Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?


Mikal

Anbefalte innlegg

Kan ikke alle bare være venner? Uavhengig av sminke, klær, utseende og interesser?

Det hadde vært fint hvis alle i verden var venner, men denne planeten vi befinner oss på, har personer som: Saddam som ikke tåler hvite, Bush sr som ikke tåler demokrater, Bin Laden som ikke tåler hvite, Bush jr som ikke tåler muslimer, og Torild Skogholm som ikke tåler nordmenn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange er sjekker meg ikke opp, overser meg nok fordi jeg er ikke så pratsom og sosial...liker heller å se på tv, gå på McD og koser meg med maten, spille dataspill...de fleste jenter liker å storkose...selv er jeg ikke så glad å kose...liker å GJØRE ting. ;)

 

Det er faktisk en jente som vil sjekke meg opp pga jeg spiser ofte på McD, og hun også og hun synes jeg er fin, derfor...kjenner ikke henne.

Hun fant meg via min venninne.

Lenke til kommentar
Let's face it - de fleste fine gutter er drittsekker  :whistle:

nåja... da kan jeg si at de fleste pene jenter er overfladiske og dumme.

Det blir sånn når gutter og jenter får høre hele livet sitt at de er pene/sexy, og alle vil ha dem da blir man automatisk overflatisk! Det er bare sånn vi mennesker er...

 

Men hvis du blir kjent med ei pen og populær jente og dere kommer godt overens, kanskje hun ikke vil virke så overflatisk allikevel, det er bare det at de vil få oppmerksomhet for personligheten også ikke bare utseende.

Endret av Alderon
Lenke til kommentar

kanskje pene jenter/gutter er drittsekker fordi de for får høy selvtilit? :hmm:

 

Det blir sånn når gutter og jenter får høre hele livet sitt at de er pene/sexy, og alle vil ha dem da blir man automatisk overflatisk! Det er bare sånn vi mennesker er...

:yes:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jeg har nå et annet problem, har en venninne jeg tror jeg er forelska i..

Har kjempelyst å spørre om vi skal gjøre noe, men er samtidig redd for å ødelegge det som er nå. Jeg vet ikke om jeg tør ta sjangsen på å risikere det vennskapet, siden hun er en av de få jentevennene jeg har..

 

Goophy: Jeg skjønner hvordan du har det, been there, done that :ermm:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

fyll hjelper godt på selvtilliten og pågangsmot :p gjelder bare å begrense det. som regel pleier jeg å bli kjent med folk på fest eller via venner, og får telefon nummere eller msnen hennes å så blir jeg bedre kjent med dama på internett, så litt nerd er bare fint. å da finner man også fortere ut om dama er noe å sattse på eller om ho er.. ja, ikke noe å sattse på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...