SupremeX Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 det er faktisk en sannhet at utsenede har noe å si..alså, man må jo være tiltrekt til vedkommende.. Det er helt sant. Tviler på at noen følger "innsiden betyr alt".. Jeg har blitt forelsket i hun som går som "modelldama" på skolen, og hun er kjempegrei!! Så det er veldig forskjellig Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 barbie hud... Tror ikke det er så mange som tiltrekkes av Barbie, hun er jo feilproposjonert til de grader. Hun har for lange bein og for lite hode, hadde hun levd i virkeligheten hadde hun vært 220 cm høy, minst! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 barbie hud... Tror ikke det er så mange som tiltrekkes av Barbie, hun er jo feilproposjonert til de grader. Hun har for lange bein og for lite hode, hadde hun levd i virkeligheten hadde hun vært 220 cm høy, minst! tror ikke det var poenget nei.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 det er letter og forelske seg i "pene" folk. de som er mindre heldige må jobbe lit mere med saken for og få seg kjæreste. men uansett. i et langtidsforhold holder det jo ikke med at dama er pen. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Syns man skal ta det som det kommer og bare være deg selv. Hvis noe skjer, så skjer det, og hvis du vil at det skal skje, så får du ta imot det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Syns man skal ta det som det kommer og bare være deg selv. Hvis noe skjer, så skjer det, og hvis du vil at det skal skje, så får du ta imot det. enig Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 jenter liker drittsekker av samme grunn som vi drittsekker liker jenter. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg fant et community på orkut (www.orkut.com) som beskrev i korte trekk hva jeg tror de fleste vil ha: "I just wanna love and be loved" Det er mulig drittsekkene stikker av med damene, men i lengden vil det ikke vare. Vær deg selv, så finner du en du passer med - og kan bygge et langvarig forhold basert på gjensidig respekt. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det er mulig drittsekkene stikker av med damene, men i lengden vil det ikke vare. Vær deg selv, så finner du en du passer med - og kan bygge et langvarig forhold basert på gjensidig respekt. Amen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Amen... men det hører litt utopisk ut spør du meg... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Noen mennesker dør alene. Og det er en forferdelig tanke Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Gled dere til videregående, da har jentene blitt litt mer voksne, og vet litt mer hva de vil gå etter. Ja, kom med den du. Da kan jeg si at slik er det ikke... Enig med tor_erik, selv om man ikke kan generalisere dette lett. ah, fy faen å glad jeg er for å bli kvitt de umodne småjentene/bimboene på ungdomsskolen jeg gikk på Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hmm.. jeg lurer på hvor de umodne småjentene/bimboene blir av Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Gled dere til videregående, da har jentene blitt litt mer voksne, og vet litt mer hva de vil gå etter. Ja, kom med den du. Da kan jeg si at slik er det ikke... Enig med tor_erik, selv om man ikke kan generalisere dette lett. ah, fy faen å glad jeg er for å bli kvitt de umodne småjentene/bimboene på ungdomsskolen jeg gikk på EDIT: Goophy: kanskje ikke der du går, men vanligvis er jentene mer modne på videregående, og vet hva de vil gå etter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hmm.. jeg lurer på hvor de umodne småjentene/bimboene blir av Dans og drama. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dans og drama. Evt formgiving eller Helse og Sosial. På skolen min, iallefall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dans og drama. Evt formgiving eller Helse og Sosial. På skolen min, iallefall. Evt. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 utseende, er ikke avgjørende, det er bare en bonus.. Det første du legger merke til, er hvordan en person ser ut.. ganske tåpelig at det er sånn.. skjønner selvfølgelig at det er slik, men det er jo ikke utseende som er viktigst.. finner jeg noengang en jente som tør å være seg selv, ha sine egne meninger, og være glad å blid, da er jeg in løøv! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Evt formgiving eller Helse og Sosial. På skolen min, iallefall. word!! Vet ikke om værre "bærte"linje enn helse og sosial. Ihvertfall på skolen min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå