Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?


Mikal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det nesten bare berter på AF og ØA linjene. Mange av guttene der er ikke særlig til å skryte av heller sånn personmessig. I tillegg er det så mye hovmod blant dem. Ser nedlatende på de som er litt annerledes. Bl.a meg, men jeg har funnet min store kjærlighet et annet sted så akkurat det bryr jeg meg lite om egentlig :p . Altså med andre ord hvis man ikke er "kul" nok eller "drittsekk" nok (som det nevnes her :tease: ) men er mer sånn stille type og er bare ikke helt som de andre...vel, da går alt rett i dass for vedkommende hvis han/hun ønsker å bli godt likt og hvertfall det å få seg kjæreste. Sånn er skolen min hvertfall. Litt trist egentlig.

 

(jeg kunne ha bytta skole men den jeg går på nå er bare noen meter unna der jeg bor heh. _Bare_ 1,5 år igjen liksom :w00t: )

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar

god damn :S jeg blir faen meg forvirra jeg nå :S men det kan ha noe å gjøre med lite søvn...

 

jenter som henger her er sikkert söte alle sammen :p;)

men wtf liksom jeg skjønner ikke dette jeg ... ingen på samme alder syns jeg er søt osv osv osv men alle jævla 8,klassinger og voksne folk bare"neida du er så søt du amund" :S forklar det da :S

Lenke til kommentar
god damn :S jeg blir faen meg forvirra jeg nå :S men det kan ha noe å gjøre med lite søvn...

 

jenter som henger her er sikkert söte alle sammen :p;)

men wtf liksom jeg skjønner ikke dette jeg ... ingen på samme alder syns jeg er søt osv osv osv men alle jævla 8,klassinger og voksne folk bare"neida du er så søt du amund" :S forklar det da :S

Ser en liten sammenheng med at du er "60% addicted to counter strike" og at dette står i siggen din.

 

Der har du forklaringen Amund, leser du mellom linjene, eller må jeg bruke 4 bokstavers ordet? ;)

Lenke til kommentar

Tullinger som generaliserer de som går på dans og drama. Min lillesøster går på den linjen i Bergen (Langhaugen)og er ikke småjente/bimbo. Hun driver med dans på et proft nivå og har også vært med i VM (verdensmesterskapet) i dans. Der var det to dansepar som var med fra Norge og hun var et av dem!

 

Hun er ikke bimbo! Hun er en hærlig jente! Dere som påstår noe annet, skal jeg... skrive noe slemt til (....?) :hmm:

Lenke til kommentar

Eg gidder ikkje bruka tid på drittsekker, eg er ikkje så blind som mangen andre jenter er, men av og til så kan faktisk ei jenta forandra ein gutt(ein drittsekk, men sjeldent :p Men eg synes berre det er "små-tøsa" som liker drittsekkar, noko som kanskje er lika grett, for snille guttar fortjener snille jenter :)

Lenke til kommentar

Hvorfor jenter liker drittsekker? Tja, si det. Kan vel tenkes at de har utseende og de "mobber" andre for å bli populær blandt andre gutter("gjenger") og jenter :shrug:

 

Selv er jeg en snill og hyggelig person og ikke hatt nå kjæresten enda :blush: Så hva kan være "galt" med meg? :hmm:

 

Edit:Kanskje mitt størrste problem er at jeg er sjenert. Men straks jeg blir bedre kjent med jenta, så er det ikke noe problem lenger. Men jeg må jo komme i kontakt med jenta først, det er det som er problemet mitt :blush:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

Ta det med ro gutter, det kommer etterhvert. Har alltid vært snill og grei jeg, ikke noe utprega drittsekk, men bare det å kunne snakke med jenter hjelper en del. Har aldri hatt noe særlig problem med jentene, dog ikke hatt så mange kjærster men det er vel ikke akkurat kvantitet som er viktig :p

 

Vært singel i 3-4 månder nå, det er da absolutt ikke så værst det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...