JR Ewing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg ble litt litt skuffet over 116-117 egentlig. Jeg føler at vi ikke fikk se hva Neji egentlig er god for Sett den nå. Syns det var rimelig pent. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 K, har sikkert skrevet i lignende tråder et par ganger før: Vampire Hunter D: Bloodlust Akira Grave of Fireflies (den BESTE animèfilmen noensinne. PERIOD!) Spirited Away De jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Noen som har sett Puni Puni Poemi? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det har sikkert blitt nevnt mange ganger før. Men det skader ikke og komme med det en gang til: Jeg har nylig sett de 11 første episodene av Full Metal Alchemist, og anbefaler det virkelig. Veldig godt fortalt historie. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det har sikkert blitt nevnt mange ganger før. Men det skader ikke og komme med det en gang til: Jeg har nylig sett de 11 første episodene av Full Metal Alchemist, og anbefaler det virkelig. Veldig godt fortalt historie. Gled deg til du kommer lenger. Det begynner å ta hlet av rundt episode 20. Var helt hekta når jeg kom til episode 30, og klarte ikke å stoppe å se. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som har sett Puni Puni Poemi? Jepp. Rimelig morsom hvis du liker Excel saga. Krever at man har sett Anime en stund for å få med seg alle parodiene (ok, det er ikke helt sant, for det er veldig mye som visstnok blir parodiert, og man må nesten ha bodd i japan en stund for å få det med seg) Sp+ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Dama er så utrolig hyper. Og ecchi-delene er ganske morsomme. Endret 8. juni 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
goggys Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har nå sitt ferdig cowboy bebop og anbefaler alle å se den. Fantatsikse karakterer og den gode humoren er bare en av de brilliante tingene. Jeg har sett en del anime nå og denne havner på min topp tre liste. Må sees! Lenke til kommentar
simes Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Fikk faktisk Cowboy Bebop i posten i går, men har ikke sett den enda. Eller.. Så godt over halve på tv1000 hjemme i jula og bestemte meg for å kjøpe den. Får se den i morgen vel. Det jeg så var i alle fall bra! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Disse er mine favoritter: Shadow skill Gundam wing Anime musikkvideoen til "Engel" og "Feuer frei" er begge veldig bra laget i forhold til musikken!!! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 For de som ikke kjenner til Anime:Princess Mononoke (film) er et bra sted å begynne, utrolig flott film som gir deg en "overgang" fra typisk Disney til Anime. Last Exile - skikkelig bra! Naruto er vel en av de mest populære seriene nå, og verdt å få med seg, samme gjelder One Piece For de mer rutinerte er det stort sett bra anbefalinger som har kommet her. Men alle som er interessert i Mecha og roboter må jo få med seg Gundam. (De beste: Den orginale fra slutten av 70-tallet, Gundam Wing og Gundam Seed (Gundam Seed Destiny er i gang på japansk tv nå )) Sp+ Tror at "10th man down" - musikkvideoen til Nightwish og "feuer frei" - Musikkvideoen til rammstein er laga av gundam wing!!! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kimi Ga Nozomu Eien: Beste historia EVER. Måten den er sammensatt på er genial og den er veldig jordnaer. Ingen filmer eller serier har satt så godt inntrykk på meg som den der. Andreplass på Animenfo.com Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kimi Ga Nozomu Eien: Beste historia EVER. Måten den er sammensatt på er genial og den er veldig jordnaer. Ingen filmer eller serier har satt så godt inntrykk på meg som den der. Andreplass på Animenfo.com Og er basert på et hentai spill. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 vil bare si at wonderful days (sky blue på engelsk) er vannvittig bra animert, historien holder ikke samme kvalitet men er bra den også... vanskeli å få tak i eneste, såg den på filmfestival første gang... har bare funnet på suprnova, men har lyst å kjøpe den... også likte jeg en som het Oseam... Lenke til kommentar
sazi Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) For de som ikke helt vet hva dette dreier seg om, eller ikke klarer å Elske anime.... -lei/dl noen av disse filmene: Akira (den store! kan være litt drøy for noen) Ghost In The Shell (jeg har ikke møtt NOEN som ikke har likt denne!!) Ghost In The Shell 2: Innosence Ghost In The Shell: Stand Alone Complex (serie) Cowboy Bebop (var DEN animefilmen som var best laget, etter min mening, da den kom) Appleseed (2004 remake. Dette er det mest sinnsyke jeg har sett! Utrolig!! minner litt om grafikken i første del av Animatrix, Flight of the Osiris, tror jeg den het) Ninja Scroll & Ninja Ressurrection (førstnevnte er best) Spirited Away Princess Mononoke --------- mine 3 favoritter er Appleseed (nye versjonen), Ghost in the Shell og Cowboy Beebop. Jeg digger også Transformers (kommer som spillefilm om et års tid!!! Spielberg er VELDIG involvert!!!! blir fett!) og gundam. Noen som vet om jeg kan få tak i Gundam (Wing Perfect Grade)-byggeset i norge? ang. Transformers spillefilm: les intervju med Don Murphy her! eller sjekk hjemmesiden hans her (gå inn i forumet og les!!) Endret 17. januar 2005 av sazi Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ghost In The Shell (jeg har ikke møtt NOEN som ikke har likt denne!!) Jeg sovnet første gang jeg så den Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kimi Ga Nozomu Eien: Beste historia EVER. Måten den er sammensatt på er genial og den er veldig jordnaer. Ingen filmer eller serier har satt så godt inntrykk på meg som den der. Andreplass på Animenfo.com Og er basert på et hentai spill. Sikker på at ikke at det er hentai spillet som er basert på serien da? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Princess Mononoke Min favorittfilm ever. Lenke til kommentar
simes Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kanskje jeg burde få fatt i Princess Mononoke, siden den blir anbefalt overalt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå