Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 men etter videregående, hva skjer med drittsekkene da? da er det ordenlitge folk som oss som får alle damene Fordi drittsekkene jobber på McD eller henger på trygdekontoret. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 syntes personlig at mange av de damene den persongruppen vi snakker om her ikke akkurat er min type damer Lenke til kommentar
fudun Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Treat 'em mean to keep 'em keen... funker hver gang. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Problemet her, er at jeg prøvde en bitteliten taktikk for rundt et år siden. Det ingikk i å være en drittsekk i en uke, for å sjekke om jeg fikk draget da. Og sannelig min hatt. DA hadde jeg draget! Men når jeg gikk over til mitt normale jeg igjen, hadde det berømte "draget" forsvunnet. Puuussig. Forresten så sitter jeg nesten ikke med pc'n og går ofte ut og sånt. Selvtillit har jeg og. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Forresten så sitter jeg nesten ikke med pc'n og går ofte ut og sånt. Selvtillit har jeg og. Hehe, greit det, jeg skal heller tro på deg når du argumenterer for at du ikke er en taper. Men er det iorden om jeg setter den posten din i siggen min? Det var så utrolig bra sagt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Forresten så sitter jeg nesten ikke med pc'n og går ofte ut og sånt. Selvtillit har jeg og. Motsatt meg meg. Kanskje jeg må gå på "Bli drittsekk"-kurs? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Tja si det du, smaken er som baken. Enig at noen jenter liker "drittsekker". BTW 400 innlegg Endret 24. august 2004 av monstar Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Helt greit, min gode mann, helt greit! Nei, heller være en grei fyr mot alle personer>ikke draget, enn: Drittsekk som gjør livet surt for andre og er en gris som har draget. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Ikke vanskelig å være drittsekk da, det er bare ett spørsmål om det virkelig hjelper deg selv noe. Rent bortsett fra at damene kommer =P Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Beste er vel å være seg selv.. Funker for min del iallefall.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Interessant å se hva gutter tror jenter ønsker Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Interessant å se hva gutter tror jenter ønsker Det tror jeg på! :!: Skal holde kjeft om mine tanker i alle fall. Endret 24. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Det sier vi ikke.(ikke jeg hvertfall) Vi sier bare at jenter liker drittsekker(ofte). Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Interessant å se hva gutter tror jenter ønsker Kom gjerne med utspill om du vil ha virkelige fakta på bordet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Interessant å se hva gutter tror jenter ønsker Penger. Masse penger. Og en fin bil. Gjerne en båt. Og er han søt trekker det ikke ned. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Snyltere! De viser til at de liker oss, men egentlig "liker" de oss bare på grunn av pengene. Endret 24. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Interessant å se hva gutter tror jenter ønsker Jeg spør og spør, men får ingen konkrete svar. Kanskje du eller noen andre jenter/damer kunne komme med en relativt generell forklaring? Edit: Er bare snill og grei uansett jeg, men det ser visst ikke ut til at jeg kommer noen vei med det. Endret 24. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg fant et community på orkut (www.orkut.com) som beskrev i korte trekk hva jeg tror de fleste vil ha: "I just wanna love and be loved" Det er mulig drittsekkene stikker av med damene, men i lengden vil det ikke vare. Vær deg selv, så finner du en du passer med - og kan bygge et langvarig forhold basert på gjensidig respekt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kan forresten ikke ha spess mye selvtillitt om en må skryte over den over internett, men alt er vel relativt Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Tror jeg aldri ha giddi å vært en annen person bare for å dra haugevis damer uansett. Det blir bare for teit. Hjelper som regel å være sosial. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå