H4ngm4N Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Må si meg enig i første post. Selvfølgelig ikke alle, men mange, mange jenter går for de "kule" gutta. De er jo bare show-offs. De tøffer seg fordi det er det eneste de har å by på. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Må si meg enig i første post. Selvfølgelig ikke alle, men mange, mange jenter går for de "kule" gutta. De er jo bare show-offs. De tøffer seg fordi det er det eneste de har å by på. Sånne folk er i Hatbåsen min. Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 få deg dame, da trekker du damer mye lettere.... ehh litt rart men sant, jeg tenner ikke på damer som allerede har type(hvis ikke typen er et kvinnfolk grrr) Lenke til kommentar
Paull Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kom over denne her, kanskje den har noen gode poenger? http://www.nrk.no/programmer/radioarkiv/kaliber/1610983.html Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 OK. hvordan får jeg meg dame da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg liker snille gutter som ikke tøffer seg så jævlig mye.. Hater "kule" gutter. De "kule" jentene er ikke noe bedre de heller... Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (8)why do good girls like bad guys(8)...... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 når går det vel andre veien og, mange gutter som også liker jenter som ikke er så "streite"... hmm disse blir vek ikke kalt drittsekk... men er vel noe det samme... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 De blir kalt drittsekk og mongo jo, men ingen bryr seg. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Leste dere fra denne siden? Heartless Bitches! Om man leser på den "La oss deppe ver.2" tråden eller hva nå enn det var, så finner man mange såkalte "Nice guys" gitt . Forresten mange bra poenger på den HBI siden, ikke sånn bare for oppførsel runddt jenter, men genrelt trenger disse "nice guys" en skikkelig oppvekker. Og jeg er redd jeg er en av dem. Endret 25. mars 2005 av bugbear Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Leste dere fra denne siden? Heartless Bitches! Om man leser på den "La oss deppe ver.2" tråden eller hva nå enn det var, så finner man mange såkalte "Nice guys" gitt . Forresten mange bra poenger på den HBI siden, ikke sånn bare for oppførsel runddt jenter, men genrelt trenger disse "nice guys" en skikkelig oppvekker. Og jeg er redd jeg er en av dem. Kongeside faktisk! Det hjelper i alle fall ikke å syns synd på seg selv. Med selvtillit, humor og innsatsvilje kommer en veldig langt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 HEhe ja... det er vel _egentlig_ selvtillit som per problemet med disse "nice guys". Det som gjør at mange jenter liker drittsekker er vel at de har veldig(eller fremstår ihvertfall som de har) god selvtillit. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er bare snill jeg dessverre. Kunne jo prøvd å være drittsekk en gang, men det tror jeg hadde gått fryktelig dårlig. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 HEhe ja... det er vel _egentlig_ selvtillit som per problemet med disse "nice guys". Det som gjør at mange jenter liker drittsekker er vel at de har veldig(eller fremstår ihvertfall som de har) god selvtillit. Ja.. det merker en jo veldig godt på byn. Av og til føler jeg meg helt topp, har bra selvtillit og godt humør og da merker jeg at jeg får bra oppmerksomhet fra jenter mens de dagene når jeg er smådeppa og føler meg som en taper da er det ingen oppmerksomhet Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 HEhe ja... det er vel _egentlig_ selvtillit som per problemet med disse "nice guys". Det som gjør at mange jenter liker drittsekker er vel at de har veldig(eller fremstår ihvertfall som de har) god selvtillit. Ja.. det merker en jo veldig godt på byn. Av og til føler jeg meg helt topp, har bra selvtillit og godt humør og da merker jeg at jeg får bra oppmerksomhet fra jenter mens de dagene når jeg er smådeppa og føler meg som en taper da er det ingen oppmerksomhet Yepp, merker det veldig godt selv og. Virker nesten som om man blir respektert mer med en gang man viser tegn til selvtillit. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vi liker drittsekker fordi de er sinnsykt gode skuespillere. I det man skjønner at de egentlig er drittsekker, så er det for seint. Da har man forelsket seg og har vanskelig for å gi slipp. Ofte ser man heller ikke drittsekktendensene fordi man er så forelsket. Egenltig er alle menn drittsekker innerst inne. Dere har bare ikke sluppet ham løs enda Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 også er det dumt å ha langt hår hvis du er gutt Kan noen jenter vennligst avkrefte det snarest!? Jenter liker langt hår. Iallfall noen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vi liker drittsekker fordi de er sinnsykt gode skuespillere. I det man skjønner at de egentlig er drittsekker, så er det for seint. Da har man forelsket seg og har vanskelig for å gi slipp. Ofte ser man heller ikke drittsekktendensene fordi man er så forelsket. Egenltig er alle menn drittsekker innerst inne. Dere har bare ikke sluppet ham løs enda Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg liker ikke langt hår på gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå