Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?

Mikal

Anbefalte innlegg

Vel, bedre enn gutter som er ute etter store pupper og fast rumpe hele livet.

Hmm.. Jeg tror ALDRI jeg kommer over det med fast rumpe, jeg klarer rett og slett ikke å bli tiltrukket av jenter som har rumpa hengende ned på knærene.

Pupper derimot er mindre viktig.

Endret av bergetun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke nødvendigvis slik at drittsekkene har så dametekke vel? Jeg tror det har veldig mye med selvtillit å gjøre. Jenter liker ofte en gutt/mann med selvtillit uten at de dermed skal være kvalme og selvgode. Jeg tror ikke de nødvendigvis er drittsekker. Ofte kan gutter med høy selvtillit (uten at de nødvendigvis er kvalme) virke som drittsekker for oss som er litt usikker til tider selv ;)

Jeg er villig til å vedde på at dersom du setter to typer ved siden av hverandre der den ene er klassisk pen men stille og sjenert, mens den andre er sjarmerende, har selvtillit, er utadvendt og "morsom" så vil sistenevnte få mest oppmerksomhet fra jentene.

Lenke til kommentar
Vel, bedre enn gutter som er ute etter store pupper og fast rumpe hele livet.

Hmm.. Jeg tror ALDRI jeg kommer over det med fast rumpe, jeg klarer rett og slett ikke å bli tiltrukket av jenter som har rumpa hengende ned på knærene.

Pupper derimot er mindre viktig.

Rumpen er ti ganger bedre enn pupper uten tvil.

Lenke til kommentar

Damer på 19 ønsker seg en man som er kjekk, pen, høy, muskuløs, flink, har et søtt smil, er god i biliard, har et pent hår, stilig bil og ser bra ut.

Damer på 29 ønsker seg en mann som er snill.

Før de rekker å bli 29 så sitter de fast med den andre.

Det var nå min teori.

Lenke til kommentar
Eg har sagt det før og seier det igjen, det er som oftast små tøsene som faller for drittsekker, er liker bedre den snille typen=)

Hmm, vel... vi liker deg og :D

Men det er ikke så ille gutta! livet suger fra tid til tid, det er klart. Men av og til så sitter du der en lørdags kveld etter man kom hjem fra jobb og snakker med ei jente over MSN (som jeg tipper de fleste her gjør) og så kommer samltalen inn på sex (noe jeg kanskje for ofte fører samtaler inn på ;) ) så ender man opp med en "one night stand".

Verden er virkelig rar, men det skjer alt for mye godt til at man skal gi opp fordi man har uflaks med jenter litt ofte. Jeg har det alt for ofte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...