinettet var laget av. Det var plasten som brant/smeltet. Men jeg ville kanskje vurdert å skaffe en lakk/maling som isolerer litt mot brann/varme Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Man må uansett ha høye temperaturer. Så med mindre noe kabler er sprekt, dårlige koblinger etc. så skulle de tgå fint. Men har du eksempler på en sånn lakk da? Trodde alle var brannfarlige jeg... Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Nei jeg har ikke så mye kunnskap om det. men husker at jeg var borti noen dører som fikk en spesialbehandling for at de skulle tilfredstille noen brannforskrifter. Det er vel antagelig bare å spørre i en litt spesialisert malingbutikk. Men det er vel kanskje ikke så veldig farlig, det er vel ingen av komponentene i en datamaskin som kan svi tre med mindre de dekker det helt, så hvis du har litt rom i kassa de skulle vel det gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå