Gå til innhold

Anime - Hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Få med deg Mononoke Hime. Tror faktisk det er favorittfilmen min. Og da snakker jeg om alt. Ingen over, ingen ved siden. På engelsk heter den vel Princess Mononoke.

Tviler på at du vil angre på å ha sett den.

:)

kunne vel ikke sagt det bedre selv... princess mononoke er den beste filmen jeg har sett uansett kategori..

Bleach er også helt konge...

Lenke til kommentar

Dragonball Z er selve definisjonen på å dra ut tida..

"Oh no! 10 minutter til verden går under!", og 25 episoder senere: "Oh no! 5 minutter til verden går under!!"

Har nettopp sett ferdig Samurai Champloo, og jeg må si at det var meget bra. Animasjonenene var førsteklassees, storyen var grei, og jeg fikk et godt forhold til hovedpersonene.. Foreslår at dere som liker serier med sverd og slossing sjekker ut denne!

Neste animen jeg skal se er Hajime No Ippo. Handler om boksing. Heh. KAn bli interessant. :wee:

Lenke til kommentar

Anbefaler Bleach på det sterkeste, har fått skikkelig sansen for den serien i det siste. Har sett 28 episoder er det vel, og ble helt hekta etter episode 15 eller noe. For dere som liker Naruto, og synes det er den beste animen ever er Bleach definitivt verdt en kikk.

Har vært der selv, "narutard" eller hva man skal kalle det. Det var faktisk ikke første animeserien jeg ble hekta på, men det er en annen historie. Det jeg vil si til alle dere som forguder naruto, er at dere burde se litt på andre ting også. Det er så utrolig mye bedre anime der ute, og selvfølgelig masse dårlig.

Så faktisk narutofilmen her om dagen, og ble veldig skuffet. Tegningene er jo bra de, men hva er vel det når handlinga er såpass tynn. Kunne jo kokt opp noe bedre selv, synes de to "Jump Festa"-spesialepisodene hadde bedre handling. Alt var altfor gjennomskuelig spørr du meg. Som sagt: veldig skuffet.

PS: Lenge siden jeg postet her nå, så det kan hende denne serien allerede er nevnt.

Edit: Der ja, to poster over "Bleach er konge". Briller? Hørt sånt tull! :p

Endret av Hisoka
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg sier bare Hunter X Hunter.

denne serien handler om en gutt som heter Gan som vil finne pappen sin. farn hans er en hunter så Gan bestemmer eg for å bli med i den årlige Hunter konkuransen for å bli en hunter og sånn at han kan finne farn sin. under de oppdragen de får under Hunter prøvelsen møter han folk som blir hans venner. de går ved navnet. Kea, Culerpica og Neoleo. han og de nye vennene hans begynner under prøvelsen å misslike en av deltakeren. Hans navn hvar Xian.

skal ikke si mer enn det. vil du finne ut mer så kjøpe serien. jeg annbefaler den på det høyeste. dette er den beste animen som jeg har sett

post-199-1119607565_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...