D3nnis Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 woh må jeg skaffe meg Sett hele serien så den filmen må jeg se!! den var utrolig bra ? hehe siden du griner av at den var så bra. Er det noe sammen heng med serien siden man må ha sett serien ? hmm Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 heh, det var noen tårer som viste seg mens jeg så den ja :!: Filmen tar plass et par år etter at serien slutter. Og, ja, den var utrolig bra! likte du serien bør du absolutt se filmen Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen som har en link til en subbet en? Denne må jeg se. Til tross for den grenseløst tomme følelsen jeg fikk når episode 51 var over. Lenke til kommentar
walla Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 var det en subbet dvdrip du lastet ned?trodde bare theater screenern var ute jeg. men vil anbefale School rumble animen, de som liker azumanga daioh vil definitivt like denne. school rumble er en av mine store favoritter sammen med one piece og gto Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 var en subbet screener. veldig dårlig kvalitet, men fikk med med hva som skjedde iallefall Lenke til kommentar
Sciaz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Disse er vel de kuleste (min mening da): Naruto Bleach Ragnarok Full metal alchemist Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Husker ikke om jeg har skrevet noe her, men... Elfen Lied er bare 13(14) episoder, Stilig anime og du får sett hele serien på 1-2 dager. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Elfen Lied er knallbra. Holder på å lese mangaen nå, og den er nesten bedre. ^^ Benytter anledningen til å anbefale Genshiken. Handler om en gjeng anime-otakuer, og hva de gjør til daglig. Er egentlig en ganske nerdete anime.. Men jeg liker'n. Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg vil anbefale One Piece! Noe av det beste jeg har sett! Bleach er jo også en sikker vinner! Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 For en sinnsykt bra seerie. Drama/Romance/Schoolkids. Må inrømme at jeg gråt der ja. Men det er så ekte, alt sammen. Denne må dere bare se. Den er på 14 episoder. Tenkte først at jeg ikke kom til og like slikt, men jaggu tok jeg feil. Kjente meg nesten litt igjen der jeg satt og tuta. Kanskje jeg er litt svak, menmen Dersom du liker tårepersere, så er visst Grave of the Fireflies (mye spoilere!) nærmest uslåelig. Omtalen på nettet jeg har lest så langt er entydig. Lenke til kommentar
enl Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har nettopp sett Theatrical Feature AIR, basert på TV-serien med samme navn. Likte denne mye bedre, strålende tegnet Forholdsvis ny også, ble lansert i august på DVD. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 For en sinnsykt bra seerie. Drama/Romance/Schoolkids. Må inrømme at jeg gråt der ja. Men det er så ekte, alt sammen. Denne må dere bare se. Den er på 14 episoder. Tenkte først at jeg ikke kom til og like slikt, men jaggu tok jeg feil. Kjente meg nesten litt igjen der jeg satt og tuta. Kanskje jeg er litt svak, menmen Dersom du liker tårepersere, så er visst Grave of the Fireflies (mye spoilere!) nærmest uslåelig. Omtalen på nettet jeg har lest så langt er entydig. 4997785[/snapback] Må også si at Wolf's Rain er en serie som er usedvanlig trist. Gråt som ei lita skolejente på slutten av den. Veldig bra anime. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Mai-HiME/My-HiME er og en rimelig trist serie. fikk hele greia i posten i dag Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Sonic X Genial serie. Den har så mange forskjellige steminger. den kan skifte mellom å være direkte komisk og ganske trist i løpet av en episode. Noen scener er ganske triste faktisk. Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 jeg rett og slett ELSKER gundam seed + gundam seed destiny. Kan starte serien om igjen med en gang jeg er ferdig, det er så bra Ellers er Love hina bra, + naruto er helt greit imo. Lenke til kommentar
3nity Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 på ichigo 100% episode 5 når junpei presses mellom puppene på senesei'n å tojou og når de kaster han ut i boblebassenget Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 One Piece, liker serien veldig godt Handler om Monkey. D Luffey som samler sammen et crew og skal bli Pirat konge. Høres kanskje ganske teit ut, men dette er virkelig en veldig morsom serie. Luffey med sin morsomme kommentarer og utrykk gir meg en god latter Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Neon Genesis Evangelion. Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
krisiun Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei--- --- jo det er en serie jeg vet mange av dere ikke har hørt om engang. men når jeg var mindre var det en serie som det gikk an å kjøpe på vhs. den het Cyborg 009. dette er uten tvil den beste anime serien jeg har sett... det er nesten umulig å få tak i nå for tiden , siden serien hadde sine glansdager på 80tallet. jeg husker en av langfilmene som ble laget... Cyborg 009 legend of the supergalaxy. denne husker jeg en god venn av meg hadde på vhs med NORSKE (!!) stemmer, og det verste var at de var kjempe gode til å dubbe!. Handlingen, dysterheten og mystikken i denne serien er bare å late som at noen kan klare igjen. Forøvrig er denne serien umulig å få tak i. Å stol på meg!... jeg har prøvd! klarte å klamre til meg "good vs evil" en av de nye utgivelsene av denne perfekte serien. det er golumbia pictures og tristar pictures som har tatt opp denne serien igjen. hvis noen kan hjelpe meg med å finne de gode gamle episodene samt alle filmene til denne serien, er jeg dere evig takknemmelig Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Serie du må se: Cowboy Bebop Film du må se: Grave Of The Fireflies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå