Muteki Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Naruto og DragonBall Z Har alle 115 episodene til Naruto pluss Special episodene og rundt 200 Dragonball Z episoder pluss 3 av filemene men har sett alle filmene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Naruto er så bra! Holder på å ser igjennom serien. Har sett fra 1 - 37 på et par dager nå. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Naruto er så bra! Holder på å ser igjennom serien. Har sett fra 1 - 37 på et par dager nå. Gled deg, masse fint framover! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jepp. Aww.. Hinata. En må bare like henne. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Naruto er jo å anbefale! Men anbefaler også Hunter X Hunter<--- idèen til naruto er tadd der ifra! HxH har 64 episoder + tre OVA'er! For å si det enkelt HxH må SEES!!!! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sendt alle episodene av Bleach nå (12 til sammen tror jeg det er). Anbefales den og! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Når kommer Naruto 116? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har virkelig fått sansen for Hellsing i det siste Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Når kommer Naruto 116? Var ingen Naruto episode denne uken, så da kommer vel neste episode ut på nettet på Torsdag (pleier som oftest å være Torsdagene, siden programmet vises i Japan på Onsdagen). Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har virkelig fått sansen for Hellsing i det siste Ja, Hellsing er kult. Argh, jeg vil ha Naruto 116 nå! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 kommer 1hour special snart. altså 2 episoder i en. dobbel tid med andre ord. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hater at naruto episodene er så korte. De vanlige episodene føles ut som de varer i 5min. Hater å måtte vente en uke på nye episoder. Savner den gode tia når jeg startet å se, da jeg kunne se alle episodene jeg ville etter hverandre Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 SKjønner hva du mener. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 116-117 er ute! Og det er visst en timers-spesial ja, NothgaliC! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg ble litt litt skuffet over 116-117 egentlig. Jeg føler at vi ikke fikk se hva Neji egentlig er god for Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) er ikke så glad i neji uansett så det gjorde meg ingenting... Endret 7. januar 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg ble litt litt skuffet over 116-117 egentlig. Jeg føler at vi ikke fikk se hva Neji egentlig er god for Argh, spoilers. Holder på å laste den ned. Men en forutså det jo uansett. (At Neji vant) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hva er vitsen med å komme med spoilere på den måten? Har begynt å se på Naruto selv, og jeg setter ikke pris på slikt. Lag heller en egen tråd dere kan stappe så mange spoilere dere vil i, bare ordet "SPOILER" er med i trådtittelen. Trodde virkelig folk hadde skjønt det. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Crest of the Stars Figure 17 Great Teacher Onizuki Pretear Trigun Alle disse holder en høy standard innen sjangeren, og kan trygt anbefales. Finnes på DVD.. Endret 7. januar 2005 av hdx Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hva er vitsen med å komme med spoilere på den måten? Har begynt å se på Naruto selv, og jeg setter ikke pris på slikt. Lag heller en egen tråd dere kan stappe så mange spoilere dere vil i, bare ordet "SPOILER" er med i trådtittelen. Trodde virkelig folk hadde skjønt det. Ja, enig. Ble irritert selv nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå