Edorph Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hei, Jeg har tenkt å selge min gamle Acer Travelmate 210, men lurer litt på hvor mye det er rimelig å forlange for en slik maskin. Prisene for tilsvarende maskiner i bruktmarkedet rangerer jo fra nesten-svindel til lettere sinnssvakt. Maskinen har følgende spesifikasjoner: * 700MHz Celeron prosessor * 128MB PC-100 SO-DIMM minne (en brikke, maks to) * 8MB Trident skjermkort (fungerer ok til å se film med, men ikke særlig mer) * Utslitt NiMH batteri, maskinen fungerer nå bare i AC mode, men nytt batteri kan kjøpes hos bl.a. PSdata. Rundt 2 timer batteritid med nytt batteri. * DVD-spiller 8x og diskettstasjon * 1 PCMCIA port, 2 USB 1.1, VGA-utgang, LPT-utgang (printer), PS2-utgang for mus, 1x COM * Innebygget 56K modem * Unex 10/100Mbit PCMCIA ethernet-kort * 14.1" XGA (1024x768) * 10GB 4200rpm 2MB cache harddisk * SanMarino laptop-bæreveske følger med (relativt god kvalitet) Maskinen fungerer tilfredsstillende hvis man ser bort i fra de manglene jeg har nevnt over, og er pent brukt. Den ble kjøpt for ganske nøyaktig 3 år siden. Lenke til kommentar
Tored Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Den må trolig gå for rundt 2000,- kr. Viss du er heldig kan du få 3000,- men jeg tviler. Det er ihvertfall mitt tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå