Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?

Mikal

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så bruttalt draget jeg da. Funnet ut at det ikke er noe vits i å irritere seg over drittsekkene, er ikke så mye man kan eller trenger å gjøre med dem. :p

Jeg lurer egentlig litt på om det er det samma som gjelder for damene? Noen som irriterer seg over at bare "babes" (vet ikke hva jeg skal kalle dem) får gutter?

Med "babes", mener du slutty, altfor tynne jenter (det er gjerne sånn jenter oppfatter ordet) eller pene jenter (sånn jeg ordet)?

Mener slike som jenter oppfatter som drittsekker på samme måte som det som diskuteres her. Jeg synes ofte disse er pene :blush: (men freeka i hauet da :p )

Endret av wannabe nerd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
her jeg bor går alle i for kårte 501 bukser og svære buffalo sko og cap'en mitt oppå hodet

Hvor skal man ellers ha cap'en? :dontgetit:

vi skater og liker baggy klær,sån er det bare.

Jeg skater, og liker ikke baggy...

vanskeli og forklare , men det er en helt merkelig måte og ha cap'en på hodet.. :)

Lenke til kommentar

Har ikke lest alt sammen, men tror det er litt sånn her: Godt likte gutter er ofte godt likte på slutten av barneskolen også, hvor ting starter å skje.. Derfor blir de litt mer med i gjengen fordi de har en kjæreste.. Derfor føler de seg litt presset til å gjøre tøffe ting. De liker det og fortsetter sånn!

Litt rart det der! :whistle:

Lenke til kommentar
Har 0 drag på jenter sikkert fordi jeg er døv :roll: . Men jaja, går bra likevel heh.

litt selvironi hjelper lang vei... har en kompis som nesten er blind og han har skikkelig draget. d verste er at selv om han er blind finner han seg de über naise på byen, mens jeg sitter igjen med oversminka bimboer og jenter som skulle slutta og drikke dagen før.

Lenke til kommentar

sorry meg, men ser at det er noen som skriver at de som er pene og og sossete osv er drittsekker.. asso er dere helt nerder eller? går ann å se bra ut og fortsatt være snill ... jeg mener ikke at sosser lixom ser bra ut uansett, men selv om du er soss kan du fortsatt være snill og bry deg.. (nei jeg er ikke soss) bare blir så irritert når folk påstår slikt... istede for å sitte her på forumet så gå heller ut og finn dere en dame da vel.. så vanskelig kan det umulig være... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...