Goophy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det er lett for slike som deg å si, men det får bli en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Så var det å komme seg ut å drikke seg dritings da.Ikke alle som får muligheten til det engang... nei det er det ikke alle som kan. må på en måte være litt inne i den gjengen for at det skal gå. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Heller ikke alle som vil drikke vettu Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Heller ikke alle som vil drikke vettu det jeg mente var at man måtte være med i røyke,skulke drekke gjengen for at man skal bli bedt på fæst Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) er da bærre å dra på en fest det vel.. Done! Endret 4. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 fest og finne kjæreste varer nok kortvarig pga senere finner de ut at de passer ikke sammen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 fest og finne kjæreste varer nok kortvarig pga senere finner de ut at de passer ikke sammen. ? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Heller ikke alle som vil drikke vettu det jeg mente var at man måtte være med i røyke,skulke drekke gjengen for at man skal bli bedt på fæst Hvis du er gammel nok, så er jo pub og nattklubb perfekte jaktmarker. Dra med deg noen kompiser ut og ha det gøy. Ellers kan du jo også prøve å arrangere dine egne fester Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 det jeg mente var at man måtte være med i røyke,skulke drekke gjengen for at man skal bli bedt på fæst Hehe. Ja, seff må man være med i den gjengen. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Få med deg en kompis, sitt hjemme og drekk mens dere ser noen kule klipp fra datan slik at dere drikker og har det kult. Når dere blir passe fulle så stikker dere på byen og lager liv. Selv om man er nerd så MÅ man ikke være det hele tiden. Det er fullt av muligheter så lenge man ser etter de, ikke bare se det som ikke er mulig. Man må heller ikke være 100 stk på en rølpefest for å ha det gøy på vorspiel. Jeg bare nevner det... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 det jeg mente var at man måtte være med i røyke,skulke drekke gjengen for at man skal bli bedt på fæst You what? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kansje noe sånt? det jeg mente var at man måtte være med i røyke-skulke-drekke-gjengen for at man skal bli bedt på fest. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kansje noe sånt? det jeg mente var at man måtte være med i røyke-skulke-drekke-gjengen for at man skal bli bedt på fest. Still doesn't make any sense. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg er faktisk utrolig asosial og ikke med i noen gjeng, men klarte å bli venn med visstnok veldig populære jenter i klassen allerede. (ikke kjent dem fra før) hehe.. Kjenner vanligvis aldri "sånne" folk. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Til alle dere som går i ungdomsskolen og føler at jentene er etter drittsekkene: Gled dere til videregående, da har jentene blitt litt mer voksne, og vet litt mer hva de vil gå etter. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Gled dere til videregående, da har jentene blitt litt mer voksne, og vet litt mer hva de vil gå etter. Ja, kom med den du. Da kan jeg si at slik er det ikke... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Gled dere til videregående, da har jentene blitt litt mer voksne, og vet litt mer hva de vil gå etter. Ja, kom med den du. Da kan jeg si at slik er det ikke... Hvilke bimbo-babes er det du har på skolen din da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kanskje du valgte feil skole? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Sikkert... Men jeg vil ikke gå på noen annen skole. Liker å ha 5 minutter skolevei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå