drahcir Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hallois! Jeg koblet TV'n til datamaskinen med s-video-kabel (tror den heter det, den PS/2-lignende enden med mange pins ). Dataen sitt skjermbilde kom helt fint opp på tv'en, men når jeg skal spille av film er selve filmen bare svart. Uansett. Har prøvd med både media player og andre avspillere, men "innholdet" i vinduet som skal vise filmen er svart. Noen som vet hva dette skyldes og hva som kan gjøres? Er det noe vits å prøve andre skjermkortdrivere eller skyldes dette noe helt annet? På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvilket skjermkort og drivere kjører du? Lenke til kommentar
eught Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Dersom du har ATI, se her. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hallois! Jeg koblet TV'n til datamaskinen med s-video-kabel (tror den heter det, den PS/2-lignende enden med mange pins ). Dataen sitt skjermbilde kom helt fint opp på tv'en, men når jeg skal spille av film er selve filmen bare svart. Uansett. Har prøvd med både media player og andre avspillere, men "innholdet" i vinduet som skal vise filmen er svart. Noen som vet hva dette skyldes og hva som kan gjøres? Er det noe vits å prøve andre skjermkortdrivere eller skyldes dette noe helt annet? På forhånd takk for hjelpen. Se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=281208 Husket å aktivere y/c signal( s-video) på den riktige Av-kanalen? Gå på skjerminnstillingerpå pc'en og aktiver begge skjermer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå