Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og så var jeg så uheldig, vet ikke om det har skjedd på forhånd men, SATA kabelen dro med seg feste i Raptor disken (Den lille plastikk plata som bestemer hvilken vei kabelen skal), så den kabelen sitter ikke så godt

Jeg har gjort det samme, men det var den enden som sitter fast i hovedkortet. Ble ganske skremt, men ok, den var grei å putte på plass igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

*Puste støv av gammel tråd* :whistle:

 

Av økonomiske grunner blir det vanskelig å overholde tidsfristen. Men jeg skal ihvertfall klare å lime sammen den siste siden av kabinettet, slik at det blit mer eller mindre helhetlig. Derimot er vannkjøling en stor faktor, men den kommer seinere, trust me.

 

For de som vil ta en tur innom meg på TG å se på "herligheten"( :ermm: ), så sitter jeg på Rad 30, sete 46.

 

*Gå å kjøpe materialer*

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Jeg har tenkt nøye gjennom denne brennbarheten og fant ut at det ikke var noen fare. For å starte en brann trengs det 3 ting:

  •  
  • Oksygen
     
  • Brennbart materiale
     
  • Og gnist
     

Vi har alt untatt gnist, og da blir det ikke mye brann  :thumbup:

Man trenger ikke nødvendigvis gnist. Det holder med varme.

haha.... det trengs ca 800grader for å få tre til å brenne.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt nøye gjennom denne brennbarheten og fant ut at det ikke var noen fare. For å starte en brann trengs det 3 ting:

  •  
     
  • Oksygen
     
     
  • Brennbart materiale
     
     
  • Og gnist
     
     

Vi har alt untatt gnist, og da blir det ikke mye brann  :thumbup:

Man trenger ikke nødvendigvis gnist. Det holder med varme.

haha.... det trengs ca 800grader for å få tre til å brenne.

men skjermkortet kan si pang så blir det flamme og varmt og tre brann

Lenke til kommentar

En liten update.

 

Fikk låne kamera av en frende her på Hamar og tok et bilde av den siste sida. Den er egentlig festa med hengsler, men når den falt av for andre gang skjønte jeg at det må sterkere metoder til. Men det må jeg ta når vi kommer heimat.

 

52.jpg

 

Bildene kommer opp, men ftp funker så der her på hamar... :no:

 

EDIT> For dere som er her det jo bare aa ta turen innom :thumbup:

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

Go dagen...er på TG eg og...sitte på rad 20 sete 13...såg kabinettet dit når du va på vei inn...ganske oppfinsomt det der...bare håpe at det holdere då...e no bedre en det store pelskledde grønne som er her...folk like å overdrive en smule..hehe...har en chenbro gameing box eg me blått lys i...ser stili ut...har kjøpt masse nytt her på tg og..nåke e dyrt å noe billi..så det eg trengte va heldivis billi så der va eg heldi...hehe..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...