Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?

Mikal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi liker drittsekker fordi de er sinnsykt gode skuespillere. I det man skjønner at de egentlig er drittsekker, så er det for seint. Da har man forelsket seg og har vanskelig for å gi slipp. Ofte ser man heller ikke drittsekktendensene fordi man er så forelsket. Egenltig er alle menn drittsekker innerst inne. Dere har bare ikke sluppet ham løs enda :p

Haha? Du har sikkert kjemperett i det du sa over her, selvom jeg syns det hørtes utrolig tåpelig ut å forelske seg pga. sånne grunner. Men ok, whatever floats your boat. UANSETT, ikke kom her med den for å si det sånn, for man kan med handa på ballene si: "Egentlig er ALLE kvinnfolk drittsekker innerst inne, de har bare ikke sluppet henne løs enda!" ... Og det er det veldig lite tvil om ;p

Så det ...

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Hihi. Men uansett.. Det var NOE seriøst i det jeg skrev. Hva er de vanligste grunnene til at forhold ryker?

1. Den andre personen er ikke slik man hadde trodd

2. Man vokser fra hverandre

3. Man passer ikke sammen (se pkt. 1)

4. Diverse andre grunner.

Jeg er også av den tro at alle gutter kan vise det gode i seg bare de blir forelsket. dessverre varer ikke forelskelse for alltid. Dessuten, selv om gutten er grei mot jenta kan han vare en stor drittsekk mot resten av verden.

Lenke til kommentar
forresten så varer forelskelse max 2 år, tror det er 6 mnd til et år i snitt (kjemisk forandring i hjernen)

Det kan da ikke stemme.. Jeg har vært samboer i 7 år. Jeg var vel forelsket til "the bitter end".

Your chemistry has gone insane! :ermm:

(Tuller med deg nå)

Forelskelse varer vel så lenge du liker personen, og det bestemmer du vel selv? (Mesteparten, bestemmer du iallefall selv)

Lenke til kommentar
Dessuten, selv om gutten er grei mot jenta kan han vare en stor drittsekk mot resten av verden.

Ligger det ikke noe i det at man kan se på vennene, og tenke at eplet faller ikke langt fra stammen? De man finner seg til rette med ligner på seg selv på mange måter. Kort sagt: drittsekker omgåes med drittsekker. Men de har vel en hvis for for sjarme de også, hvertfall overfor mindreårige ... :whistle:

Lenke til kommentar

En som bygger livet sitt på å lage kvalme og problemer for vanlige mennesker, samtidig som han synes at det er kult.

...

Noen stikkord er: Kort lunte, oppblåst selvrespekt, lite å gjøre på fritida. Og: Skaff deg et liv som er verdt å leve!

Lenke til kommentar
Hva med en som er grei utad men behandler kjæresten sin på en dårlig måte da?

Hmm, det der vurderte jeg ikke engang, så ikke på det som noen mulighet. Da er vel ikke personen i grunnen en drittsekk, men at de opparbeider seg personlige motholdninger til hverandre som det ikke blir ryddet opp i i tide. Det må være lov å være misfornøyd med hverandre fra tid til annen, men det er jo litt av greia man må gjennom.

Men at han behandler bare kjæresten fra starten av som en drittsekk, tja, merkelig. Drøyt! Sikker på at dette skjer?

Lenke til kommentar

Tja. Nå skal jeg ikke gå ut og si at det bare er gutter som er drittsekker, men la oss ta gutter i denne omgangen. Jeg tror mange gutter prioriterer venner og kompiser høyere enn noe annet. Noen er ytterst lojale mot dem.

La oss ta en gitt situasjon:

Hun sitter hjemme på deres 2årsjubilueum. Hun har stelt i stand en kjempefin middag med levende lys og pyntet og ryddet som en galning. Hun har virkelig lagt sin sjel i det. Han sitter derimot med kompisene sine og drikker seg drita mens de ser fotballkamp. Hun har ikke peiling på hvor han er, og mobilen hans er slått av. Klokken fire om morgenen kommer han sjanglende hjem og spyr i sengen deres.

Er han da bare drittsekk mot henne, eller er han drittsekk generelt sett?

Lenke til kommentar
Hun sitter hjemme på deres 2årsjubilueum. Hun har stelt i stand en kjempefin middag med levende lys og pyntet og ryddet som en galning. Hun har virkelig lagt sin sjel i det.

Steike! Da hadde jeg kommet løpende hjem fra hvor enn det måtte være. :roll:

Lite vits å prøve noe mer når initiativet er så lite, men det kommer jo litt an på om han visste om det eller ikke, det at hun gikk rundt og dolla opp stemningen og la opp til en digg kveld.

Gløden faller fort bort når ikke begge bryr seg om hverandre lenger. Drittsekk generelt mot alle unntatt de han bryr seg om vil jeg si. Spy i senga var jo kronen på verket, selv om det var mange "kroner på verket" den kvelden der ... Lite vits å prøve å glede sånne mennesker spør du meg.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke akkurat opplevd noe slikt da. Jeg tror jeg hadde gitt ham juling i såfall :p

Jeg har vært relativt heldig med menn. Stort sett veldig hengivne snille kjærester som ikke visste hva godt de kunne gjøre for meg.

Jeg derimot.. en skikkelig bitch ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...