sazi Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ghost In The Shell (jeg har ikke møtt NOEN som ikke har likt denne!!) Jeg sovnet første gang jeg så den tror du var for fjærn Du liker nok filmen alikevel! Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ghost In The Shell (jeg har ikke møtt NOEN som ikke har likt denne!!) Jeg sovnet første gang jeg så den tror du var for fjærn Du liker nok filmen alikevel! Joda ..filmen er grei den ,men jeg likte serien bedre . Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kimi Ga Nozomu Eien: Beste historia EVER. Måten den er sammensatt på er genial og den er veldig jordnaer. Ingen filmer eller serier har satt så godt inntrykk på meg som den der. Andreplass på Animenfo.com Og er basert på et hentai spill. Sikker på at ikke at det er hentai spillet som er basert på serien da? Ganske sikker at serien kom etter spillet ... men dette er noe jeg har lest ( spiller ikke sånt ) Lenke til kommentar
sazi Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 anyway! Syntes det er rart ingen andre har nevn Appleseed. Den første er ganske gammel, og av heller semmer kvalitet, men historien er bra.... 2004-versjonen er helt fantastisk!! Jeg får ikke presisert det nok.... se HER !!! .. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har sett den. Den er nydelig laget ,men storyen var ikke noe særlig syntes jeg. Lenke til kommentar
staf Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg speccer veldig mye anime og uten tvil så liker jeg Prince of Tennis(POT) og One Piece best. prince of tennis høres helt latterlig ut pga navnet men er faktisk helt utrolig kult(utenom sånne mellom episoder).. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Noe du apsolutt ler av er pugyuru hehe, helt sykt kjønner ikke åsse man finner opp så syke ting,men er jo ganske morsomt hehe Er jo masse annet også men mesteparte ner vel nevnt så shit!! anime Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hentai Neida, men seriøst: Har lest alle dragonball-bøkene til nå (ja det er egentlig manga, men samma det) som har kommet i Norge, og digger alle sammen! Kjøper hver bok så fort de kommer i butikken! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hentai Neida, men seriøst: Har lest alle dragonball-bøkene til nå (ja det er egentlig manga, men samma det) som har kommet i Norge, og digger alle sammen! Kjøper hver bok så fort de kommer i butikken! Hentai ja.......DIGG Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har sikkert blitt nevnt før men.. Serier: Last EXILE Berserk Scrapped Princess Scryed Hunter X Hunter (Uten tvil det beste jeg kan se på ) Filmer (MASSSE her som er knall bra) Princess Mononoke Nausicaa of the Valley of the Wind Laputa: Castle in the Sky Lenke til kommentar
cerion Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Green Green - ganske morsom miniserie Chobits - Nettopp sett den ferdig og den var bare helt topp Må bare si meg enig med de som nevner Naruto og HunterXHunter, geniale serier. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jeg speccer veldig mye anime og uten tvil så liker jeg Prince of Tennis(POT) og One Piece best. prince of tennis høres helt latterlig ut pga navnet men er faktisk helt utrolig kult(utenom sånne mellom episoder).. Ja, POT er morsomt. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hellsing er rått!! Noen som har sett amatørmusikkvideoen til Dimmu borgir - Burn in hell!!? Den er laga av Hellsing!! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Pleier ikke a se pa Anime, for a vaere helt aerlig synes jeg anime generelt er ganske patetisk, men det har vaert to ting jeg har likt sa langt: Ghost in the Shell 2: Innocence - Forste ordentlige anime filmen jeg har sett, og ma si den overrasket meg pa en positiv mate. En god film. Knallbra historie. Vet ikke om det er "vanlig" med sa gode historier med tanke pa anime siden jeg er tre nivaer under newbie nar det kommer til anime, men kvaliteten pa historien til denne filmen overrasket meg til de grader! Full Metal Alchemist - Var ganske bra synes jeg. Har bare sett to episoder, og det skadet meg ikke... Disse to anbefales pa det sterkeste! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ok, nå har ikke jeg giddet å lest alle 7 sidene opp og ned.. Men kan iallefall si såpass at liker du anime/ er interessert i å vite mer om det så har jeg noen tips.. Naruto, en serie du absolutt bør se.. Andre serier er feks Hellsing.. Kun 13 episoder så du slipper å føle at du henger etter.. Det er utrolig mange andre serier også som du bør se, men ett sted bør man jo begynne.. Av filmer syns jeg du bør ta en titt på Tottoro, Spirited Away og Prinsess mononoke.. Geniale filmer alle tre.. der muligens Spirited Away er den beste av de tre.. Liker du anime er det også stor sjangs for at du liker manga (tegneserieformen) Ta en titt på dragonballbøkene som er til salgs i de fleste matforetninger, tidligere bøker kan man få kjøpt online på bladkompaniet.no trur jeg det var.. Så kan du jo lese Manga Mania.. ps: dragonball finnes også som serie... Ganske vanskelig å få tak i men jeg har dem! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen som veit om det har komme noen nye DBZ episoder? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 så vidt jeg vet er vel produksjonen av dragonballZ over? Nyeste dragonball serien er jo dragonball GT Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen som veit om det har komme noen nye DBZ episoder? Veit ikke, men jeg har en hjemmelaga musikkvideo av Rammstein - Du hast som er basert på Dragonball Z Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Last Exile var bare genial.... så alle episodene på veldig få dager... tror aldrig eg har sett så mye på så kort tid... fikk sett de 2 siste episodene noen dager senere... måtte til en kamerat å få de på en CD... helt rått... ellers så bare digger eg Initial D... er noe med den serien.. på japansk... å musikk som passer inn:) Love Hina leser eg i manga mania... å har tenkt å få fatt i serien å se... Chobits har eg sett noe av.... er mer sånn romantisk komedie eller noe i den duren... Noir har eg ikkje sett at noen har nevnt her... litt spesiel serie.. har bare sett noe av den... kjøper på DVD fra Play.com... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Last Exile soundtracket blir jeg aldri lei av å høre på. :3 Endret 29. januar 2005 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå