Gå til innhold

Hvorfor liker jenter drittsekker?


Mikal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har faktisk funnet meg oftere dame på fest når jeg er edru enn når jeg er full, å hvor mange % av gangene jeg er på fest jeg er edru ligger nok på under 5 :p men ironisk sett så har jenta tatt nesten mest kontakt først :whistle: men det er jo bare å pelle seg ut i den store verden, reise på fest å være med på diverse dill å dall, være sosial med andre ord så er det utrolig hva du kommer over ;) men igjen så er det ikke bare bare kanskje..

Lenke til kommentar
Har jeg også lurt på.. Som regel de "kule" gutta som går mekken med bleika hår, piercing, buffalo sko, (røyker selvfølgelig, fyllefest hver helg) som får noen fjortisbitches.. :nei:

Hehehe... vær dag jeg går på jobb går jeg forbi en byggeplass med ekle,hårete, sleske,halvfeite(+ølmage) karer som bruker mest tid på å drikke kaffe og plage damene som går forbi med plystring, rop, og glaning.

 

Dette er det som skjer med de "kule" gutta når de blir store...!!

Lenke til kommentar
Hehehe... vær dag jeg går på jobb går jeg forbi en byggeplass med ekle,hårete, sleske,halvfeite(+ølmage) karer som bruker mest tid på å drikke kaffe og plage damene som går forbi med plystring, rop, og glaning.

 

Dette er det som skjer med de "kule" gutta når de blir store...!!

Pøh.

Jobba på et sånt sted i sommer, og jeg må si at de aller fleste var kjempegreie folk. Eneste "feilen" var at for mange av dem var kona "kjerringa", og alle andre hunkjønn var sexobjekter til for å se på.

Lenke til kommentar
Har jeg også lurt på.. Som regel de "kule" gutta som går mekken med bleika hår, piercing, buffalo sko, (røyker selvfølgelig, fyllefest hver helg)  som får noen fjortisbitches..  :nei:

Hehehe... vær dag jeg går på jobb går jeg forbi en byggeplass med ekle,hårete, sleske,halvfeite(+ølmage) karer som bruker mest tid på å drikke kaffe og plage damene som går forbi med plystring, rop, og glaning.

 

Dette er det som skjer med de "kule" gutta når de blir store...!!

Akkurat! :) Nerdene arver jorda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...