Putekos Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Men AnAnAs. Hvordan finner jenter ut hva som er kjærestemateriale? I gamle dager så var kjæresten din beste venn. Jeg syntes det burde vært slikt vaffal. Det burde vel i teorien vært sånn, men det har aldri vært sånn for meg. Det første seriøse forholdet jeg hadde var i 9.klasse, og det varte i 13 mnd. Selv om han gikk i parallellklassen min hadde jeg aldri snakket med han, og visste heller ikke navnet hans. Nå som jeg har begynt på videregående er det som oftest på fester eller på byen man blir kjent med gutter, og hvis man finner tonen, drar man ofte på dates for å lære personen bedre å kjenne. Jeg er lite keen på å date bestekompisen min, i og med at jeg aldri kan tenne på han, men jeg elsker han helt klart som en venn. Det som er viktig er å ikke være for frampå på festene, synes i hvert fall jeg. Da virker du litt desp etter å få deg noe, og tas ikke seriøst. Gutter som støtter deg når du er full og går i høye hæler er gull verdt. Do the right things Kjærestemateriale blir vel en venn man tenner på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg tror ikke jeg kunne funnet meg en kjæreste på fest eller på byn. Jeg har litt problemer med å stole "slike folk". Jeg foretrekker å bli kjent først, på et vennskapelig basis, og så eventuelt la det blir noe mer når man er litt mer kjent. Jeg greier ikke å stole på en person som sjekker meg opp på en fest. Hva er han ute etter? Sex? Jeg vet ingen ting om han. Hvorfor liker han meg? Ikke fordi han synes personligheten min og særtrekkene ved den er så jævlig sjarmerende i hvert fall.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg tror ikke jeg kunne funnet meg en kjæreste på fest eller på byn. Jeg har litt problemer med å stole "slike folk". Hvordan blir man kjent ellers da? Flesteparten av guttene på skolen er klysete, guttene her jeg bor er wollathugs ... da er byen løsningen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ze Interweb of courze! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har litt problemer med å stole "slike folk". Jeg foretrekker å bli kjent først, på et vennskapelig basis, og så eventuelt la det blir noe mer når man er litt mer kjent. Jeg greier ikke å stole på en person som sjekker meg opp på en fest. Hva er han ute etter? Enig, enig, enig! Jeg tror aldri jeg hadde klart å forelske meg i en person jeg ikke kjente. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg tror aldri jeg hadde klart å forelske meg i en person jeg ikke kjente. Du har aldri mista følelsen i beina av ei dame som gikk forbi? som du aldri har snakka med, og kun kjenner navnet på? kanskje ikkje forelska då men...du skjønner poenget? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Nei, kan ikke si jeg har det. Dessverre. Edit: Jeg synes ikke noe særlig om jenter som sminker seg altfor mye, går med altfor stereotype "tøseklær" (hva nå enn det er) og skal være så altfor overlegne. Er altfor mange av dem her, og det er gjerne slike man "mister følelsen i beina" av om jeg har forstått det rett... Endret 26. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Men AnAnAs. Hvordan finner jenter ut hva som er kjærestemateriale? I gamle dager så var kjæresten din beste venn. Jeg syntes det burde vært slikt vaffal. Det burde vel i teorien vært sånn, men det har aldri vært sånn for meg. Det første seriøse forholdet jeg hadde var i 9.klasse, og det varte i 13 mnd. Selv om han gikk i parallellklassen min hadde jeg aldri snakket med han, og visste heller ikke navnet hans. Nå som jeg har begynt på videregående er det som oftest på fester eller på byen man blir kjent med gutter, og hvis man finner tonen, drar man ofte på dates for å lære personen bedre å kjenne. Jeg er lite keen på å date bestekompisen min, i og med at jeg aldri kan tenne på han, men jeg elsker han helt klart som en venn. Det som er viktig er å ikke være for frampå på festene, synes i hvert fall jeg. Da virker du litt desp etter å få deg noe, og tas ikke seriøst. Gutter som støtter deg når du er full og går i høye hæler er gull verdt. Do the right things Kjærestemateriale blir vel en venn man tenner på. hmm, altså det bildet som du har? er det av deg ? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har ikke lest dette emnet, men for å svar på topic. Alt for mange jenter har det med å forelske seg i sleipe, arrogante drittsekker! De er så snille og morsomme bla bla bla bla....Alle har vel hørt den visa når en venninne finner en drittsekk. Drittsekkene er bare ute etter en ting. Fett fett og litt mer fett! De driter en lang marsj i følelser osv. De bare lager et lite spill som jentene falle i. Vips, her lukter det nypult! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jenter liker drittsekker fordi jenter liker selvsikre typer. Og drittsekker virker som regel selvsikre, fordi de gir blaffen i folk rundt, og hva de mener. Snille typer er mer tilbakeholdne, forsiktige og hensynsfulle, og virker dermed mindre selvsikre. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Så selvsikkerhet = drittsekk, og drittsekk = selvsikkerhet? Det går ikke an å være en hyggelig person og samtidig være selvsikker? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Det her har jeg aldri merka noen ting til. Drittsekkene har som regel blitt oversett her jeg er ifra, eller så blir vaneligvis drittsekker sammen med drittsekker. Men drittsekkene har liten sjans på de "normale", bortsett fra kanskje en og annen lørdag etter klokken 02.00. Min erfaring er at man drar damer som bare det om man er seg selv, gir faen i hva andre mener og styrer sin egen kurs - og har eeeeeegne meninger. Dessuten har jeg erfart at nypolerte sko, ekkel sleik med pannebånd og den nyeste LaCoste(?)-genseren heller ikke slår så veldig godt ann. "Be yourselves - and shit will happen more often than if you didn't" - pappa Edit: En liten slump med leif's! Endret 25. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jenter liker drittsekker fordi jenter liker selvsikre typer. Og drittsekker virker som regel selvsikre, fordi de gir blaffen i folk rundt, og hva de mener. Snille typer er mer tilbakeholdne, forsiktige og hensynsfulle, og virker dermed mindre selvsikre. Det ligger noe i det, tror jeg. Selv om det du sier kan tolkes på flere måter, så sier jeg bare at det ligger noe i det poenget du prøver å få frem. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Dessuten har jeg erfart at nypolerte sko, ekkel sleik med pannebånd og den nyeste LaCoste(?)-genseren heller ikke slår så veldig godt ann. Dei har eg aldri sett på byn nei.. (ironi) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Dessuten har jeg erfart at nypolerte sko, ekkel sleik med pannebånd og den nyeste LaCoste(?)-genseren heller ikke slår så veldig godt ann. Dei har eg aldri sett på byn nei.. (ironi) Hahea ja ikke sant! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 å være litt kvasi drittsekker jo noe som går an... Dvs. plage jenter litt.... men ikke la det gå for langt, det er bare koselig det Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Første post = WORD! Tenkt samma j***la tanken! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Viggo Kristiansen har fått flere brev fra damer som skal "trøste" han, og vil bli sammen med han, så at damer ikke liker drittsekker er en myte. Leste også i Vi Menn at drittsekkene hadde best drag på damene, men til gjengjeld varte forholdene til drittsekkene mye kortere enn et vanlig forhold. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Viggo Kristiansen har fått flere brev fra damer som skal "trøste" han, og vil bli sammen med han, så at damer ikke liker drittsekker er en myte. Leste også i Vi Menn at drittsekkene hadde best drag på damene, men til gjengjeld varte forholdene til drittsekkene mye kortere enn et vanlig forhold. "Damer" og "psykisk ustabile kvinnfolk" er ikke det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå