JR Ewing Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hot diggety! I've been ripped! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nah, ingen unntak! We're all ebil!! oh my god! EBILS! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hihihi Jeg tror de jentene som liker drittsekker bare kan værsågod å fortsette å like drittsekker for de er nok drittsekker selv. Og hvis dere liker noen som liker drittsekker og dere er av den snille typen så syns jeg dere bør fortsette og være snille og heller finne en annen. Og det er iallfall ikke noen vits å være en man ikke er og bli likt som en man egentlig ikke er, er ikke særlig morro. Så; Vær deg selv. UANSETT! (Dette kom fra en person som er snill og aldri har hatt dame ) Snillhet varer lengst! Av: Nicklas Endret 25. oktober 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tror nok ikke jeg tar imot "sjekketips" fra en som aldri har hatt dame. Det er som å motta Windows-support fra Steve Jobs Uansett, jenter liker drittsekker pga. de får en slags "oppmerksomhet" rundt seg. Har flere kompiser som er slike drittsekker og tiltrekker seg snålheter av kvinnfolk, men selv er jeg en "rather good" person og får de lengste forholdene og beste jentene Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er så lei av jenter som sier "Å jeg vil ha en kjæreste som er søt og snill og morsom!" og så løper de av gårde med den første kjekkasen de finner. Og selvsagt bruker han bare henne for å få pult, og så blir det masse grining og blæhblæh... 2 uker senere sitter de igjen og maser etter en søt og snill type. HALLO?!! JEG SITTER HER DITT NEK!! Jenter vil ikke ha snille gutter. Jenter juger så det spruter ut ørene. Punktum. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er så lei av jenter som sier "Å jeg vil ha en kjæreste som er søt og snill og morsom!" og så løper de av gårde med den første kjekkasen de finner. Og selvsagt bruker han bare henne for å få pult, og så blir det masse grining og blæhblæh... 2 uker senere sitter de igjen og maser etter en søt og snill type. HALLO?!! JEG SITTER HER DITT NEK!! Jenter vil ikke ha snille gutter. Jenter juger så det spruter ut ørene. Punktum. Jeg forstår godt hva du mener. Har vært borti samme situasjon flere ganger og det er jævlig irriterende. Har ei venninne som er dritsøt og som jeg likte, men typen hennes er en typisk kjekkas. Han var sammen med henne for å ha noen å være sammen med liksom. De var sammen også slo de opp, så kom hun til meg. Dagen etter var de sammen igjen også hørte jeg ikke fra henne på flere uker før de slo opp igjen.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jenter vil ikke ha snille gutter. Jenter juger så det spruter ut ørene. Punktum. Jeg liker snille gutter jeg. Det er bare at de fleste snille er vennemateriale istedenfor kjærestemateriale. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jenter vil ikke ha snille gutter. Jenter juger så det spruter ut ørene. Punktum. Jeg liker snille gutter jeg. Det er bare at de fleste snille er vennemateriale istedenfor kjærestemateriale. Hva om de vil være mer enn en venn? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hva om de vil være mer enn en venn? Vel, jeg har alltid blitt SAMMEN med snille gutter. Men det ENDER med at de er drittsekker.. Dilemma Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hva om de vil være mer enn en venn? Vel, jeg har alltid blitt SAMMEN med snille gutter. Men det ENDER med at de er drittsekker.. Dilemma You've picked the wrong guys! Lenke til kommentar
Bose Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 det virker også som om det må være medfødt. har prøvd å være drittsekk noen ganger, men det fungerer heller ikke Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) en av de verste drittsekkene jeg veit om, er to år eldre enn meg. (han passer til det meste av drittsekkkjennetegnene som har blitt nevnt her). han kom ikke engang inn på vidregående, og den ene gangen en dame sa "nei takk" til han så *kremt* ja..han er nå anmeldt for voldtekt prakteksemplar Endret 25. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hva om de vil være mer enn en venn? Vel, jeg har alltid blitt SAMMEN med snille gutter. Men det ENDER med at de er drittsekker.. Dilemma Dritsekk er ikke noe man blir, men noe man ER... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg har IKKE lest igjennom hele denne tråden Jeg tror jenter (som gutter) ser etter noe spesielt. Noe dem ikke ser hos andre personer. Enten dem er litt mystiske eller på en eller annen måte pirrer nyskjerrigheten deres. Altså her er det noen huskelapper for dere gutta 1. Ikke begynn å skryt jenta ned og si hvor pen hun er osv. Hvis hun virkerlig er pen så har hun sikkert hørt det før. Og mindre du er en liten godklump selv klarer du ikke å skille deg ut fra de andre.... Nei begynn innvendig 2. For all del ikke gjøre samme feil som meg å glem hva navnet dems/interreser/fødselår osv. Hatt mange uhell der ja. Hvis i tvil lag resyme etter hver samtale 3. Humor lokker alltid. Det finnes ikke en jente som sier at de ikke liker morsomme gutter. Selvtillit er også viktig. (Jeg tror kanskje selvtilliten er hva som gjør at bad boysa kommer litt foran andre. De skiller seg ut fra andre, samtidig som de har selvtillit) 4. Ikke gå for fort gang. Med mindre du ønsker å kjøre Tøm og Røm. Bæsj and Carry prinsippet. Møt som venner og ikke forvent noe mer i begynnelsen vaffal. 5. Lær å diskuter! Å virke mer intellegent enn den tufsen du er er ikke en dårlig ting. Ha klart et 2-3 emner hvis samtalen skulle stoppe opp. Ekesmpler som pedofil, aktiv dødshjelp osv. For de litt mer vågale er "hvor er du mest kilen" et godt knep for litt uanstendig fysisk kontakt. Husk tomme øyeblikk på telefon eller live er en major turnoff. Hold praten gående. Og le mye.... selv om det ikke er morsomt. 6. Se bra ut! Ok du er kanskje ikke noen superstjerne, men det går ann å gre håret sitt, få skrapet av de siste matrestene fra tennene osv. Framstå som en frisk og sprellende person. Du trenger ikke å trene, men hvis du ser ut som en 35årig gammel harsj bruker er det ingen som veil ha deg. Sorry 7. Og husk. De fleste jenter har alltid hatt en drøm om å møte en prins! (Sier de noe annet så juger de) Og pass på å gi de mye oppmerksomhet. Ros dem for de fillene de har prestert å hive rundt kroppen sin. Ny hårsveis? Den er kjeeeeeeeeeeeempefin. Uansett hva du selv mener. 8. Ja gutter jeg vet det er vanskelig å åpne kjeften for å få forklart deres følelser, men det holder faktisk ikke å ta 2 klyp på brystvortene og si at du liker kjerringa. Forklar følelsene dine med begge hendene i lomma. 9. Prøv å virk litt homo. Jenter elsker homser EDIT: Det er sent, jeg er trøtt, jeg ikke gidde å rette skrivefeil Endret 25. oktober 2004 av Zlash Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ikke et direkte dårlig innlegg, det der. Men liker ikke jenter homser som venner? Tror ikke de går etter de homofile for å få napp. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 love for dummies enig med deg på mye, men egne erfaringer til dine punkter: 5. Skremmer bort jentene. 7. Mulig du har rett, men virker ikke slik synes jeg. Isåfall er en prins en røff bad-boy. 8. Overhodet ikke vanskelig å åpne kjeften om dette, men som ved 5: Skremmer bort jentene. Resten tror jeg jeg er veldig enig i. Spesielt 1 og 9 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Vel, jeg har alltid blitt SAMMEN med snille gutter. Men det ENDER med at de er drittsekker.. Dilemma ulv i fåreklær seie du? Artig liste å lese igjennom zlash...snakker du utfra erfaring eller? Ekesmpler som pedofil, aktiv dødshjelp osv. For de litt mer vågale er "hvor er du mest kilen" et godt knep for litt uanstendig fysisk kontakt. Må innrømme at her lo eg godt.. Har sjøl dame. Har hatt dame no i ....over 4.5 år.... En skal ha humor iallefall...og sjølironi Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) love for dummies enig med deg på mye, men egne erfaringer til dine punkter: 5. Skremmer bort jentene. 7. Mulig du har rett, men virker ikke slik synes jeg. Isåfall er en prins en røff bad-boy. 8. Overhodet ikke vanskelig å åpne kjeften om dette, men som ved 5: Skremmer bort jentene. Resten tror jeg jeg er veldig enig i. Spesielt 1 og 9 5. Hvis du er under 16 så er ikke evnen din til å diskutere blant de viktigste egenskapene. Men for de litt eldre så blir det fort litt mer interresant. Det er viktig å ha egne meninger. Det er det første jeg ser hos det motsatte kjønn. (Men husk å velg temaene med omhu og ta en nøytral holdning. Pass på at du ikke brenner for hardt for ett tema. Krangling er ikke gøy. 7. Jenter vil ALDRI innrømme dette. Men det hele kommer ann på hvilken type person jenta/gutten er. Jeg sier at det finnes fire forskjellige typer personer. Individualist, Sympatisøren, Kontrolløren og Analytikerne. Nesten alle kan settes i en av de fire båsene. Klarer du blir det enkelt å holde en dialog. F.eks. Individualisten passer sammen med Sympatisøren Kontrolløren passer sammen med Analytikeren. Analytikeren passer ikke sammen med Individualisten Kontrolløren passer ikke sammen med Sympatisøren. Ved hjelp av å svare på to spørsmål kan du finne ut hvilken bås du eller partner havner i. Og i 95% av gangene er det det riktige. Hvis du klarer å forstå hva slags type person du snakker med med, er det mye lettere å forstå hvordan personen tenker. hva dem tenker på, og hva dem forteller mellom linjene. Empati med andre ord. Jeg vet det høres litt nerd ut, men det er helt forbausende egentlig. Testen er svært psykologisk og vanskelig å lure. Det er egentlig ting vi tenker ubevist over hele tiden. Den bevistgjør altså din oppfatning av andre personer.... Ble det for avansert? Si fra hvis jeg skal forklare nærmere. 8. Igjen, det kommer ann på alder. Det er lett å skremme bort jenta her ja. Ikke si at du elsker dama etter 3 dager lissom. Men hvis hun går fra deg fordi du forteller hva du føler er det kankje ikke riktig jente? ALDRI la en annen person forandre hvem du er, dine meninger eller dine tanker. De er ikke verdt det. Ingen er verdt det. Endret 26. oktober 2004 av Zlash Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg liker snille gutter jeg. Det er bare at de fleste snille er vennemateriale istedenfor kjærestemateriale. Akkurat. Dette intrykket eg har fått av de fleste jenter. Snille gutter er gode venner. Men de får helt hette hvis det er noe mer enn det. (forøvrig så mener jeg at jenter de beste vennene, men de fleste av dere er kyniske drittsekker selv når det kommer til forhold ) Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Jeg liker snille gutter jeg. Det er bare at de fleste snille er vennemateriale istedenfor kjærestemateriale. Akkurat. Dette intrykket eg har fått av de fleste jenter. Snille gutter er gode venner. Men de får helt hette hvis det er noe mer enn det. (forøvrig så mener jeg at jenter de beste vennene, men de fleste av dere er kyniske drittsekker selv når det kommer til forhold ) Jeg har mange flere jente venner enn gutte venner. Sikkert fordi jeg oppfører meg som en ghay fjortiss på lykkepiller Og har nok samme intrykk som dere ja. Men AnAnAs. Hvordan finner jenter ut hva som er kjærestemateriale? I gamle dager så var kjæresten din beste venn. Jeg syntes det burde vært slikt vaffal. Endret 26. oktober 2004 av Zlash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå