Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?

Mikal

Anbefalte innlegg

hmm altså jeg kommer sansyneligvis aldri til å stole 100% på et kvinnemenneske igjen. Jeg føler at alle jenter er UTROLIG utspekulerte å gjør akkurat slik som de føler for til en vær tid(men de skjuler det godt)

Nei jenter duger til et par ting..

håper jeg kan forelske meg igjen.. sukk de siste jentane jeg har "vært med" har liksom vært pene snille å jeg har likt dem men blir liksom aldri forelska lenger.

Det var den ene gangen å det gikk jo til H etter nesten 3 år.

je je dette ble sikkert litt off topic. Men uansett jenter forelsker seg i dem de vil that easy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm altså jeg kommer sansyneligvis aldri til å stole 100% på et kvinnemenneske igjen. Jeg føler at alle jenter er UTROLIG utspekulerte å gjør akkurat slik som de føler for til en vær tid(men de skjuler det godt)

håper jeg kan forelske meg igjen.. sukk de siste jentane jeg har "vært med" har liksom vært pene snille å jeg har likt dem men blir liksom aldri forelska lenger.

je je dette ble sikkert litt off topic. Men uansett jenter forelsker seg i dem de vil that easy

Ganske enig der. Klarer ikke stole på de eller ha noen som helst slags forpliktelser.

Lenke til kommentar

know the feeling all too well.. kommer aldri til å bli sammen med en jente igjen, takk kine.

Endret av thingul
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg kjenner problemstillinga i topicen veldig godt.

Var sammen med ei jente i fem år, så gikk vi hver til vårt. Grunnen: Jeg var for snill. Hun klarte ikke å gi igjen like mye som jeg ga henne.

Mitt andre faste følge var alenemamma. Vi var sammen et halvt år. Hun gjorde det slutt. Grunn: Jeg var for snill. Hun klarte ikke å gi igjen like mye som jeg ga henne.

Tredje dama jeg hadde var jeg sammen med i 4 måneder. Grunn: Jeg var for snill og fant meg i for mye.

Men jeg overhodet ingen tøffel. Tøffler er det verste jeg veit.

Enten er man en drittsekk eller så er man for snill.... fatter ikke hva jeg skal gjøre med det.

Lenke til kommentar
Du har ikke tenkt at du kanskje ER for snill da? :p Etter tre damer og alle sier du er for snill, så er det kanskje på tide å ta et hint? :p

Selvfølgelig har jeg tenkt over det. Men jeg skjønner ikke helt tankegangen.

Det er mas om snille gutter, men når en først dukker opp så er han for snill.

Og nei, jeg kan ikke skjønne at jeg er for snill. Jeg er en gentleman, jeg lytter, jeg gjør det en med normal folkeskikk burde gjøre. Jeg diskuterer gjerne. Jeg sier ifra hvis jeg er uening i noe. Jeg lar meg ikke tråkke på. Jeg er sta. Jeg er ikke for snill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...