Frugy Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Eller rettere sagt: defekt kulelager på PSU. Har en Chieftec PSU som kom med mitt Dragon tower fra chieftec. Kulelageret på viften under på strømforsyningen er gåen. Dette bråker noe helt sinnsykt, blir gal her jeg sitter!! Noen som vet om jeg får garanti på dette? Og om jeg kan sende inn bare strømforsyningen og ikke hele kabinettet? Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det er ingen problem å bytte ut viften selv med en helt standard 80mm vifte, hvis du tør å åpne PSU-en da :!: Jeg har satt inn en papst vifte i min...og den er nesten lydløs etterpå. Mulig papst viften gir litt lite luft...menmen.....støynivået er viktigere for min del. Lenke til kommentar
Skee Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du sier ikke noe om hvor gammelt dette er, men du har jo garanti på produkter du kjøper, uansett om det er bare er bråk. Det indikerer jo at noe er galt med vifta di. MEN, dette hadde jeg ikke giddet å sende inn. Da blir du stående uten PSU i mange dager (uker avhengig av butikken?), og alt det for en vifte? Kjøp deg ei vifte til 100-150kr og fiks problemet selv. Det er verdt pengene. Bare husk å ta ut stikkontakten før du åpner PSU'en. Skee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå