Macferdi Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kjøpte noe "knask" til Ipoden min her.Kjekt at det var en norsk butikk,som atpå til levert rask. En positiv og gledelig overraskelse Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Du jobber der eller? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Du jobber der eller? :!: Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hehe, alltid kjekt å se nyregistrerte legge inn webshoperfaringer. Men det gir jo mening da. "Nå må jeg nesten registrere meg slik at jeg kan fortelle verden om mine webshoperfaringer". oh, en ting til: jeg liker å forhåndsdømme:) Endret 23. august 2004 av capy Lenke til kommentar
Macferdi Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 He he ikke langt ifra.Det er faktisk en kompis som har åpnet den.Men jeg har handlet der.Fikk faktisk tatt "hinnen" på siden Kul side for kule folk Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du driver med litt reklame for kompisen altså? Neida. Ser ut som en grei side for de som har Ipod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå