Gå til innhold

Ukens tilbud fra Netshop 1557GLS

guso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har samme men med Hitatchi 7200RPM harddisk. Veldig fornøyd med maskinen. Veldig stille og god batterikapasitet. Bruker den som student/hjemmekino PC. Kan faktisk spille Doom3 på den hvis det blir litt kjedelig på skolen  :thumbup:

Regner med å få nesten samme maskin i posten idag også... i tillegg til doom3 :D

bestilte med 1024 corsair RAM istedenfor da. Og 40GB disk siden de ikke hadde 80GB'en inne. Har en 250 LaCie ekstern disk så plass mangel blir ikke det første jeg sliter med tror jeg :)

Lenke til kommentar
Har samme men med Hitatchi 7200RPM harddisk. Veldig fornøyd med maskinen. Veldig stille og god batterikapasitet. Bruker den som student/hjemmekino PC. Kan faktisk spille Doom3 på den hvis det blir litt kjedelig på skolen  :thumbup:

Regner med å få nesten samme maskin i posten idag også... i tillegg til doom3 :D

bestilte med 1024 corsair RAM istedenfor da. Og 40GB disk siden de ikke hadde 80GB'en inne. Har en 250 LaCie ekstern disk så plass mangel blir ikke det første jeg sliter med tror jeg :)

Hvor mye måtte du gi for den maskinen med Corsair minne og 40 GB disk ?

Lenke til kommentar
Har samme men med Hitatchi 7200RPM harddisk. Veldig fornøyd med maskinen. Veldig stille og god batterikapasitet. Bruker den som student/hjemmekino PC. Kan faktisk spille Doom3 på den hvis det blir litt kjedelig på skolen :thumbup:

Sitter å speler Doom 3 i ein klassetime er sikkert populert ? Plutsleg hopper du som berre det ? Trur det hadde vert komisk å sjå på iallefall :p

Lenke til kommentar
Som hvilke da ?

Skjønte det kom :)

Uansett - de vanlige; CL56 og G556E. Får samme specs, i prisleiet 14-15000kr. På www.it24.no får man jo Pentium -M 1,7 (2mb cache), 1GB ram (PC3200), 80gb hd (5400rpm) og trådløst nett til 14300, noe som i min øyne er bedre enn dette, iogmed at G556E har noe bedre kabinett, i følge det jeg har lest meg til om disse to maskinene.

Lenke til kommentar

Jeg skulle kjøpe meg pc til skole bruk + litt spilling, først fant jeg en ganske uttadert, men grei pc til 8000, det var vel greit tenkte jeg, skulle nok klare å skrape sammen så mye penger...

Nå har jeg sett på 4-5 forskjellige pc'er som jeg har bestemt meg for å kjøpe, men ombestemt meg igjen med en gang noen her forteller om en bedre... Nå hadde jeg endelig bestemt meg for Netshop sitt tilbud, så kommer atsjoo med et enda bedre tilbud...

Det blir vist aldri noe pc på meg, kanskje jeg har klart å bestemme meg til neste år en gang =(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...