Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?


Mikal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg fikk faktisk god kontakt med ei jente her en dagen...

Men eg var tydeligvis alt for snill, for en plaga henne mye var den hun endte sammen med....

Eg kan heelt sikkert oppføre meg som drittsekk, men... da er eg ikke meg selv...

Enda en ting, de sier kanskje at jenter som følger etter drittsekker ikke er noe å samle på, vel det stemmer ikke alltid. Ikke i dette tilfellet ihvertfall...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jeg har lest og fulgt med på tråden siden dens fødsel og jeg vil bare informere at jeg drar i militæret på søndag (26.sept) og vil gjerne ha noen "brevvenner/venninner" for fun :-)

Ble litt inspirert av en sang av Dixie Chicks (sangen heter travelin' soldier), der en soldat tok sjansen på å spørre ei han ikke kjente om å brevveksle fordi at han ikke hadde noen å skrive brev til. Han sa til henne at han regnet med at hun hadde kjæreste, men det brydde han seg ikke om.

Så derfor ønsker jeg noen som kan sende meg f.eks et koselig brev eller en mail som jeg kan se fram til å lese når jeg er ferdig med å stå vakt ved en port i regn og kulde. That's all :innocent:

 

Bare PM meg hvis du synest at det høres interessant ut :-)

 

Tilbake til topic:

 

Trenger ikke å være drittsekk får å få dame. Det handler om mot, timing og en god dose flaks. Nesten som en jakt (hehe, litt på spissen) og mitt råd er å bruke instinktene dine. Mot kan du drikke deg til, timing er meget viktig for å vite når du skal slå til og til syvende og sist så avhenger alt av hvor mye flaks du har.

Og dette er råd som kommer fra en som ikke akkurat er omsvermet av damer :blush:

 

Og helt til slutt, jeg er ingen drittsekk.

Jeg tar sjansen på og drite meg ut nå og er forberedt på all flaming som måtte komme. (blir så lenge borte at det ikke spiller noen rolle :p)

Lenke til kommentar

hmmm, tenker jeg flytter inn her jeg.... :p

 

dreiv på med ei dame for 1 og et halvt år sia, og virka som om det gikk bra men så kom en "drittsekk" og tok hu :cry:

 

han var skikkelig dritsekk da, kjent for å true til seg sex osv. men til å begynne det gikk det grreit. men etterhvert blei han voldelig og gjett hvem som måtte hjelpe dama ut av forholdet? jo, det var "snille" meg det.... sitter her 1 år etter at de slo opp og er fremdeles bare en fucking good friend :no: sjøl om jeg har sagt hva jeg vil ha masse ganger. kvinnfolk ass. og dumme mannfolk (peke i speilet) :p

Lenke til kommentar

offameg. .ja, det er mange drittsekker.. og alle drittsekker har alt for mange drittsekk venner. Så slår du ned en drittsekk. Så får du mange drittsekker etter deg. Så det som er med drittsekker er at de er først drittsekker nok til å ta "dama di" så er de så pyser at hvis de får en på tryne eller 3, med et baltre av tre, så skal de drepe deg.

 

jajja.. Jeg er ikke en drittsekk, men kan gjerne svinge litt med balltre fordet.

 

Til alle drittsekker: Get-A-Life-Eller-No-I-Den-Duren

Lenke til kommentar
Svaret er enkelt gutter: Vi liker drittsekkene fordi de rocker i senga!!! :love:

Jeg antar du er ei av de man kaller "tøs", "bimbo" o.l.

Slike folk er for dumme til å ha en noe fornuftig formening om noesomhelst, som du akkurat beviste selv.

Du har ingenting som kan støtte opp argumentet ditt osv.

Dessuten har du ikke kommet med noen definisjone på "drittsekk", så det er umulig å vite hvilken type personer du sikter til.

 

Jeg vil ihvertfall tørre å påstå at du er dummere enn et brød.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...