DJViking Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Noen som vet hva som er den største forskjellen mellom KDE 3.2 og KDE 3.3 ? Jeg har fått med KDE 3.2.1 med SuSE 9.1 nå og lurer på om jeg gidder bryet med å oppgradere KDE til 3.3 Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Ingen stor forskjell...litt småpirk her og der. Mulig det er noen større endringer som ikke jeg har fått med meg selvsagt. Lenke til kommentar
staannoe Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det er nok ikke verd å bytte, hvis det ikke er spesielle ting du trenger. Jeg kjører 3.3 på SuSE 9.0, valgte å oppgradere ettersom kontact nå fungerer med kroupware. Hvis du ikke savner lignende ting, så er det like greit å vente på neste SuSE versjon, som kommer i oktober. De største nyhetene i KDE3.3 finner du her: KDE3.3 Lenke til kommentar
nxm Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 KDE 3.3 har ny oppsstartslyd da.. Samt Kontact som minner veldig på Outlook/Evolution (har da jeg i allefall ventet lenge på).. :-) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Bedre/raskere ytelse ? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Føles faktisk litt kjappere. 3.3 har ny alt-tabfunksjon, og en del forandringer i de forskjellige programmene. Sjekk kde.org for changelog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå