Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?

Mikal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sorry meg, men ser at det er noen som skriver at de som er pene og og sossete osv er drittsekker.. asso er dere helt nerder eller? går ann å se bra ut og fortsatt være snill ... jeg mener ikke at sosser lixom ser bra ut uansett, men selv om du er soss kan du fortsatt være snill og bry deg.. (nei jeg er ikke soss) bare blir så irritert når folk påstår slikt... istede for å sitte her på forumet så gå heller ut og finn dere en dame da vel.. så vanskelig kan det umulig være... :no:

Og vi er nok en gang vitne til utenforståendes fordommer.

ulMo, dette kommer kanskje som et sjokk for deg, men alle her inne er ikke nerder. Mange liker bare å prate med andre, og delta i det gode miljøet her på forumet. Joda, noen kan en del om data, og mange spiller spill, men gjør det dem til nerder? Om du mener det, stiller jeg et stort lysegrønt spørsmålstegn med dømmingen din av folk. Snakk om å skjære alle over en kam.

Og btw; mange her inne har damer.

Lenke til kommentar
sorry meg, men ser at det er noen som skriver at de som er pene og og sossete osv er drittsekker.. asso er dere helt nerder eller? går ann å se bra ut og fortsatt være snill ... jeg mener ikke at sosser lixom ser bra ut uansett, men selv om du er soss kan du fortsatt være snill og bry deg.. (nei jeg er ikke soss) bare blir så irritert når folk påstår slikt... istede for å sitte her på forumet så gå heller ut og finn dere en dame da vel.. så vanskelig kan det umulig være...  :no:

Og vi er nok en gang vitne til utenforståendes fordommer.

ulMo, dette kommer kanskje som et sjokk for deg, men alle her inne er ikke nerder. Mange liker bare å prate med andre, og delta i det gode miljøet her på forumet. Joda, noen kan en del om data, og mange spiller spill, men gjør det dem til nerder? Om du mener det, stiller jeg et stort lysegrønt spørsmålstegn med dømmingen din av folk. Snakk om å skjære alle over en kam.

Og btw; mange her inne har damer.

doh.. jeg snakker om de som mener at alle som er "pene" er drittsekker.. dessuten visste jeg ikke at dere tok det så tungt at jeg kalte dem nerder.. :ermm: menmen.. bryr meg ca 0

Endret av ulMo
Lenke til kommentar

Som sagt, endel fine mennesker blir oversett. Og det fins også pene mennesker som av en eller annen grunn blitt rakket ned på som stygg likevel i skoleperioden og som senere er blitt preget av det og tror de er stygge og går rundt med lav selvtillit. Jeg ble kalt for søt for første gang da jeg var 15. :hrm:

Jeg møter snille _sosser_ også. Men virkelig snille folk vs drittsekker er de snille i mindretall dessverre.

Lenke til kommentar

Uansett, jeg har sagt så mange ganger at jeg ikke skal bry meg...

Men det går ikke, jeg tenker på de jeg er glad i hele tiden med baktanken om at det aldri kommer til å bli noe av surrende rundt i hodet.

Skal ikke være greit, men det som irriterer meg mest er at ingen kan si hvorfor.

De kommer bare med teite unnvikelser og begynner å nevne helt urelevante ting.

Huff...

Lenke til kommentar

som ei jeg kjenner sa "snille/bra gutter er like sjeldent som enhjørninger i solnedgang"

ja jeg skal kanskje være enig i att mange velger bad boy typen, men det er kanskje også mye fordi dem tørr å ta kontakt osv. det gjelder egentlig bare å tørre å ta kontakt, å til slutt finner man ei som kanskje vil ha akkurat deg.. hvis du skal vente på att jenta kommer bort til deg skal du vente lenge tror jeg, selv om jeg ikke skal si att det ikke skjer :p

Lenke til kommentar
som ei jeg kjenner sa "snille/bra gutter er like sjeldent som enhjørninger i solnedgang"

Det er latterlig sagt av veninnen din. Snille gutter er overalt, men jentene overser de som regel. De har seg selv å takke om de ender opp med gutter som man ikke kan stole på og alt det de velger å sutre over.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at de pene nødvendigvis er drittsekker, men at det er nettopp de som mobber folk, rakker ned på folk, er tøffe bak sitt lille røykehjørne osv. som tydeligvis har en eller annen magnet hakket inn i leggen.

Lenke til kommentar
fjortisbitches..

nå skal det jo også sies at fjortisbitches ikke er så veldig "interessante" ?

EDIT: jenter som liker drittsekker er som regel dumme, uvitende, umodne, og godtroende småjenter. (de jeg har møtt da)

altså, ikke noe å spare på, og ikke noe å misunne "drittsekkene" at de har som ikke vi har.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...