KS Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Dette var overskirften i en annonse i dagens aftenposten fra www.fredli.no. Vet ikke hvor mye kurset koster men man lærer mye. I annonsen sto det: "Du vil beherske følgende: - Oppstart av maskin, tastatur, mus, skjerm. - Skrive brev/dokumenter/innbydelse/mapper. - Internett, søke info, handle, nettbank, reise. - E-mail, sende/motta elektronisk post." Hvordan lærer man bort oppstart av tastatur? Til slutt i annonsen er det oppgitt en epost-adresse og web-adresse. Skulle man klare å sende en epost dit eller komme inn på web-siden må man vel sies å kunne klare kurset med topp-karakter. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er vel ikke noe galt med nybegynnerkurs i data? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er vel ikke noe galt med nybegynnerkurs i data? Det er antegeligvis et nybegynnerkurs i Internet Explorer, Windows og Word, ikke om PC generelt. Lenke til kommentar
KS Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Er vel ikke noe galt med nybegynnerkurs i data? forskjell på rip-of og nybegynnerkurs. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hvorfor er dete rip-of? De tar da for seg det mest basice for noen som ikke har brukt en PC lenger. De lærer da bort grunnleggende praktiske ting om hvordan organisere ting, skrive brev, surfe litt på nett - med søking, bruk av e-post. Hva tror du folk flest har bruk for? Intensivkurs i Doom3? Lenke til kommentar
KS Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Jeg tror kanskje at når oppstart av pc'n er ett av fire hovedpunkter så får du ikke full valuta får pengene dine. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Men når du ser på de andre punktene så synes jeg de godt oppveier for det første. Nå tror jeg heller ikke de bruker tre timer på å let etter knappen, men tar for deg basics i oppstarten av en PC/windows. Husk at dette er en reklame som skal tiltrekke de som ikke kan nope, og da er det sikkert betryggende å se at de tar det helt fra starten. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg skammer meg over at kurset er her på Blommenholm skole, den skolen jeg gikk på. Lokalsamfunn......host host Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Blommenholm skole, Heeey der har jeg gått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå