Nicklas Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har langt hår og jeg drar IKKE noen damer ! Du har ikke like deilig hår som meg Få se bilde da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Neida, jeg er verdens snilleste, det sier kjæresten min! Du banker stakkars nynazister. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har aldri banket en nasse, er heldigvis ikke nazimiljø i byen min @Nicklas: Er vel bare å bla gjennom recent pic-post, men siden du ber så pent, her har du mitt deilige hår. Enkelte vil kanskje si at det ikke er så langt, men jeg dro når det var lengre også, se under. så når jeg hadde enda lengre hår: Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jeg har langt hår, og jeg drar damer som bare pokker. Ikke samme erfaring Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 også er det dumt å ha langt hår hvis du er gutt Kan noen jenter vennligst avkrefte det snarest!? Nei, langt hår er ikke bra på gutter (synes JEG), men anette synes visst noe annet tror jeg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hmm.. Synes Bandidos langt hår er fint, men ikke sånn Olsen hår.. ( Høres teit ut å si at jeg ikke liker Olsen hår når jeg heter Olsen selv ) Men egentlig er jeg for kort hår på gutter, typen min trudde jo at jeg skulle slå opp fordi det er lenge siden han har klippt seg og det sier jo litt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 waaat? Påstår dere at jeg ikke er vakker? det er det frekkeste! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 waaat? Påstår dere at jeg ikke er vakker? det er det frekkeste! Neida, vi påstår ikke at du ikke er vakker bare at gutter med kort hår er vakrere Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 så lenge håret er velfrisert spiller det ingen rolle (syns jeg da) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 waaat? Påstår dere at jeg ikke er vakker? det er det frekkeste! Neida, vi påstår ikke at du ikke er vakker bare at gutter med kort hår er vakrere Men, jeg har jo ganske kort hår på de øverste bildene da! Eller er det ikke kort nok kanskje? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Har ikke _så_ langt hår nå jeg da. Men meg med kort hår ser _ikke_ bra ut. Flere som har påpekt det. Men, men, blir vel noe på meg tilslutt også. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Ser jeg en type med BMW og trendy solbriller og liksom er så "rik" og partyløve styrer jeg langt unna. Jeg fordrar faktisk ikke de typiske drittsekkene som er temaet her. Legger merke til dem lett på væremåten og da bare går jeg vekk. Bortskjemte populære "sjarmerende" gutter som jenter faller 1,2,3 på er uattraktive for meg. Ikke er sjansen stor for at de er trofaste i et forhold heller. Fordi de nettopp vet de kan få mange berter. Sånne jenter ber nærmest om å bli såret. Det fins mange pene og fantastiske personer som blir oversett fordi folk flest plukker partnere som om de plukka album fra en kommersiell top-pop liste isteden for å virkelig lete etter noe de egentlig søker etter. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jeg har langt hår, og jeg drar damer som bare pokker. Ikke samme erfaring ikke helt, ikke som bare pokker i hvrtfall :!: poste bildet? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Ser jeg en type med BMW og trendy solbriller og liksom er så "rik" og partyløve styrer jeg langt unna. Jeg fordrar faktisk ikke de typiske drittsekkene som er temaet her. Legger merke til dem lett på væremåten og da bare går jeg vekk. Bortskjemte populære "sjarmerende" gutter som jenter faller 1,2,3 på er uattraktive for meg. Ikke er sjansen stor for at de er trofaste i et forhold heller. Fordi de nettopp vet de kan få mange berter. Sånne jenter ber nærmest om å bli såret. Det fins mange pene og fantastiske personer som blir oversett fordi folk flest plukker partnere som om de plukka album fra en kommersiell top-pop liste isteden for å virkelig lete etter noe de egentlig søker etter. Helt HELT enig ! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det fins mange pene og fantastiske personer som blir oversett fordi folk flest plukker partnere som om de plukka album fra en kommersiell top-pop liste isteden for å virkelig lete etter noe de egentlig søker etter. Synd ikke flere kan innse det. Men jeg er nå ikke helt sikker på om jeg vil tilbringe så altfor mye tid med en som uansett hadde gått etter den typen personer du nevnte. Men det finnes jo noen glupe jenter også, som bare er uoppnåelige på andre måter. Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har ikke så bruttalt draget jeg da. Funnet ut at det ikke er noe vits i å irritere seg over drittsekkene, er ikke så mye man kan eller trenger å gjøre med dem. Jeg lurer egentlig litt på om det er det samma som gjelder for damene? Noen som irriterer seg over at bare "babes" (vet ikke hva jeg skal kalle dem) får gutter? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har ikke så bruttalt draget jeg da. Funnet ut at det ikke er noe vits i å irritere seg over drittsekkene, er ikke så mye man kan eller trenger å gjøre med dem. Jeg lurer egentlig litt på om det er det samma som gjelder for damene? Noen som irriterer seg over at bare "babes" (vet ikke hva jeg skal kalle dem) får gutter? Med "babes", mener du slutty, altfor tynne jenter (det er gjerne sånn jenter oppfatter ordet) eller pene jenter (sånn jeg ordet)? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hmmm... her har jeg vært dritsekk i flere år, kjører fin bil og har trendye solbriller. HVOR FAEN BLIR DAMENE AV! kanskje jeg skal bli enda mer knallis... bleike håret og kjøpe meg caps. Da kanskje jeg trekker fjortiser og de med helium i hodet... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hva er en slutty jente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå