Nilsen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det der suger Skjønner godt at du mister motivasjonen av slikt. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kan du ikke kreve erstatning av han som gjorde det? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 For hva da? Jeg vil ha en ny ispinnedør? I målene 50x60cm... Dessuten vet jeg ikke hvem han er. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har tenkt nøye gjennom denne brennbarheten og fant ut at det ikke var noen fare. For å starte en brann trengs det 3 ting: Oksygen Brennbart materiale Og gnist Vi har alt untatt gnist, og da blir det ikke mye brann Man trenger ikke nødvendigvis gnist. Det holder med varme. haha.... det trengs ca 800grader for å få tre til å brenne. Må rette deg litt. Det er ikke materialet som brenner, det er avgassene. Altså, tre brenner ikke i seg selv, men gassene det gir ut brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå