bergetun Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Vel, bedre enn gutter som er ute etter store pupper og fast rumpe hele livet. Hmm.. Jeg tror ALDRI jeg kommer over det med fast rumpe, jeg klarer rett og slett ikke å bli tiltrukket av jenter som har rumpa hengende ned på knærene. Pupper derimot er mindre viktig. Endret 24. september 2004 av bergetun Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det er en viss forskjell mellom å se pupper og fasthet på rumpe da.. Fast rumpe kan man trene seg til. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er jo ikke alle som er så puppefikserte da. Men at jenta er i fysisk god form og har "fast rumpe" synes jeg ihvertfall er bra. Hun jeg er veldig glad i for tiden har ikke store pupper, men i mine øyne er hun veldig pen osv. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 jepp-- fast rumpe er "viktigere" enn pupper, er seriøst ikke så opptatt av at jentene har store pupper. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Mener å ha lest flere plasser at jenter liker gutter som viser at de kan gråte, er dette sant?? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Mener å ha lest flere plasser at jenter liker gutter som viser at de kan gråte, er dette sant?? Både ja og nei. Det er forskjell på dem vet du. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jenter synes vel de "snille" guttene er nerder, derfor vil de vel heller ha drittsekker. Enten det så er bare de jentene dette angår drittsekker selv. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er vel ikke nødvendigvis slik at drittsekkene har så dametekke vel? Jeg tror det har veldig mye med selvtillit å gjøre. Jenter liker ofte en gutt/mann med selvtillit uten at de dermed skal være kvalme og selvgode. Jeg tror ikke de nødvendigvis er drittsekker. Ofte kan gutter med høy selvtillit (uten at de nødvendigvis er kvalme) virke som drittsekker for oss som er litt usikker til tider selv Jeg er villig til å vedde på at dersom du setter to typer ved siden av hverandre der den ene er klassisk pen men stille og sjenert, mens den andre er sjarmerende, har selvtillit, er utadvendt og "morsom" så vil sistenevnte få mest oppmerksomhet fra jentene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Spørs hva du mener med "utadvendt og morsom". Jeg liker ikke typer som er for eplekjekke og "morsomme" Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Spørs hva du mener med "utadvendt og morsom". Jeg liker ikke typer som er for eplekjekke og "morsomme" Nei.. det er utrolig vanskelig å si noe som gjelder alle. Men jeg gir utrykk for det jeg mener er vanlig hos mange jenter. At du ikke er slik syns jeg egentlig bare er en god ting. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Vel, bedre enn gutter som er ute etter store pupper og fast rumpe hele livet. Hmm.. Jeg tror ALDRI jeg kommer over det med fast rumpe, jeg klarer rett og slett ikke å bli tiltrukket av jenter som har rumpa hengende ned på knærene. Pupper derimot er mindre viktig. Rumpen er ti ganger bedre enn pupper uten tvil. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det med fast rumpe er ett tegn på sunnhet, men store eller små pupper har ikke en dritt med sunnhet å gjøre Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Damer på 19 ønsker seg en man som er kjekk, pen, høy, muskuløs, flink, har et søtt smil, er god i biliard, har et pent hår, stilig bil og ser bra ut. Damer på 29 ønsker seg en mann som er snill. Før de rekker å bli 29 så sitter de fast med den andre. Det var nå min teori. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Damer på 19 ønsker seg en man som er kjekk, pen, høy, muskuløs, flink, har et søtt smil, er god i biliard, har et pent hår, stilig bil og ser bra ut. Damer på 29 ønsker seg en mann som er snill. Før de rekker å bli 29 så sitter de fast med den andre. Det var nå min teori. Knall teori stemmer den da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 *sigh* Må jeg vente i 10 år til da... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Villig og billig er stikkordet! Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Eg har sagt det før og seier det igjen, det er som oftast små tøsene som faller for drittsekker, er liker bedre den snille typen=) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Eg har sagt det før og seier det igjen, det er som oftast små tøsene som faller for drittsekker, er liker bedre den snille typen=) Hmm, vel... vi liker deg og Men det er ikke så ille gutta! livet suger fra tid til tid, det er klart. Men av og til så sitter du der en lørdags kveld etter man kom hjem fra jobb og snakker med ei jente over MSN (som jeg tipper de fleste her gjør) og så kommer samltalen inn på sex (noe jeg kanskje for ofte fører samtaler inn på ) så ender man opp med en "one night stand". Verden er virkelig rar, men det skjer alt for mye godt til at man skal gi opp fordi man har uflaks med jenter litt ofte. Jeg har det alt for ofte! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Eh? Hva har det med personligheten til jenta at de faller for drittsekker? Ofte så faller man før man virkelig kjenner en person, og ofte så gjør jo forelskelser en blind Endret 26. september 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Eh? Hva har det med personligheten til jenta at de faller for drittsekker? Ofte så faller man før man virkelig kjenner en person, og ofte som gjør jo forelskelser en blind Sanne ord fra en lærd kvinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå