ZanZel Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tror man må se den tidlig eller noe... Jeg så HxH etter att jeg hadde sett på anime i en del år.. enten er det ikke min smak eller så er jeg for gammel for det.. Satt ihvertfall og led meg igjennom alle episodene mer eller mindre.. syns det var mange dårlige characters osv.. Den siste Ova'en derimot gikk ann å se på.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Mine favoritter: Vampire Hunter D - Bloodlust Princess Mononoke Blood - The Last Vampire Hellsing Ninja Scroll Spirited Away Jinh-Roh - The Wolf Brigade mfl. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hm, ser at mange liker Bleach.. Hvorfor? Tror det må være en av de kjedeligste animene jeg har sett. Så frem til episode 14 eller noe, og da orket jeg rett og slett ikke mere. Tafatte greier, imo. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 IMO er Champloo kjedelig, så alle har vell forskjellig smak. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Øverste hylla på bildet viser animefilmene jeg har for øyeblikket. Ikke spesielt mye, men samlingen vil nok vokse etterhvert. Jeg synes alle var et godt kjøp, og mener det som et tips Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 så alle har vell forskjellig smak. Du har nok rett. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hm, ser at mange liker Bleach.. Hvorfor? Tror det må være en av de kjedeligste animene jeg har sett. Så frem til episode 14 eller noe, og da orket jeg rett og slett ikke mere. Tafatte greier, imo. Jeg er enig helt til rundt den episoden jeg også.. men rett etterpå tok det seg veldig oppover.. jeg ville gitt bleach et par episoders sjangse til hvis du først har sett så langt.. det har vel nesten bare vært character building til 14 .. så se en 5 episoder til eller noe.. kanskje du forandrer mening.. det gjorde i hvertfall jeg.. og nå er jeg glad for at jeg ikke stoppet å se på episode 12-13 som jeg egentlig hadde planlagt.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Øverste hylla på bildet viser animefilmene jeg har for øyeblikket. Ikke spesielt mye, men samlingen vil nok vokse etterhvert. Jeg synes alle var et godt kjøp, og mener det som et tips Ikke dårlig Men hvor kjøpte du Mononoke Hime? Vet den finnes på CD-WOW (tror jeg), men det hadde vært fint om en norsk webshop eller vanlig butikk hadde hatt den! Er det forresten Sone 2 utgaven du har? Edit: Woot woot woot! Tok en rask tur innpå kelkoo.no og fant den i to norske webshopper pluss at de hadde soundtracket Faen! Fant ut at den ene ikke hadde den inne på lager, mens den andre bare tok kort Endret 28. juni 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Her selger de den på den lokale Norli'en. (Mononoke Hime, altså) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Her selger de den på den lokale Norli'en. (Mononoke Hime, altså) Og hvor er "her"? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Mener jeg kjøpte Mononoke fra Play.com. CDwow har den også: link Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 jeg sier bare Hunter X Hunter. denne serien handler om en gutt som heter Gan som vil finne pappen sin. farn hans er en hunter så Gan bestemmer eg for å bli med i den årlige Hunter konkuransen for å bli en hunter og sånn at han kan finne farn sin. under de oppdragen de får under Hunter prøvelsen møter han folk som blir hans venner. de går ved navnet. Kea, Culerpica og Neoleo. han og de nye vennene hans begynner under prøvelsen å misslike en av deltakeren. Hans navn hvar Xian. skal ikke si mer enn det. vil du finne ut mer så kjøpe serien. jeg annbefaler den på det høyeste. dette er den beste animen som jeg har sett Helt enig med deg at serien er kjempebra, men tror du ser på noen veldig dårlige subber. Gutten heter forøverig Gon ikke Gan, Kea heter Killua, Culerpica heter Kurapicha, Neolon heter Leorio. Xian er vel Hisoka, om jeg ikke tar helt feil. Hvis det er han jeg har som avtar. Hvis navnene er så på jordet, så anbefaler jeg deg å ikke kjøpe dem. Tenk på alt det andre som også er galt. Du kan jo miste viktige poeng, og få andre feil-opplysninger. Håper for din skyld at det bare er navnene som er gale. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Her selger de den på den lokale Norli'en. (Mononoke Hime, altså) Og hvor er "her"? "Her" er Levanger i Nord-Trøndelag. Er med andre ord kanskje ikke usansynlig at slike butikker fører den også andre steder i landet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Forresten, kan filmen Ninja Scroll anbefales. Har sett klipp fra den i Cradle of Filth-"videoen" "hallowed be thy name"(cover selvsagt). For meg så virker den som en mellomting av Vampire Hunter D: Bloodlust og den sør-koreanske filmen Bichunmoo. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Forresten, kan filmen Ninja Scroll anbefales. Har sett klipp fra den i Cradle of Filth-"videoen" "hallowed be thy name"(cover selvsagt). For meg så virker den som en mellomting av Vampire Hunter D: Bloodlust og den sør-koreanske filmen Bichunmoo. Ninja Scroll er topp 3 hos meg Mononoke Hime og Vampire Hunter D er over da seff Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hmm, da må den kjøpes når lønna kommer. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hm, ser at mange liker Bleach.. Hvorfor? Tror det må være en av de kjedeligste animene jeg har sett. Så frem til episode 14 eller noe, og da orket jeg rett og slett ikke mere. Tafatte greier, imo. Jeg er enig helt til rundt den episoden jeg også.. men rett etterpå tok det seg veldig oppover.. jeg ville gitt bleach et par episoders sjangse til hvis du først har sett så langt.. det har vel nesten bare vært character building til 14 .. så se en 5 episoder til eller noe.. kanskje du forandrer mening.. det gjorde i hvertfall jeg.. og nå er jeg glad for at jeg ikke stoppet å se på episode 12-13 som jeg egentlig hadde planlagt.. Helt enig! Jeg har sett alle bleach-episodene hitill, jeg leser også mangaen som er dypere, og kommet mye lenger. Det er helt riktig som ZanZel sier, det er i episode 17-20 at ting virkelig begynner å skje. Kan jo også si at serien egentlig går mye dypere enn at Ichigo skal redde Rukia... Anbefaler folk å ta en titt på bleachportal.net (som for øyeblikket ser ut til å være nede..) EDIT: Men som sagt før, smaken er som baken.. Endret 30. juni 2005 av MixMaster Lenke til kommentar
goggys Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vet ikke om denne er nevnt før, men har begynt å se på Monster. Monster er en mer seriøs Anime som fokuserer mye på historie og personer. Har nå sett 30 episoder og liker det veldig godt så langt. Anbefaler alle som er interesert i en seriøs thriller anime me fantastisk historie og personer til å sjekke ut Monster. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Spirited Away Princess Monoke all Rurouni Kenshin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå