Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?


Mikal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er da vel offentlige fester der du bor også? jeg bor riktinok på byggda, å her er det rikelig med offentlige fester. en i klassa mi var utrolig stille og sjenert, men etter noen pils fant jeg ut att han hadde mye kult å si, det var utrolig gøy å snakke med han uten att jeg sa alt.. og det skal også sies han fant seg dame :p å det varte lenge, godt å vel et år.

Lenke til kommentar
det er da vel offentlige fester der du bor også? jeg bor riktinok på byggda, å her er det rikelig med offentlige fester. en i klassa mi var utrolig stille og sjenert, men etter noen pils fant jeg ut att han hadde mye kult å si, det var utrolig gøy å snakke med han uten att jeg sa alt.. og det skal også sies han fant seg dame :p å det varte lenge, godt å vel et år.

låve-fest :p:tease:

 

@ Tor_erik Det er da ikke alle som er så "modne" på Tanks da :roll:

Lenke til kommentar
Du har nok rett der. Stort sett så er jenter i bunn å grunn primitive, akkurat som oss ;) En "drittsekk" er som regel bedre utrustet for kamp, å kan ta bedre vare på kvinnen. Han er ikke redd for en slåsskamp, eller for litt julig for den saks skyld.

og det merker damene som har drittsekker til menn veldig godt. Såkalt husbråk!!!

 

Der er ikke mange igjen å banke i denne verden fordi den tross alt er en ganske fredlig verden. Eneste som er igjen da er å banke tha bitch.

 

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikk...ticle863236.ece

 

"På ett år blir 47 000 norske kvinner skadet av full person" (eller en drittsekk om du vil).

Lenke til kommentar
Du har nok rett der. Stort sett så er jenter i bunn å grunn primitive, akkurat som oss  ;) En "drittsekk" er som regel bedre utrustet for kamp, å kan ta bedre vare på kvinnen. Han er ikke redd for en slåsskamp, eller for litt julig for den saks skyld.

og det merker damene som har drittsekker til menn veldig godt. Såkalt husbråk!!!

 

Der er ikke mange igjen å banke i denne verden fordi den tross alt er en ganske fredlig verden. Eneste som er igjen da er å banke tha bitch.

 

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikk...ticle863236.ece

 

"På ett år blir 47 000 norske kvinner skadet av full person" (eller en drittsekk om du vil).

passer jo også med at drittsekken som også begynner og drikke i tidlig alder får alkohol problemer senere. :hmm:

 

så jinter, bli sammas meg øss nerdegutta :thumbup:

Lenke til kommentar
"På ett år blir 47 000 norske kvinner skadet av full person" (eller en drittsekk om du vil).

Snakk om å ta alle over en kam her da.

 

passer jo også med at drittsekken som også begynner og drikke i tidlig alder får alkohol problemer senere.

:lol:

 

Satser på at det var sarastiskt, men hva veit vel jeg.

Dere tenker alt for mye, og dere tenker helt feil.

 

Dere klarer altså å få for dere at alle gutter som slår jenter er kule?

I tillegg så er alle som nyter alkohol, og under en viss periode også misbruker alkohol, er drittsekker?

Og alle som var fulle når de var 13-14, kommer til å bli fyllikere?

 

:nei:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva det er med menn som slår kvinner. Kunne aldri engang tenkt på å slå kjæresten/kona mi, uansett.

Jeg synes det er helt forkastelig at noe driver på sånn, for det er bare dumt. Hvis det er fordi de drikker seg full, må det vel for h****** gå an å la være å drikke?! :mad:

Jeg synes det er dumt med alle som slår hverandre, men konemishandling handler ikke bare om ett slag, men om gjentatt trakkasering og lemlesting. I noen tilfeller med døden til følge.

Lenke til kommentar
"På ett år blir 47 000 norske kvinner skadet av full person" (eller en drittsekk om du vil).

Snakk om å ta alle over en kam her da.

 

passer jo også med at drittsekken som også begynner og drikke i tidlig alder får alkohol problemer senere.

:lol:

 

Satser på at det var sarastiskt, men hva veit vel jeg.

Dere tenker alt for mye, og dere tenker helt feil.

 

Dere klarer altså å få for dere at alle gutter som slår jenter er kule?

I tillegg så er alle som nyter alkohol, og under en viss periode også misbruker alkohol, er drittsekker?

Og alle som var fulle når de var 13-14, kommer til å bli fyllikere?

 

:nei:

Nei, nei og nei.

 

"som fanden leser bibelen" er det noe som heter når en person legger maksimalt inn for å mistolke andre.

Lenke til kommentar
Lærdom: Lazy guys get ugly bitches.

Ugly bitches need love too :p

hehe, thats true :p

Det er ikke vits å finne en som er stygg, for ho "tar alt". Og bare vise andre at det ikke har noe med utseende å gjøre :) For det har jo det, iallefall for meg er det viktig at jenta ikke ser ut som en dass og oppfører seg som en også. Men så er jo de fleste jenter i Norge helt greie da :p

Lenke til kommentar

det er faktisk en sannhet at utsenede har noe å si..

alså, man må jo være tiltrekt til vedkommende..

MEN:

at utsende har noe å si betyr ikke nødvendigvis at de må være anoreksia tynn, fotball pupper, barbie hud... osv....

Skjønnhet er subjektivt vil eg si :)

 

 

Jenter som kun går etter drittsekker er definetivt ikke noe å samle på. Men man må tørre å ta kontakt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...