Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?


Mikal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg også lurt på.. Som regel de "kule" gutta som går mekken med bleika hår, piercing, buffalo sko, (røyker selvfølgelig, fyllefest hver helg)  som får noen fjortisbitches..  :nei:

Hehehe... vær dag jeg går på jobb går jeg forbi en byggeplass med ekle,hårete, sleske,halvfeite(+ølmage) karer som bruker mest tid på å drikke kaffe og plage damene som går forbi med plystring, rop, og glaning.

 

Dette er det som skjer med de "kule" gutta når de blir store...!!

Akkurat! :) Nerdene arver jorda.

Og folk som ikke er drittsekk eller nerd, hva skjer med dem?

Lenke til kommentar
Skal du bare sitte her og klage så tror jeg ikke du bør forvente deg stort annet :roll:

Ja, du sier noe.

Men det er jo litt koselig å bare klage da...

 

Tror jeg bare fortsetter med deg jeg.

Blir sikkert ikke noe på meg uansett... :no:

 

Edit:

Og folk som ikke er drittsekk eller nerd, hva skjer med dem?

 

De er fortapt.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

selv føler jeg at det er guttene som går etter de fine damene, mens vi som ikke er fult så fine sitter igjenn å kjeder vettet av oss :( dessuten er det ikke alle jentene som liker drittsekker (vet at det er ingen som har sagt at alle liker drittsekker) selv liker jeg en som er ganske stille, greit å kjekk :love:

 

EDIT: for de som lurer, jeg er en jente som digger å spille fotball :D

Lenke til kommentar

Det som også er, er at det faktisk eksisterer folk som bryr seg mer om innsiden til mennesket. Dvs, folk som er litt mer modne og som skjønner litt mer av å ha KVALITETSforhold, de vil skygge unna disse drittsekkene. Det nytter ikke å ha en fin fasade, om innholdet er råttent!

 

Det kommer med aldern, gutter.. for noen... ikke alle dessverre.

 

Det er forresten nok av jenter som er drittsekker der ute! Og de får nok av gutter... så det går litt begge veier...

Lenke til kommentar

Tenkte litt over dette her med drittsekkene nå. Aldri i mitt liv har en slik en fått tak i en dame jeg ville være interessert i å ha som venn eller kjæreste. Cirka alle jentene jentene jeg kjenner med kjæreste har en "snill" en. Altså, alle de som i mine øyne er verdt å spare på pleier å finne seg en gutt som ikke er "drittsekk".

 

I tillegg til dette pleier de å "overse" et halvdårlig utseende hvis det er noen de liker. Eksempel fra i dag: X om en liten halvfet fyr hun liker: "han er så rund og god han", med drømmende blikk.

 

 

Konklusjon: Personlighet har alt å si hvis det ikke er utseendet som er det første jenta legger merke til ved deg. Hvis du virkelig vil ha deg en kjæreste, er det bare å være sosial, møte venners venner, finne noen å flørte med osv...

Hvis du har en personlighet ingen liker, eller du ikke henger med jenter, vel da... :shrug:

Lenke til kommentar
selv føler jeg at det er guttene som går etter de fine damene, mens vi som ikke er fult så fine sitter igjenn å kjeder vettet av oss  :(  dessuten er det ikke alle jentene som liker drittsekker (vet at det er ingen som har sagt at alle liker drittsekker) selv liker jeg en som er ganske stille, greit å kjekk  :love:

 

EDIT: for de som lurer, jeg er en jente som digger å spille fotball :D

Enig med deg.

Jeg syns ikke det er bare jenter som faller for idiotiske folk.

(selv om mange av de gjør det og jeg skjønner ikke hvorfor)

 

Mange gutter som gir faen i stygge jenter (som meg) og går på den mest treige, oversminka tynne jenta og føler seg så kul.

 

 

Så klart syns jeg mange "drittsekker" er pene (tror jeg da) men det betyr ikke at jeg vil bli sammen med de.

Har aldri hatt en ordentlig kjæreste. Hadde en på barneskola men det var jo bare sånn.. "er vi ilag?" "ok". "fint".

 

Så.. jaja, ikke at jeg leter heller da.

FORESTEN; så tror jeg ikke alle er NERDER her.

Tror det er mange geeks her..

 

mange nerder er litt sånn agressive og snobbete mot geeks da..

nerder "usj, rollespiller dere?/sitter dere på internett og kaster bort tida dere kunne brukt på lekse".. huff. [et eller annet morsomt på internett] er bortkasta tid og meningsløst"

 

geeks; Rollespiller, sitter på forum og whiner, ser en masse filmer, er på LAN med venner, gjør sånn "taperaktig" hærverk og ler av det, har masse interne vitser.

 

(dette var bare noen eksempel da, hehe)

 

PS: dette var bare min definisjon da..

Endret av Skabbfot
Lenke til kommentar
50 IQ byttes i sosial intelligens.

Jeg må seriøst få gjort noe snart, dette går ikke lengre...

 

Hvorfor skriver jeg dette her i det hele tatt? :no:

det virker som om jeg har det samme problemet som goophy her. det er ikke bare å "gå ut med venner og møte noen jenter". ikke at jeg ikke har venner men når jeg er med venner så er det liksom et par gutter som sitter å prater eller noe sånn.

Lenke til kommentar
det virker som om jeg har det samme problemet som goophy her. det er ikke bare å "gå ut med venner og møte noen jenter". ikke at jeg ikke har venner men når jeg er med venner så er det liksom et par gutter som sitter å prater eller noe sånn.

Nei, da er det faktisk ikke så greit... Ikke for å ta motet fra deg eller noe. ;)

Tror det finnes veldig mange som deg.

 

Men du er kanskje ikke så gammel? Enklere når man er litt eldre tror jeg.

Lenke til kommentar
Kan ikke alle bare være venner? Uavhengig av sminke, klær, utseende og interesser?

Hadde ikke det vært fint?

Men desverre umulig...

Jeg liker å tro at ingen ting er umulig så da velger jeg å tro at det kan bli mulig en dag! :D Jeg håper iallefall det :blush:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

............... og så håper jeg en søt jente ringer på døra mi snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...