JR Ewing Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vil ikke si det akkurat. :!: Hun svarte da at hun ikke ville låne bort penger til en hun ikke kjente. Så.. Vi ble kjent, og etter hvert viste det seg at det var mer.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vil ikke si det akkurat. :!: Hun svarte da at hun ikke ville låne bort penger til en hun ikke kjente. Så.. Vi ble kjent, og etter hvert viste det seg at det var mer.. Hehe, oki Så koselig da! Det er jo noe jeg bare kan drømme om Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jenter er søtest når de sover! Kom deg ut og spionér litt! eller når d er mørkt og du har øl-briller Haha! Sant av og til. Moralen: snakk! Jepp, nytter ikke å kun "vente på at hun dukker opp", som noen her legger opp til. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Så trikset er å snylte penger? KONGE! Dette skal testes på skolen imorgen! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Sitter her og venter at ei jente skal ringe på døren og si hun er forelsket i meg jeg... Sikker på at det funker bra... Endret 1. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Så trikset er å snylte penger? KONGE! Dette skal testes på skolen imorgen! Hehe, i mitt tilfelle iallefall. Hadde aldri sett henne før Endret 1. september 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Så trikset er å snylte penger? KONGE! Dette skal testes på skolen imorgen! Hehe, i mitt tilfelle iallefall. Hadde aldri sett henne før Så du spør altså jenter du totalt ikke kjenner om å låne penger? Hun må ha vært pen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hehe, jeg haddy lyst på Cola, ok? Hun var dessuten knusedeilig. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 jeg har faktisk funnet meg oftere dame på fest når jeg er edru enn når jeg er full, å hvor mange % av gangene jeg er på fest jeg er edru ligger nok på under 5 men ironisk sett så har jenta tatt nesten mest kontakt først men det er jo bare å pelle seg ut i den store verden, reise på fest å være med på diverse dill å dall, være sosial med andre ord så er det utrolig hva du kommer over men igjen så er det ikke bare bare kanskje.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Husker det første jeg sa til dama... Det var faktisk kan jeg låne kniven din... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Husker det første jeg sa til dama... Det var faktisk does this smell like chloroform? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er jeg grønn i panna? :lol: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jenter er søtest når de sover! Kom deg ut og spionér litt! Det er bare fordi du slipper å høre på maset hennes Det funker like bra å stappe kuken i kjeften på henne Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jenter er søtest når de sover! Kom deg ut og spionér litt! Det er bare fordi du slipper å høre på maset hennes Det funker like bra å stappe kuken i kjeften på henne joda.. Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har jeg også lurt på.. Som regel de "kule" gutta som går mekken med bleika hår, piercing, buffalo sko, (røyker selvfølgelig, fyllefest hver helg) som får noen fjortisbitches.. Hehehe... vær dag jeg går på jobb går jeg forbi en byggeplass med ekle,hårete, sleske,halvfeite(+ølmage) karer som bruker mest tid på å drikke kaffe og plage damene som går forbi med plystring, rop, og glaning. Dette er det som skjer med de "kule" gutta når de blir store...!! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hehehe... vær dag jeg går på jobb går jeg forbi en byggeplass med ekle,hårete, sleske,halvfeite(+ølmage) karer som bruker mest tid på å drikke kaffe og plage damene som går forbi med plystring, rop, og glaning. Dette er det som skjer med de "kule" gutta når de blir store...!! Pøh. Jobba på et sånt sted i sommer, og jeg må si at de aller fleste var kjempegreie folk. Eneste "feilen" var at for mange av dem var kona "kjerringa", og alle andre hunkjønn var sexobjekter til for å se på. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Sitter her og venter at ei jente skal ringe på døren og si hun er forelsket i meg jeg...Sikker på at det funker bra... har samme drømmen...hmm men det skjer vist aldri det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg venter ihvertfall fortsatt... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har jeg også lurt på.. Som regel de "kule" gutta som går mekken med bleika hår, piercing, buffalo sko, (røyker selvfølgelig, fyllefest hver helg) som får noen fjortisbitches.. Hehehe... vær dag jeg går på jobb går jeg forbi en byggeplass med ekle,hårete, sleske,halvfeite(+ølmage) karer som bruker mest tid på å drikke kaffe og plage damene som går forbi med plystring, rop, og glaning. Dette er det som skjer med de "kule" gutta når de blir store...!! Akkurat! Nerdene arver jorda. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Men jeg vil fortsatt ikke ha en miserabel ungdomstid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå